به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی، یک گلزن طلاییآبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۵ (۹:۳۶) (۶۸۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: مارکا
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


اسطوره آرژانتینی کاتالان‌ها، بارها در سانچز پیزخوان مقابل سویا، با گلزنی خود، نقش موثری در تعیین نتیجه بازی ایفا کرده است. گلزنی مسی در آخرین بازی برای بارسا بدین معنی بود که او اکنون بهترین عملکرد را در سال 2016 در میان تمام بازیکنان اروپایی داشته است. آیا توپ طلا امسال به عملکرد فنی داده خواهد شد؟


کانون هواداران بارسلونا در ایران

همانطور که شاهد بودید، یکشنبه گذشته، مسی علاوه بر گشودن قفل دروازه حریف و به تساوی کشاندن بازی، پاس گل پیروزی بخش لوئیز سوارز را نیز ارسال کرد. با به ثمر رسیدن این دو گل، حال مسی و سوارز، با 8 گل، صدر جدول گلزنان لالیگا را بین خود تقسیم کرده‌اند. اگر چه دیدن نام هر دوی آنها به عنوان برترین گلزنان لیگ تا اینجای فصل، یک موفقیت محسوب می‌شود اما با در نظر گرفتن گل‌های به ثمر رسیده در سال 2016، این لئو مسی است که پیشتاز است. این یعنی او در تلاش است که یک توپ طلای دیگر را نیز به کارنامه افتخارات خود اضافه کند.

گلی که شماره 10 بارسلونا یکشنبه شب به ثمر رساند، پنجاه و یکمین گلی بود که در دوران فوتبالی خود، وارد دروازه سویا می‌کرد. 44 تای این گل‌ها در لیگ داخلی و 7 تای باقی مانده در سایر رقابت‌ها به ثبت رسیده‌اند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: مسی، یک گلزن طلایی
مسی همه کاره مستطیل سبزه و تنها عنوان کردن اون به عنوان گلزن کم لطفیه. دریبل، پاس گل، پاسهای 70 متری منجر به گل، پاسهای کلیدی که گره بازی رو باز میکنه، ایستگاهی زن قهار و ...


یکشنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۵ (۲۳:۰۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی، یک گلزن طلایی
امیدوارم امسال توپ طلا رو به شامپو ندن!


یکشنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۵ (۹:۳۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۲۸ کاربر آنلاین است. (۳۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۲۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!