به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: مسی بهترین بازیکن تمام دوران هاست؛ مقایسه هر کسی با او کار بیهوده‌ای استمصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ جمعه، ۲۸ آبان ۱۳۹۵ (۱۹:۱۵) (۷۸۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


در آستانه دیدار با مالاگا، لوییز انریکه، سرمربی تیم بارسلونا، اظهار داشت که نیمار پس از بازگشت به تمرینات، کاملاً آماده است و آلکاسر به طور قطع به جای لوییز سوارز محروم، در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت. مصاحبه کامل او در این کنفرانس را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا روز شنبه در نیوکمپ (18:45 به وقت ایران) میزبان مالاگا خواهد بود. بنابراین پس از انجام آخرین تمرین تیم پیش از این دیدار، لوییز انریکه برای انجام مصاحبه با خبرنگاران، در کنفرانس خبری پیش از بازی شرکت کرد. در ادامه صحبت‌های او در این کنفرانس را می‌خوانید.

«مالاگا در بهترین فرم خود از ابتدای لالیگا تا به حال، قرار دارد، بنابراین اعتماد به نفس بالایی در بازیکنان این تیم وجود دارد. آن‌ها زیر نظر خوان ده راموس، شباهتی با تیم سال‌های گذشته ندارند. آن‌ها برای اینکه بخواهند خطراتی ایجاد کنند، نیاز به خلق موقعیت فراوانی ندارند».

«انتظار ما از مالاگا، همان چیزی است که وقتی هر تیمی به نیوکمپ می‌آید انتظارش را داریم. آن‌ها کمی عقب خواهند نشست و پرس از جلو انجام نخواهند داد. اما در ضد حملات می‌توانند خطرآفرین باشند».

«بازی‌هایی که بعد از وقفه بازی‌های ملی قرار دارند، همینطورند. فرصت اینکه با ترکیب کامل بازیکنان تمرین کنید را، نخواهید داشت، پس باید جانب احتیاط را در نظر داشته باشیم. مصدومین؟ برای ما بسیار مهم است که بازیکنان خود را دوباره آماده ببینیم، خصوصاً که در این مدت چند تن از بازیکنان مهم ما دچار مصدومیت شده بودند. مهم است که هر کدام از آن بازیکنان را دوباره در ترکیب ببینیم. این مسئله سطح بازی‌های ما را بالاتر می‌برد».

«اکثر بازیکنان بدون استراحت بوده‌اند. آن‌ها در خدمت تیم‌های ملی خود بودند و اکثراً در دیدارهای رسمی به میدان رفته‌اند. اگرچه برای آن‌ها که به تیم ملی نرفته بودند، این فرصت وجود داشت که مسائل را از زاویه‌ای دیگر ببینند و این نکته مثبتی بود».

«تصور می‌کنم که مسی را برای مدت زمان بسیار زیادی در بارسا خواهیم دید. اگر او کفش‌هایش را در نیوکمپ بیاویزد، عالی خواهد بود. او بهترین بازیکن تمام دوران هاست. آنقدر فاصله بین او و هر کس دیگری زیاد است که مقایسه او با دیگران تقریباً کار احمقانه‌ای است».


«دوست دارم اینیستا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تیم بازگردد، اما اصلاً نمی‌خوام او را تحت فشار قرار بدهم. باید پیشرفت ریکاوری او را تحت نظر داشته باشیم، و او زمانی آماده است که وقتش رسیده باشد، نه کمتر و نه بیشتر».

«ما بازی‌های خارج از خانه سختی داشته‌ایم که لیست بازی‌های ما را دشوار کرده بود، اما در رقابتی مانند آنچه ما در آن هستیم، چنین حرف‌هایی بی‌معناست. با چنین بازی‌های فشرده‌ای، نتیجه‌گیری هنوز ممکن نیست. هنوز راه بسیار زیادی تا پایان باقی است».

«آلکاسر فردا از ابتدا در ترکیب قرار می‌گیرد و این شانس بسیار خوبی برای اوست. اما هدف او تنها گلزنی نیست، بلکه کمک به تیم برای کسب پیروزی است. اگرچه مطمئنم که بازی بسیار خوبی از او خواهیم دید».

«نیمار به تمرینات بازگشته و کاملاً آماده است. تمرین بسیار خوبی را سپری کرد. او به شرایطی مانند این کاملاً عادت دارد».

«قرارداد با راکوتن؟ به نظرم اتفاق مثبتی است و این خبر بسیار خوبی برای همه هواداران بارساست».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: انریکه: مسی بهترین بازیکن تمام دوران هاست؛ مقایسه هر کسی با ...
نقل قول
«تصور می کنم که مسی را برای مدت زمان بسیار زیادی در بارسا خواهیم دید. اگر او کفش هایش را در نیوکمپ بیاویزد، عالی خواهد بود. او بهترین بازیکن تمام دوران هاست. آنقدر فاصله بین او و هر کس دیگری زیاد است که مقایسه او با دیگران تقریباً کار احمقانه ای است».

واقعا چیزی جز این نیست. رسانه ها و شرکتهای تبلیغاتی برای منافع خودشون این مقایسه ها رو انجام میدن. والا اختلاف از زمین تا آسمان است.


جمعه، ۲۸ آبان ۱۳۹۵ (۱۹:۳۰)
 
Blaugrana.Mary
پاسخ به: انریکه: مسی بهترین بازیکن تمام دوران هاست؛ مقایسه هر کسی با ...
نقل قول
«تصور می کنم که مسی را برای مدت زمان بسیار زیادی در بارسا خواهیم دید. اگر او کفش هایش را در نیوکمپ بیاویزد، عالی خواهد بود. او بهترین بازیکن تمام دوران هاست. آنقدر فاصله بین او و هر کس دیگری زیاد است که مقایسه او با دیگران تقریباً کار احمقانه ای است».

حیف که به خاطر آرژانتینی های بی لیاقت، میخواد سال آخر بره


جمعه، ۲۸ آبان ۱۳۹۵ (۱۹:۲۵)
 
messi-.10
پاسخ به: انریکه: مسی بهترین بازیکن تمام دوران هاست؛ مقایسه هر کسی با او کار بیهوده ای است
فرصت مناسبی برایآلکاسر هست و نیمار باید کارت زرد بگیره
البته باید مراقب مالاگا باشیم تیم چغری هست


جمعه، ۲۸ آبان ۱۳۹۵ (۱۹:۲۴)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: انریکه: مسی بهترین بازیکن تمام دوران هاست؛ مقایسه هر کسی با ...
نقل قول
«دوست دارم اینیستا در کوتاه ترین زمان ممکن به تیم بازگردد، اما اصلاً نمی خوام او را تحت فشار قرار بدهم. باید پیشرفت ریکاوری او را تحت نظر داشته باشیم، و او زمانی آماده است که وقتش رسیده باشد، نه کمتر و نه بیشتر».


ما هم دوست داریم!
دقیقا؛ فقط خدا کنه این مصدومیت باعث رخ دادن اتفاقای بدتری بشه!


جمعه، ۲۸ آبان ۱۳۹۵ (۱۹:۲۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۹ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!