به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ منچسترسیتی vs بارسلوناپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۵ (۱۷:۵۳) (۵۹۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


امشب، ساعت 22:15 (به وقت ایران) بارسلونا می‌تواند با کسب پیروزی در چهارمین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، مقابل منچستر سیتی، جواز صعود به مراحل حذفی این رقابت‌ها را از آن خود کند. در این خبر نگاهی می‌اندازیم به اخبار و حواشی این دو تیم پیش از بازی حساس امشب.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

دو تیم مذکور، حدوداً دو هفته گذشته نیز با یکدیگر رو در رو شده بودند، دیداری که به پیروزی آسان کاتالان‌ها ختم شد و لذا بدیهی است شاگردان پپ گواردیولا، به دنبال انتقام جویی از شکست 4-0 خود، پا به این بازی خواهند گذاشت.

اخبار دو تیم

آردا توران، مصدومیتی را که در جریان فینال سوپر کاپ کاتالونیا، مقابل اسپانیول برایش رخ داده بود، پشت سر گذاشته است و حال در اختیار لوئیز انریکه قرار دارد. از طرف دیگر، جرارد پیکه، آندرس اینیستا، جوردی آلبا، الیکس ویدال و جرمی متئو، همچنان دوران مصدومیت خود را سپری می‌کنند.

کوین د بروین سیتیزن‌ها اما اخیراً از مصدومیت بازگشته است و این در حالی است که گواردیولا همچنان مدافعان راست خود، باکاری سانیا و پابلو زابالتا، و همچنین فابین دلف (هافبک) را در اختیار ندارد.

نقطه نظرات مربیان

لوئیز انریکه، روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود، در رابطه با احتمال صعود زودهنگام تیمش به مرحله بعدی گفت: «ما می‌خواهیم در گروه اول شویم و به این منظور، نیاز داریم که مقابل سخت‌ترین حریفان، به پیروزی برسیم».

پپ گواردیولا که پیروزی در بازی مقابل سلتیک و نیز مصاف نیوکمپ را از دست داده است، از اهمیت این دیدار، همچون یک "فینال" یاد کرد؛ سرمربی سابق بارسا گفت: «دوست دارم شاهد چه بازی‌ای باشم؟ بازی که سه امتیاز آن را بدست آوریم و به این ترتیب زمان بیشتری برای کار کردن در اختیار خواهیم داشت. در تنها سه ماه، رسیدن به چیزی که به دنبالش هستیم، تقریباً غیر ممکن است. اما این دوئل برای ما درست مانند یک فینال است».

فرم دو تیم

بعد از شکست مقابل سلتا، بارسا هر چهار بازی رسمی خود را با برد به پایان رسانده است؛ شکست 4-0 منچسترسیتی نیز، عضوی از این مجموعه است. سیتی نیز هفتمین پیروزی خود در لیگ جزیره، با نتیجه 4-0 مقابل وست برومویچ را به لطف دو دابل از ایلکای گوندوگان و سرخیو آگوئرو، کسب کرد.

تاریخچه

طی 10 سال گذشته، 5 بازی بین بارسا و منچستر برگزار شده که سه امتیاز هر پنج تای این بازی، به آبی و اناری‌ها تعلق گرفت؛ همانطور که به یاد دارید، چهارتای این بازی‌ها، طی سه فصل گذشته و در مراحل حذفی همین رقابت‌ها (لیگ قهرمانان) برگزار شده است، که نتیجه مجموع اولین آنها (فصل 2013/14) پیروزی 4-1 و دومین آنها (فصل 2014/15) پیروزی 3-1 آبی و اناری‌ها بوده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
hadimoghadam
پاسخ به: پیش بازی؛ منچسترسیتی vs بارسلونا
با داشتن بهترین خط حمله تاریخ بایدم خواستار برد در همه بازی ها باشیم


سه‌شنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۵ (۲۲:۲۸)
 
peymanimpm
پاسخ به: پیش بازی؛ منچسترسیتی vs بارسلونا
میریم واسه یه برد خوب


سه‌شنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۵ (۱۸:۲۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ منچسترسیتی vs بارسلونا
به امید خدا این بازی رو هم می بریم!


سه‌شنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۵ (۱۷:۵۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۷ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!