به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

صحبت‌های بازیکنان پس از پیروزی در سانچز پیزخوانمصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ دوشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۵ (۱۱:۱۲) (۶۲۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


پس از این پیروزی حساس و دلچسب، لوییز سوارز، زننده گل دوم تیم، و همچنین راکیتیچ، بوسکتس و دنیس سوارز، به صحبت با خبرنگاران پرداختند که در این خبر می‌توانید این صحبت‌ها را بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوییز سوارز

«مسی می‌تواند در هر پستی بازی کند. او همواره تفاوت‌ها را رقم می‌زند. ما سه امتیاز را بدست آورده‌ایم و حالا باید به همین طریق ادامه بدهیم. بازی فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشتیم. باید بدانیم که در مقابل حریفانی مانند سویا و ورزشگاه‌هایی مانند این، چگونه بازی کنیم».

ایوان راکیتیچ

«یک پیروزی فوق‌العاده به دست آوردیم و بسیار خوشحالیم. هیچ تیمی در این فصل قادر به گرفتن امتیاز در این ورزشگاه نبود، و خوشحالیم که توانستیم این کار را انجام دهیم. بازی بسیار خوبی انجام دادیم و توانستیم ریتم بازی را به بهترین نحو کنترل کنیم. در نیمه دوم تسلط بازی را در اختیار داشتیم و با آرامش بیشتری بازی کردیم».

سرجیو بوسکتس

«مسی بهترین بازیکن دنیاست، او فوتبالی متفاوت از دیگران بازی می‌کند. بازیکنان خوب بسیاری وجود دارند، اما بی‌شک بهترین اوست».

«در نیمه دوم توانستیم به خوبی از عقب زمین بازی کنیم و پیروزی را بدست بیاوریم. بازی‌های زیادی باقی مانده‌اند، رقیبان ما در راه قهرمانی، تیم‌های قدرتمندی هستند و تا پایان فصل دست از تلاش بر نخواهند داشت. ما باید به همین ترتیب ادامه دهیم».

دنیس سوارز

«سعی کردم به بهترین نحو از این فرصت استفاده کنم، چرا که در بهترین تیم دنیا، چنین فرصت‌هایی زیاد پیش نمی‌آیند. پیروزی امروز بسیار بزرگ بود، زیرا در این فصل، هیچ تیمی بدون شکست این ورزشگاه را ترک نکرده بود».

«اینجا را با کسب پیروزی بسیار مهمی ترک می‌کنیم و با این دستاورد عالی، رو به جلو حرکت می‌رویم».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Sidarta
پاسخ به: صحبت های بازیکنان پس از پیروزی در سانچز پیزخوان
نقل قول
سرجیو بوسکتس «مسی بهترین بازیکن دنیاست، او فوتبالی متفاوت از دیگران بازی می کند. بازیکنان خوب بسیاری وجود دارند، اما بی شک بهترین اوست». «در نیمه دوم توانستیم به خوبی از عقب زمین بازی کنیم و پیروزی را بدست بیاوریم. بازی های زیادی باقی مانده اند، رقیبان ما در راه قهرمانی، تیم های قدرتمندی هستند و تا پایان فصل دست از تلاش بر نخواهند داشت. ما باید به همین ترتیب ادامه دهیم».
اصلا تو اظهار نظر نکن
نمیشه؟!


دوشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۵ (۲۳:۰۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: صحبت های بازیکنان پس از پیروزی در سانچز پیزخوان
این بچه دنیس چقدر خوب بود. بر عکس بوسکتس و راکیتیچ...


دوشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۵ (۱۶:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۳ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!