به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی عملکرد بارسا تا اینجای فصل 2016/17 رقابت هاآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۱ آذر ۱۳۹۵ (۱۵:۴۴) (۵۹۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مبینا پولایی
FCBarcelona.ir


اف سی بارسلونا؛ نامی آشنا که همواره یادآور قدرت و اقتدار، انسجام و اتحاد، شادی و نشاط و هزاران واژه انرژی بخش دیگر است. این باشگاه، اگر چه در طول تاریخ خود، فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشته، اما برآیند تمامی عملکرد‌هایش، چه در زمین فوتبال و چه خارج از آن، مثبت بوده است. در این خبر نگاه گذرایی خواهیم انداخت به نتایجی که شاگردان لوئیز انریکه در این فصل از رقابت‌ها کسب کردند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران


لالیگا

آبی و اناری‌ها در لیگ داخلی اسپانیا مجموعا 12 بازی برگزار کردند؛ 8 برد 2 تساوی و تنها 2 شکست، ماحصل تلاش این بازیکنان بوده است. در این بین، 6 بازی در نیوکمپ و 6 بازی در خانه حریفان کلید خورده است. کاتالان‌ها در بازی‌های برگزار شده در شهر خود، 3 پیروزی، 2 تساوی و یک شکست کسب کردند و در خانه حریف، 5 برد و یک شکست. آنها همچنین طی این 11 بازی، 32 گل زده و 13 گل دریافت کرده‌اند. بارسلونا 13 تا از گل‌های خود را در خانه و 19 تای آنها را خارج از خانه به ثمر رسانده است. دیگر اینکه، تیم مذکور 5 گل در نیوکمپ و 8 گل خارج از این ورزشگاه دریافت کرده است. پیروزی 6-2 مقابل رئال بتیس در هفته اول این رقابت‌ها، پر گل‌ترین برد بارسا را رقم زد. سنگین‌ترین شکست این تیم نیز به بازی مقابل سلتاویگو باز می‌گردد، جایی که علی رغم به ثمر رساندن 3 گل، 4 گل دریافت کردند.

لیگ قهرمانان اروپا

مدعیان حاضر چمپیونز لیگ همچنان بازی‌های مرحله گروهی خود را سپری می‌کنند و بارسلونا که یکی از آنهاست، 3 برد و تنها یک شکست در کارنامه اروپایی این فصل خود دارد. در این میان، 2 بازی در نیوکمپ، یک بازی در بروسیا پارک و یک بازی نیز در ورزشگاه اتحاد برگزار شده است. انریکه و مردانش، در هر دو بازی خانگی خود به پیروزی رسیدند و در بازی‌های خارج از خانه، تنها در اتحاد و مقابل پپ گواردیولا متحمل شکست شدند. این چهار بازی، 14 گل زده و 4 گل دریافتی را نصیب بارسا کرده است. 11 تای این گل‌ها در نیوکمپ و مابقیشان در ورزشگاه حریفان به ثمر رسیده‌اند. آنها در بازی‌های خانگی هیچ گلی دریافت نکردند؛ بدیهی است که بارسا، در بازی‌های خارج از خانه لیگ قهرمانان، جواز ورود 3 گل به دروازه خود را صادر کرده باشد. پر گل‌ترین برد آبی و اناری‌ها در این رقابت‌ها، پیروزی 7 بر 0 مقابل سلتیک و سنگین‌ترین شکستشان، به بازی مقابل منچسترسیتی باز می‌گردد، جایی که 3 بار مغلوب سیتیزن‌ها شدند و تنها توانستند یکی از آنها را جبران کنند.

اگر چه راه زیادی تا انتهای فصل باقیست، اما با وجود این روند خوب نتیجه گیری‌ها، دور از ذهن نیست که بارسا بتواند، سه گانه‌ای دیگر را به کارنامه فوتبالی خود اضافه کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Blaugrana.Mary
پاسخ به: بررسی عملکرد بارسا تا اینجای فصل 2016/17 رقابت ها
نقل قول
با وجود این روند خوب نتیجه گیری ها، دور از ذهن نیست که بارسا بتواند، سه گانه ای دیگر را به کارنامه فوتبالی خود اضافه کند.

زنده باد بارساااااااااا
میریم برای سه گانه



دوشنبه، ۱ آذر ۱۳۹۵ (۱۵:۵۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۷ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!