به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ترکیب بارسا با حضور کوتینیو، چگونه خواهد شد؟نقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۵ (۱۳:۰۳) (۱,۳۲۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت گل
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


شایعات حاکی از آن است که یکی از اهداف تابستانی کاتالان‌ها برای تقویت تیمشان، هافبک لیورپول است.اما اگر این انتقال انجام شود، او در ترکیب بارسا چه جایگاهی خواهد داشت؟


کانون هواداران بارسلونا در ایران

کوتینیوی ۲۴ ساله با به ثمر رساندن ۵ گل و ارسال ۵ پاس گل در این فصل، زیر نظر یورگن کلوپ، برای قرمز‌ها خوش درخشیده و در نتیجه توجه باشگاه‌‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است. گزارش‌‌ها از اسپانیا نشان می‌ دهد که رئال مادرید و بارسلونا هردو به کوتینیو، که به سرعت در حال تبدیل به یکی از بهترین بازی ساز‌های انگلیس است، علاقمند هستند.

با توجه به اینکه کوتینیو دریبل زن و پاسور خوبی است، می‌ تواند برای هر دو باشگاه بسیار مناسب باشد ولی به نظر می‌ رسد که بارسا آماده است تا پیشنهاد جذابی ارائه کند. ژاوی، ستاره سابق بارسا، گفته بود که کوتینیو می‌ تواند ترکیب بارسا را بهبود ببخشد، بنابراین تصور خودنمایی این برزیلی در نیوکمپ، سخت نیست.

از نظر انریکه، چه پستی مناسب اوست؟

در حال حاضر قدرتمندترین خط هافبک سه نفره‌ بارسا آندرس اینیستا، ایوان راکیتیچ و سرجیو بوسکتس را شامل می‌ شود و اگر کوتینیو به بارسا بپیوندد، به احتمال زیاد جایگزین ملی‌پوش کروات، ایوان راکیتیچ، خواهد شد و در نتیجه به عنوان نوک نیزه‌ خط میانی عمل خواهد کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

کوتینیو ضمن اینکه ‌می‌ تواند به خوبی لیونل مسی، نیمار و سوارز را تغذیه کند، قادر است حمله کند و آمار گلزنی خوبی از خود به جا بگذارد. با جایگزینی راکیتیچ، کسی تعجب نخواهد کرد که سرانجام او بتواند جایگاه اینیستای ۳۲ ساله، که به غروب زندگی حرفه‌‌ای مملو از افتخار خود نزدیک می‌ شود، را تصاحب کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۷۵ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۷۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!