به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

هر آنچه که در مراسم معرفی اسپانسر جدید بارسا گذشت!آبی و اناری‌ها
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۲۶ آبان ۱۳۹۵ (۲۲:۰۹) (۷۲۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بارسا و راکوتن امروز قراردادی به امضاء رساندند که یکی از بهترین قراردادهای اسپانسری پیراهن در سراسر دنیای فوتبال را، نصیب باشگاه کاتالانی می‌کند. جزئیات این قرارداد و صحبت‌های مدیران دو طرف را، در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

راکوتن، اسپانسر جدید باشگاه بارسا لقب گرفت. توافقی که امروز، چهارشنبه 16 نوامبر، از آن پرده برداری شد، در سال 2015 و در سفر بارسا به کشور آمریکا آغاز شده بود؛ جایی که یکی از بازیکنان خود باشگاه بارسلونا احتمال آن را به وجود آورد.

بارتومئو در طول این مراسم گفت: «همه این‌ها با مراسم شامی که توسط جرارد پیکه در خانه هیروشی میکیتانی [رئیس شرکت راکوتن] در سن فرانسیسکو ترتیب داد، آغاز شد». از آن لحظه، طرفین به طور مداوم در ارتباط بودند و در نهایت به توافقی رسیدند که بارسا را به یکی از باشگاه‌هایی که بیشترین مبلغ دریافتی را از اسپانسر اصلی خود دارد، تبدیل می‌کند.

مانل آریو، نائب رئیس تجارت و ارتباطات باشگاه در این مورد توضیح داد: «این توافقی چهار فصله است که مبلغ پایه‌اش 55 میلیون یورو می‌باشد که به ازای بردن لیگ 1.5 میلیون و به ازای بردن لیگ قهرمانان اروپا، 5 میلیون یورو به آن اضافه می‌شود. به این لحاظ، بارسا در حال حاضر با باشگاهی مانند منچستر یونایتد [که بیشترین مبلغ دریافتی را از اسپانسر اصلی خود دارد] همتراز است».

لباس تمرین، تیم جوانان و زنان باشگاه، همچنان بدون اسپانسر

آریو همچنان اظهار داشت: «راکوتن شرکتی است که در ارزش‌ها و اهداف نوآورانه‌اش با ما مشترک است». بارتومئو، در همین مورد گفت: «راکوتن یک شرکت تکنولوژی دیجیتال مدرن و نوپاست که می‌خواهد پیشرفت کند».

آریو احتمال توافقاتی با Qatar Airways را رد نکرد و رابطه آن‌ها با باشگاه در طول سال‌های اخیر را، وفادارانه توصیف کرد: «جلساتی طولانی با سران پنج شرکت بسیار بزرگ وجود داشته و با بسیاری دیگر ارتباطاتی صحبت‌هایی جزئی شده است. آن روابط همچنان پابرجا هستند و در آینده خواهیم دید که چگونه می‌توانیم پیش برویم».


آریو همچنین گفت: «پیراهن تیم اول، بیش از دیگر تیم‌های وابسته به باشگاه دیده می‌شود، اما پیراهن تمرینات، تیم زنان و تیم‌های آکادمی باشگاه، همچنان بدون اسپانسر هستند و می‌توان مذاکراتی را برای آن‌ها ترتیب داد».

رابطه نزدیک ژاپن با بارسا و کاتالونیا

هیروشی میکیتانی، پس از امضای قرارداد، خوشحالی بسیارش از ارتباط با بارسلونا را ابراز کرد: «این افتخاری بی‌حد و حصر است که توانسته‌ایم شرکت خود را به بهترین باشگاه دنیا مربوط سازیم». او سپس به توضیح چگونگی ملاقاتش با جرارد پیکه پرداخت.


«راکوتن، مالکیت ووآکی، یک تجارت ویدئو استریمینگ که در شهر بارسلونا پایه‌گذاری شده را در اختیار دارد. مدیر عامل آن عاشق بارساست و این او بود که مرا به پیکه معرفی کرد. وقتی با هم دیدار کردیم، متوجه شدم که پیکه نه تنها بازیکن بزرگی است، بلکه ملاقات با مردم را نیز بسیار دوست دارد».

بارتومئو سپس اظهار داشت: «توافق میان بارسلونا و راکوتن، دلیل دیگری هم دارد و آن رابطه بسیار خوب و نزدیک ژاپن با کاتالونیاست». میکیتانی، رئیس شرکت راکوتن نیز، کاملاً با گفته بارتومئو موافق بود: «دموکراسی موجود در کاتالونیا مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد و به همین دلیل، میان باشگاه‌های اروپایی، بارسا معروف‌ترین است و این یکی از اصلی‌ترین دلایلی بود که ما به خاطر آن‌ها می‌خواستیم با بارسا همکاری داشته باشیم».

پیش از پایان این معارفه، مانل آریو اعلام کرد که بارسا در طول چند سال آینده، یک بازی دوستانه - با احتمال برگزاری یک بازی دوستانه بیشتر - در خاک ژاپن انجام خواهد داد.

بارتومئو: «مسی تا پایان در بارسا خواهد ماند»

بارتومئو در نهایت رو به افراد حاضر در مراسم معارفه گفت: «ما مطمئن هستیم که مسی دوران فوتبالی خود را در باشگاه بارسلونا به پایان می‌رساند، چرا که او بازیکنی است که در طول سال‌های اخیر، موفقیت‌های فراوانی را نصیب باشگاه کرده و مقدار بسیاری از آن موفقیت، همچنان در راه است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Blaugrana.Mary
پاسخ به: هر آنچه که در مراسم معرفی اسپانسر جدید بارسا گذشت!
نقل قول
بارتومئو: «مسی تا پایان در بارسا خواهد ماند»

آفرین


جمعه، ۲۸ آبان ۱۳۹۵ (۱۹:۰۷)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: هر آنچه که در مراسم معرفی اسپانسر جدید بارسا گذشت!
نقل قول
«ما مطمئن هستیم که مسی دوران فوتبالی خود را در باشگاه بارسلونا به پایان می رساند، چرا که او بازیکنی است که در طول سال های اخیر، موفقیت های فراوانی را نصیب باشگاه کرده و مقدار بسیاری از آن موفقیت، همچنان در راه است».





پنج‌شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۵ (۸:۴۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۱ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!