به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی عملکرد نفر به نفر ملی‌پوشان بارسلونا در وقفه بازی‌های ملیملی‌پوشان
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۶ آبان ۱۳۹۵ (۲۰:۰۲) (۷۴۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


ده روزی است که آبی و اناری پوشان در اختیار تیم‌های ملی کشورشان قرار گرفته و برای دفاع از هویت ملی خود، به میدان نبرد رفتند. در این خبر نگاهی می‌اندازیم به چگونگی عملکرد ملی‌پوشان در طول این بازی‌ها.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

آردا توران

آردا در پیروزی 2-0 ترکیه مقابل کوزوو، 90 دقیقه به عنوان کاپیتان تیم ملی کشورش بازی کرد؛ این اولین پیروزی تیم ملی ترکیه از بین 4 بازی برگزار شده در مرحله مقدماتی جام جهانی پیش رو، بود.

ایوان راکیتیچ

این هافبک، در پیروزی کرواسی مقابل ایسلند، 85 دقیقه هنرنمایی کرد و در تثبیت صدرنشینی کروات‌ها در جدول گروه خود، با دو امتیاز بیشتر از اوکراین، نقش مهمی ایفا کرد.

آندره گومز

گومز در پیروزی 4-1 پرتغال مقابل لیتوانی، از ابتدا حضور داشت؛ او یک ضربه پنالتی نیز به تیم خود اهدا کرد اما کریستیانو رونالدو - با مهارت تمام! - آن را به تیر عمودی دروازه زد. قهرمان یورو 2016، اکنون با سه امتیاز کمتر از سوئیس، در رده دوم جدول گروه خود قرار دارد.

سیلسن

دروازبان هلندی، در این دوره از بازی‌ها، نتوانست در هیچ یک از دیدار‌های تیم ملی هلند مقابل تیم‌های بلژیک (1-1) و لوکزامبورگ (3-1) حضور پیدا کند.

اومتیتی

مدافع فرانسوی در تمرینات آماده‌سازی تیم ملی خود برای بازی مقابل سوئد، مصدوم شد و از همان ابتدا به بارسلونا بازگشت.

دینیه

این مدافع چپ علی رغم اینکه در پیروزی 2-1 تیم ملی فرانسه مقابل سوئد در بازی‌های مقدماتی سهیمی نداشت اما در بازی دوستانه مقابل ساحل عاج، که به تساوی 0-0 ختم شد، 90 دقیقه دوندگی کرد.

سرجیو بوسکتس

او در پیروزی 4-0 اسپانیا مقابل مقدونیه تمام 90 دقیقه را در زمین حضور داشت؛ سه امتیازی که لاروخا از این بازی تصاحب نمود، آنها را در کنار ایتالیا در صدر جدول گروه نگه داشت. این تیم شب گذشته در ومبلی نیز یک بازی دوستانه مقابل انگلیس برگزار کرد و دو تیم به تساوی 2-2 رضایت دادند. بوسکتس در دقیقه 77 این بازی تعویض شد.

سرجی روبرتو

بازیکن همه کاره و جوان کاتالان‌ها این بار فرصتی برای درخشش در تیم ملی اسپانیا نداشت.

دنیس سوارز

این بازیکن جوان نیز در هر دو بازی تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا، برای کسب جواز حضور در تورنمت جام ملت‌های اروپا 2016، از ابتدا به میدان رفت.

تراشتگن

دروازبان آلمانی در جشنواره گل ژرمن‌ها مقابل سان مارینو (8-0) دروازه خود را بسته نگه داشت اما در بازی دوستانه مقابل ایتالیا که به تساوی 0-0 ختم شد، حضور نداشت.

لوئیز سوارز

تیم ملی اروگوئه در این وقفه بازی‌های ملی، دو بازی مقابل تیم‌های اکوادور (پیروزی 2-1) و شیلی (شکست 3-0) برگزار کرد و لوئیز سوارز نیز در هر دو این بازی‌ها، تمام 90 دقیقه را به اثبات بیش از پیش خود پرداخت.

لئو مسی

ستاره بی‌چون چرای دنیای فوتبال، با شکست 3-0 مقابل برزیل فشار زیادی را متحمل شد اما در پیروزی 3-0 مقابل کلمبیا، با زدن یک گل از روی ضربه ایستگاهی و ارسال دو پاس گل زیبا، مجدداً خود را به عنوان مهم‌ترین مهره تیم ملی آرژانتین اثبات کرد.


خاویر ماسکرانو

او نیز در کنلر مسی، 180 دقیقه برای آرژانتین بازی کرد. حال آلبی سلسته در رده پنجم گروه خود مستقر شده است.

نیمار

ضلع سوم مثلث خط حمله بارسلونا، علاوه بر درخشش بی‌نظیر و گلزنی در پیروزی 3-0 تیم ملی برزیل مقابل آرژانتین، در شکست 2-0 پرو نیز تمام 90 دقیقه را در زمین حضور داشت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Blaugrana.Mary
پاسخ به: بررسی عملکرد نفر به نفر ملی پوشان بارسلونا در وقفه بازی های ...
نقل قول
ستاره بی چون چرای دنیای فوتبال، با شکست 3-0 مقابل برزیل فشار زیادی را متحمل شد اما در پیروزی 3-0 مقابل کلمبیا، با زدن یک گل از روی ضربه ایستگاهی و ارسال دو پاس گل زیبا، مجدداً خود را به عنوان مهم ترین مهره تیم ملی آرژانتین اثبات کرد.

از سر آرژانتینی ها زیاده واقعا


جمعه، ۲۸ آبان ۱۳۹۵ (۱۹:۱۱)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: بررسی عملکرد نفر به نفر ملی پوشان بارسلونا در وقفه بازی های ملی
امیدروازم خستگی شون به تیم خودمون لطمه نزنه!


پنج‌شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۵ (۸:۵۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۲ کاربر آنلاین است. (۳۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!