به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

حضور چهار بازیکن بارسا در رقابت‌های ملی امشبملی‌پوشان
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۵ (۱۵:۳۰) (۵۴۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


اسپانیا میزبان مقدونیه خواهد بود، در حالی که ترکیه و کرواسی، به ترتیب با کوسوو و ایسلند مصاف خواهند داد. برنامه این بازی‌ها را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پس از اینکه بازیکنان بارسا در ناحیه آمریکای جنوبی، پنجشنبه نخستین بازی خود را انجام دادند، امروز - شنبه - چهار بازیکن اروپایی، دیدارهای خود را در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه انجام می‌دهند. در ادامه نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت.

اسپانیا vs مقدونیه (23:15 به وقت ایران؛ خرانادا)

سرجیو بوسکتس و سرجی روبرتو، در لیست تیم لوپتگی، دروازبان سابق بارسا و سرمربی فعلی تیم ملی اسپانیا حضور دارند. اما جرارد پیکه، جوردی آلبا و آندرس اینیستا، این بازی را به دلیل مصدومیت از دست می‌دهند.

اسپانیا و ایتالیا در حال حاضر با هفت امتیاز در صدر جدول این گروه قرار دارند. با وجود اینکه این دیدار باید یک بازی آسان خانگی برای ماتادورها باشد، اما نمایشی که آن‌ها مقابل ایتالیا داشتند، نشان داد که اسپانیا نباید به هیچ وجه آن‌ها را دست کم بگیرد.

ترکیه vs کوسوو (18:30 به وقت ایران، آنتالیا)

هر دو بازی گروه I به نوعی برای بارسا اهمیت دارد. آردا توران به ترکیب ترکیه بازگشته است و این در حالی است که آن‌ها در شرایطی به مصاف کوسوو بدون برد می‌روند، که خود نیز در سه دیداری که در این گروه انجام داده‌اند، هنوز بردی بدست نیاورده‌اند.

کرواسی vs ایسلند (20:30 به وقت ایران، زاگرب)

جایگاه نخست این جدول نیز با هفت امتیاز در اختیار کرواسی و ایسلند، که در یورو تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفته بود، قرار دارد. دو تیم در حالی امروز در زاگرب به مصاف هم می‌روند که انتظار می‌رود ایوان راکیتیچ، هافبک بارسا، به طور ثابت در ترکیب میزبان حاضر باشد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: حضور چهار بازیکن بارسا در رقابت های ملی امشب
به امید عدم مصدومیت!


شنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۵ (۲۳:۲۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۴ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!