به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: سویا شروع خوبی داشته استمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۵ آبان ۱۳۹۵ (۱۹:۵۲) (۶۰۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسلونا، در کنفرانس مطبوعاتی امروز (شنبه) خود، به تمجید از شروع خوب آندلسی‌ها و نیز کیفیت فوتبالی که اکنون آنها تحت نظر سرمربی جدید خود، سامپائولی، ارائه می‌دهند، پرداخت. در این خبر اهم صحبتهای لوئیز انریکه را در خصوص دیدار فردا برابر سویا خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

کاتالان‌ها ساعت 23:15 (به وقت ایران) فردا، در جریان بازی‌های هفته یازدهم رقابت‌های لالیگا، در ورزشگاه سانچز پیزخوان، به مصاف شاگردان سامپائولی خواهند رفت، به همین منظور، بعد از ظهر امروز، لوئیز انریکه به مصاحبه با رسانه‌ها پرداخت که در اینجا می‌توانید نقل قول‌های کلیدی او را بخوانید.

«بازی دشواری خواهیم داشت، چرا که سویا در فرم خوبی قرار دارد، برای رسیدن به پیروزی باید در نبردهای تن به تن در سراسر زمین، از حریف برتر باشیم.

سویا با به نمایش گذاشتن فوتبالی با کیفیت بالا، شروع خوب و قدرتمندی داشته است. به سختی می‌توان آنها را در خانه متوقف کرد.

سویا بازیکنانی مانند نسری، ویتولو، فرانکو و وازکز دارد که می‌توانند بازی را در میانه زمین برای ما سخت کنند. آنها همچنین مدافعان کناری خطرناکی دارند و در جناحین موفق عمل می‌کنند. ما باید در تمام درگیری‌های زمین، پیروز شویم.


تیم آندلسی‌ها به مربی جدید خود، در حال تکامل است و او برای ساخت تیم مورد نظر خود، نیاز به زمان کافی دارد.

ما باید بدون در نظر گرفتن نتایج قبلی، تمام بازی‌ها را پیروز شویم. شما باید [روند کسب] پیروزی‌هایتان را حفظ و رقابت کنید. این یک بازی سرگرم کننده [اما] دشوار خواهد بود.

سویا بازیکنان گران قیمتی را خریداری کرده است و طی سال‌های اخیر، یک بار مدیر عامل باشگاه خود را نیز عوض کرده است، اما آنها در تمام بازه‌های زمانی، پیشرفت کرده‌اند. با توجه به آنچه تاکنون نشان داده‌اند، یکی از شانس‌های قهرمانی این فصل [لالیگا] هستند.


من واقعا به نگرش و رفتاری که سرجیو بوسکتس دارد، تبریک می‌گویم. او یک بازیکن کلیدی است و من از داشتن او بسیار خوشحال هستم. بازیکنان من ماشین نیستند، آنها می‌توانند فراز و نشیب‌هایی داشته باشند. ما نباید از او بیش از حد انتقاد کنیم.

فرآیند ریکاوری و بهبود بازیکنان مصدوم تیم، توسط خود آنها و کادر پزشکی باشگاه، پیگیری می‌شود.

نتیجه‌ای که ما در سوپر کاپ اسپانیا کسب کردیم، می‌تواند یک نقطه مرجع باشد. اما آنها طی این مدت تغییراتی داشته و پیشرفت کرده‌اند. بنابراین آن بازی نمی‌تواند تعیین کننده باشد.


ما برای تمام بازی‌هایمان، با صرف نظر از محل برگزاری بازی - خانکی یا خارج از خانه- از پیش ایده پردازی می‌کنیم. هدف ما حفظ توپ و جلوگیری از ایجاد موقعیت‌های حریف است
».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: انریکه: سویا شروع خوبی داشته است
دوباره از بوسکتس تعریف کرد شانس بیاریم کار دستمون نده این بازی خیلی سخته و باید ببریم وگرنه از صدر فاصله میگیریم


شنبه، ۱۵ آبان ۱۳۹۵ (۲۰:۲۵)
 
hadimoghadam
پاسخ به: انریکه: سویا شروع خوبی داشته است
بازی بسیار بسیار سخت وحساسی داریم و به امید برد قبل از وقفه بازیهای ملی .امیدوارم انریکه از بازی سیتی درس گرفته باشه و در این بازی کمی توپ رو به حریف بده و بجاش از ضد حملات مثلث مخوفش استفاده کنه


شنبه، ۱۵ آبان ۱۳۹۵ (۲۰:۱۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه: سویا شروع خوبی داشته است
قطعا بازی بسیار دشواری و حتی خفیفترین پیروزی هم می تونه دستاورد بزرگی محسوب شه! امیدوارم بازم اسیر اشتباهات فردی نشیم...


شنبه، ۱۵ آبان ۱۳۹۵ (۲۰:۰۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۹ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!