به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

خط هافبک گلزن بارسا در این فصلآمار و ارقام
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۵ (۱۲:۲۰) (۷۵۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


رافینیا، راکیتیچ و آردا توران از ابتدای فصل تا به اینجا، مجموعاً 9 گل به ثمر رسانده‌اند و در یک دهه اخیر، دومین خط هافبک گلزن بارسا محسوب می‌شوند. در این خبر به بیان جزئیات این رکورد می‌پردازیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

خط هافبک بارسا، فصل 2016/17 را با فرم گلزنی بسیار خوبی آغاز کرده است. هفت هافبک تیم در این فصل، مجموعاً نُه گل به ثمر رسانده‌اند، که 28% از مجموع گل‌های تیم در لیگ را تشکیل می‌دهد.

رافینیا پنج گل و راکیتیچ و آردا هر کدام دو گل در لالیگای امسال به ثمر رسانده‌اند و در یک دهه اخیر، در جایگاه دومین گلزن‌ترین خط هافبک باشگاه قرار می‌گیرند. در جایگاه نخست، بارسای 2011/12 قرار می‌گیرد که تا این نقطه از فصل، 10 گل به ثمر رسانده بود: پنج گل فابرگاس، چهار گل ژاوی و یک گل تیاگو. با در نظر گرفتن این نکته که اکثر گل‌های بارسا در این فصل را خط حمله آتشین این تیم به ثمر رسانده‌اند (20 گل تا به اینجای فصل)، ارزش همکاری خط هافبک در گلزنی بالاتر می‌رود. این نُه گل با آمار فصل 2014/15 برابر است، و این در حالی است که در فصل گذشته تا به اینجای فصل، خط هافبک هیچ گلی به ثمر نرسانده بود!

گل‌های حیاتی

این گل‌ها در لحظاتی حیاتی به ثمر رسیده‌اند. پنج گل از این نُه گل، نخستین گل بارسا در بازی بوده‌اند و به این تیم کمک کرده‌اند تا در بازی‌های دشوار به پیروزی برسد. رافینیا و راکیتیچ در چهار بازی، زننده گل اول بارسا بوده‌اند و در دو دیدار، بیلبائو (0-1) و خرانادا (1-0)، گل‌های آن‌ها برای کسب سه امتیاز کافی بوده است.

نخستین گل آردا مقابل بتیس

آردا توران فصل را طوفانی آغاز کرد. در حالی که نیمار همچنان به همراه تیم المپیک برزیل در رقابت‌های ریو حضور داشت، مرد ترک تبار به خوبی جای او را پر کرده بود و گل‌ها و پاس گل‌های مهمی به نام خود ثبت کرد. گل او به بتیس، نخستین گل بارسا در این فصل از رقابت‌های لالیگا بود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

گل پیروزی بخش راکیتیچ در سن مامس

ضربه سر دیدنی راکیتیچ کافی بود تا بارسا سه امتیاز حساس را از سن مامس گرفته و به خانه ببرد. این زمین همواره یکی از سخت ترین‌ها برای بارسا بوده است و در نهایت این دیدار هیجان انگیز، با تک گل هافبک کروات به سود بارسا خاتمه یافت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

شروع گلزنی رافینیا

نخستین گل رافینیا در لیگ مقابل لگانس به ثمر رسید. بارسا در نهایت این دیدار خارج از خانه را با نتیجه بسیار خوب 1-5 به سود خود به پایان رساند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

یک امتیاز برای بارسا با گل راکیتیچ

ایوان بار دیگر در مقابل اتلتیکو مادرید نشان داد که چقدر خوب ضربه سر می‌زند. ضربه سر راکیتیچ در نیمه نخست روی ارسال اینیستا بارسا را پیش انداخت، اما در نیمه دوم مردان مادریدی کار را به تساوی کشاندند و در نهایت بازی با همان نتیجه 1-1 خاتمه یافت و هر تیم یک امتیاز از این دیدار دشوار بدست آورد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

گلزنی آردا و رافینیا مقابل خیخون

این دو هافبک در جریان یک پیروزی قاطع دیگر در لالیگای امسال، بار دیگر نام خود را در لیست گلزنان قرار دادند. این اتفاق در بازدید بارسا از ال مولینون که با پیروزی 0-5 این تیم همراه بود، افتاد و هر کدام از این دو بازیکن، یک گل در آن دیدار به ثمر رساندند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نخستین دابل رافینیا

شماره 12 بارسا برای نخستین بار در دوران ورزشی‌اش، در یک دیدار دو گل به ثمر رساند. گل‌های او به کاتالان‌ها کمک کرد تا در نیوکمپ به پیروزی 4-0 مقابل لاکرونیا برسند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

ادامه روند گلزنی رافینیا

در یک دیدار بسیار دشوار، رافینیا تفاوت را رقم زد. مرد برزیلی در دیداری که بارسا در خانه از خرانادا میزبانی می‌کرد، با یک ضربه آکروباتیک، تنها گل بازی را به ثمر رساند تا آبی و اناری‌ها با دست پر بازی را ترک کنند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: خط هافبک گلزن بارسا در این فصل
نیاز داریم هافبکمون بیشتر از اینا گل بزنه!


شنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۵ (۲۳:۲۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۰ کاربر آنلاین است. (۳۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!