به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: این دیدار، مصافی بین دو فلسفه یکسان استمصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ دوشنبه، ۱۰ آبان ۱۳۹۵ (۲۳:۲۴) (۵۸۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


لوییز انریکه در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل منچستر سیتی شرکت کرد و در مورد مسائل مربوط به این بازی سخن گفت. صحبت‌های او در این کنفرانس را، در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

سه شنبه شب، شاهد مصاف جذابی دیگر میان دو دوست خواهیم بود؛ پپ گواردیولا و لوییز انریکه. و این در حالی است که هنوز پیروزی 4-0 بارسا در نیوکمپ که دو هفته پیش بدست آمد، در ذهن‌ها تازه باقی مانده است.

حدود یک ساعت پس از اینکه گواردیولا صحبت‌های خود در کنفرانس خبری را به اتمام رساند، نوبت به انریکه رسید تا به صحبت در مورد دیداری بپردازد که این روزها همه در مورد آن حرف می‌زنند: «این دیدار، مصافی بین دو فلسفه یکسان است؛ مشابه همان چیزی که در نیوکمپ دیدیم».

«باید تلاشی مضاعف داشته باشیم و با، یا بدون توپ، بازی مؤثری به نمایش بگذاریم. نکته اصلی در این است که فرصت فکر کردن به آن‌ها ندهیم و اینگونه زمان زیادی توپ را در اختیار نخواهند داشت. هدف ما این است که پرس را از زمین حریف آغاز کنیم و تعداد حملات سیتی را تا حد ممکن پایین بیاوریم».

«مطمئنم که گواردیولا نکات اصلی در مورد سخت کردن اوضاع برای ما را می‌داند. در سه ماه حضورش روی نیمکت سیتی، او موفق شده است تغییری محسوس در روش تیمش به وجود بیاورد که مسلماً نیاز به پیشرفت دارد. هر ماهی که می‌گذرد و آینده نزدیک منچستر سیتی، بسیار امیدوار کننده است».


در مورد احتمال صعود به دور بعد با یک پیروزی، انریکه گفت: «ما می‌خواهیم در گروه اول شویم، به همین دلیل نیاز داریم تا در مقابل سخت‌ترین حریفمان، پیروزی را بدست بیاوریم. اگر تنها پس از گذشت چهار بازی، صعود خود به دور بعد را مسجل کنیم، بدین معناست که کارها را درست انجام داده‌ایم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه: این دیدار، مصافی بین دو فلسفه یکسان است
به امید خدا بازم پیروزیم!


دوشنبه، ۱۰ آبان ۱۳۹۵ (۲۳:۳۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۵ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!