به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

هر آنچه باید در مورد مصاف با مالاگا بدانیدلالیگا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۵ (۱۹:۴۴) (۸۱۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


عصر روز شنبه، 29 آبان ماه، ساعت 18:45 (به وقت ایران)، آندلسی‌ها در حالی به نیوکمپ می‌آیند، که سرمربی و برترین گلزنشان، در بخشی از تاریخ باشگاه آبی و اناری‌ها سهیم بوده‌اند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران


ساندرو، برترین گلزن

ساندرو رامیرز؛ مهاجمی که در همین تابستان نیوکمپ را ترک گفت و به مالاگا پیوست. این بازیکن جوان طی 32 بازی که برای تیم اصلی بارسلونا به نمایش گذاشت، 7 گل به ثمر رساند. او اکنون یکی از مهاجمان محوری مالاگا محسوب می‌شود و با زدن 5 گل در رقابت‌های لالیگا، برترین گلزن این تیم لقب دارد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران


رقابتی تنگاتنگ

نتیجه دو بازی اخیر بارسا و مالاگا در نیوکمپ را تنها یک گل رقم زده است. دو فصل پیش - که مصادف بود با اولین فصل مربیگری انریکه در بارسا - مالاگا با نتیجه 1-0 در نیوکمپ بارسا را شکست داد و این در حالی بود که در فصل گذشته، کاتالان‌ها با تک گل توماس ورمالن، به پیروزی 1-0 مقابل این تیم دست یافتند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران


عملکردی تامل برانگیز در بازی‌های خارج از خانه

مالاگا در حالی به نیوکمپ می‌آید که تاکنون در هیچ یک از بازی‌های خارج از خانه خود در این رقابت‌ها، به پیروزی دست نیافته است. 12 امتیاز از بین 15 امتیازی که این تیم در لالیگا کسب کرده، در ال روسالدا حاصل شده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران


گلزنان تیم

به غیر از ساندرو و کاماجو که هر کدام به ترتیب 5 و 2 گل برای مالاگا به ثمر رساندند، چند بازیکن دیگر این تیم به نام‌های، جوآنپی، یورنته، چارلز، نصیری، دودا، روسالز، جونی، چوری کاسترو، فورنالس و میشل سانتوس، هر کدام یک گل در این فصل از رقابت‌های لالیگا به ثمر رسانده‌اند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران


سرمربی‌ای با گذشته آبی و اناری

خوانده راموس، که در فصل 1996/97 هدایت بارسا ب را عهده دار بود، شنبه به عنوان سرمربی مالاگا روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

کانون هواداران بارسلونا در ایران


جرارد لوپز و بازی تحت نظر خوانده

یکی از ستارگان تیم جوانان بارسلونا که توسط خوانده راموس هدایت می‌شد، جرارد لوپزی بود که اکنون خود، مربیگری تیم ب این باشگاه را بر عهده دارد. او در دوران بازی برای بارسا ب، 32 بار پیراهن این تیم را بر تن کرد و 10 گل نیز به ثمر رساند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران


برد معروف 6-2

آخرین بازی خوانده راموس مقابل بارسا، به پیروزی 6-2 آبی و اناری‌ها در سانتیاگو برنابئو باز می‌گردد. اولین بازی او به عنوان سرمربی رئال مادرید نیز مقابل بارسلونا برگزار شد که آن هم به لطف گل‌های اتوئو و مسی، به پیروزی 2-0 کاتالان‌ها انجامید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Blaugrana.Mary
پاسخ به: هر آنچه باید درمورد مصاف با مالاگا بدانید
نقل قول
آخرین بازی خوانده راموس مقابل بارسا، به پیروزی 6-2 آبی و اناری ها در سانتیاگو برنابئو باز می گردد. اولین بازی او به عنوان سرمربی رئال مادرید نیز مقابل بارسلونا برگزار شد که آن هم به لطف گل های اتوئو و مسی، به پیروزی 2-0 کاتالان ها انجامید.




جمعه، ۲۸ آبان ۱۳۹۵ (۱۸:۵۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۶۶ کاربر آنلاین است. (۳۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۶۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!