به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بحث توییتری جالب اینیستا، پیکه و راموس در مورد ال کلاسیکوآبی و اناری‌ها
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ یکشنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۵ (۱۹:۱۷) (۶۲۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


این سه بازیکن، که در این لحظه مصدوم هستند، بحث توییتری جالبی در مورد ال کلاسیکو، که 3 دسامبر (13 آذر) در نیوکمپ برگزار می‌شود، داشتند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

چیزی تا از راه رسیدن ال کلاسیکو باقی نمانده است: دو تیم بارسا و رئال مادرید، سه دسامبر در نیوکمپ با هم مصاف خواهند داد. این دیدار یکی از مهمترین بازی‌های فصل در میان هواداران فوتبالِ سراسر دنیاست. اما روز شنبه شاهد پیش درآمدی بر این بازی بین بازیکنان دو تیم بودیم: ابتدا اینیستا توییتی با این مضمون که برای آمادگی تلاش می‌کند، منتشر کرد: «در این هفته به سختی تلاش کردم و حالا با احساس خوبی آن را به پایان می‌رسانم؛ بد نبود». این توییت با پاسخ سرجیو راموس، کاپیتان رئال مادرید همراه بود: «در ال کلاسیکو هم دیگر را می‌بینیم؟ امیدوارم هر دو به این بازی برسیم. به تلاش ادامه بده».

در این فضای دوستانه، جرارد پیکه نیز، که خود او هم در حال ریکاوری از مصدومیتش در دیدار نیوکمپ مقابل منچستر سیتی است، حضور یافت: «همه ما حضور خواهیم داشت. امیدوارم تیم بهتر برنده شود». راموس به این توییت پیکه، اینگونه پاسخ داد: «مسلماً انتظار داریم که تو را هم در آنجا ببینیم. اگرچه سه امتیاز برای ماست».

توییت اینیستا، پایانی بود برای این بحث جالب و دوستانه: «متشکرم و امیدوارم هر سه به این بازی برسیم. ال کلاسیکو لیاقتش را دارد! بیایید در مورد امتیازات بحث نکنیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بحث توییتری جالب اینیستا، پیکه و راموس در مورد ال کلاسیکو
فوق العاده میشه اگه اندرس مقدس بتونه برسه...


دوشنبه، ۲۴ آبان ۱۳۹۵ (۱۱:۲۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۵ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!