به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کلوس گومز، ال کلاسیکو را قضاوت خواهد کردال کلاسیکو
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۵ (۹:۴۱) (۶۴۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


کارلوس کلوس گومز، به عنوان داور دیدار ال کلاسیکو بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید که 3 دسامبر (13 آذر) 18:45 به وقت ایران در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می‌شود، انتخاب شد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این نخستین بار است که این داور دیدار ال کلاسیکو را در چارچوب رقابت‌های لالیگا سوت می‌زند، اگرچه او پیش از این دو بار در کوپا دل ری و سوپر کاپ اسپانیا، ال کلاسیکو را داوری کرده که هر دو در فصل 2012/13 بوده است.

نخستین تجربه او در ال کلاسیکو، دیدار رفت سوپر کاپ اسپانیا در سال 2012 بود که با پیروزی 3-2 بارسا در نیوکمپ همراه بود، اما در نهایت با پیروزی 2-1 رئال در برنابئو، این تیم مادریدی بود که به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف، سوپر کاپ را از آن خود کرد.


تجربه بعدی گومز در ال کلاسیکو، چند ماه بعد و در مادرید رقم خورد. بارسا در آن زمان توسط جوردی رورا رهبری می‌شد و در نهایت این دیدار که از چارچوب رقابت‌های کوپا دل ری برگزار می‌شد، با گلزنی فابرگاس برای بارسا، با تساوی 1-1 خاتمه یافت. در دیدار برگشت، رئال 1-3 در نیوکمپ پیروز شد و به دور بعد رفت.

بارسا، بدون شکست

در لیگ، گومز تا به حال 20 دیدار را برای بارسا سوت زده که 17 پیروزی و 3 تساوی حاصل آن بوده است. در دیدارهای برگزار شده در نیوکمپ، بارسا 7 پیروزی و یک تساوی تحت قضاوت او بدست آورده است. برای مادرید، او 27 بار قضاوت کرده که 18 پیروزی، 5 تساوی و 4 شکست، حاصل آن دیدارها برای سفید پوشان بوده است.


پپ گواردیولا و خوزه مورینیو، هر دو جنجال‌هایی با گومز داشتند؛ پپ پس از اینکه در دیداری مقابل آلمریا در فصل 2009/10 توسط او از زمین بازی اخراج شد، او را به دروغگویی متهم کرد. مورینیو نیز، پس از یک دیدار مقابل سویا در فصل 2010/11، لیستی از 13 اشتباه او در زمین بازی، تهیه کرده بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Heavenly.Girl
پاسخ به: کلوس گومز، ال کلاسیکو را قضاوت خواهد کرد
خدا به خیر بگذرونه


پنج‌شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۵ (۱۰:۱۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۸۸ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۸۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!