به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

100 بازی نخست نیمار، در مقایسه با بهترین مهاجمان لالیگاآمار و ارقام
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۵ (۹:۲۳) (۷۶۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت گل
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


با پیوستن نیمار به باشگاه صدتایی‌های بارسا در لالیگا، نگاهی انداخته‌ایم به آمار و ارقام او در این صد بازی، و مقایسه‌ای میان او و دیگر مهاجمان برتر حال حاضر لالیگا، در صد بازی نخستشان، انجام داده‌ایم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

روز شنبه، نیمار، مهاجم برزیلی بارسلونا، به یک رکورد برجسته دیگر، در دوران ورزشی هنوز کوتاه مدت ولی پرافتخارش، دست یافت. او که هنوز 24 سال سن دارد - با مجموعه‌ای از افتخارات رشک برانگیزش - صدمین بازی خود با پیراهن بارسا در رقابت‌های لالیگا را، در جریان پیروزی دراماتیک تیمش در زمین والنسیا، انجام داد.

آمار و ارقامی که نیمار در صد بازی نخستش در لالیگا برجای گذاشته است، شگفت انگیزند، و وقتی جالب‌تر می‌شوند، که آن‌ها را با آمار و ارقام دیگر ستارگان لیگ دسته اول اسپانیا مقایسه می‌کنیم.

اگرچه مسی پنج بار برنده توپ طلا شده و بهترین گلزنی است که تا به حال بارسا و لالیگا به خود دیده است، اما هنگامی که صحبت از آمار و ارقام در صد بازی نخست لالیگا می‌شود، او در پله‌ای پایین‌تر از هم‌تیمی برزیلی خود قرار می‌گیرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
به ترتیب از بالا: بازی / شروع / دقایق بازی / گل / پاس گل / متوسط دقایق نسبت به گل / متوسط دقایق نسبت به گل + پاس گل

نیمار شروع‌های بیشتری داشته و مدت زمان بیشتری از مسی، که در آن روزها سعی می‌کرد خود را به عنوان یک یار ثابت در بارسا جا بیندازد، در زمین حاضر بوده است. آمار گلزنی نیمار نیز، از هم‌تیمی آرژانتینی‌اش بهتر بوده است. در دیگر بخش‌ها نیز، مانند نسبت گل‌ها به دقایق، نیمار آمار بهتری از مسی جوان به نام خود ثبت کرده است. او همچنین با آمار خوب پاس گل‌های خود، نشان داده است که تنها به گلزنی خودش نمی‌اندیشد.

در واقع تعداد موقعیت‌هایی که او ایجاد کرده است، او را در کنار کریستیانو رونالدو، مهاجم تیم رئال مادرید، قرار می‌دهد - هر دو بازیکن در صد بازی نخست لالیگایی خود، 30 پاس گل برای هم‌تیمی‌های خود ارسال کرده‌اند. اگرچه وقتی به طور کلی به آمار این دو نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که مرد پرتغالی در سطحی کاملاً متفاوت از دیگران، در صد بازی نخست لالیگایی‌اش، قرار دارد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

مرد 31 ساله، با وجود اینکه این روزها نمایش‌های نه چندان قابل توجهی با پیراهن رئال مادرید دارد، در زمان رسیدنش به برنابئو، در اوج دوران بازیگری خود قرار داشت، و چه به لحاظ گلزنی و چه به لحاظ ایجاد موقعیت برای هم‌تیمی‌ها، آماری خیره کننده برجای گذاشته است.

یک جای دیگر، که رقابت تنها برای برتری در پایتخت اسپانیاست، کریم بنزما آماری جالب توجه در روزهای نخستش در رئال مادرید به ثبت رسانده است. او که یک مهاجم هدف محسوب می‌شود، تقریباً در تمامی جهات، آماری بهتر از هموطنش، آنتوان گریزمان، در اتلتیکو مادرید، برجای گذاشته است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

با وجود شروع‌های کمتر و در نتیجه دقایق کمتر بازی، بنزما تقریباً دو برابر گریزمان گل و پاس گل در صد بازی نخستش در لالیگا، به نام خود ثبت کرده است؛ آماری که تنها پایین‌تر از رونالدو قرار می‌گیرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: 100 بازی نخست نیمار، در مقایسه با بهترین مهاجمان لالیگا
دقیقا همینطوره. میخواستم به این موضوع اشاره کنم دیدم که شما زحمتشو کشیدین.


جمعه، ۷ آبان ۱۳۹۵ (۱۷:۱۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: 100 بازی نخست نیمار، در مقایسه با بهترین مهاجمان لالیگا
البته نکته مهم اینه که رونالدو در اوج دوران فوتبالیش به لالیگا اومد و نیمار هم کاملا شناخته شده بود، اما 100 بازی مسی در زمان 17 سالگیش شروع شد و اصلا این مقایسه معنی خاصی نمیده.


پنج‌شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۵ (۱۵:۵۰)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: 100 بازی نخست نیمار، در مقایسه با بهترین مهاجمان لالیگا
بی نظیره این بشر


پنج‌شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۵ (۱۴:۴۷)
 
Sidarta
پاسخ به: 100 بازی نخست نیمار، در مقایسه با بهترین مهاجمان لالیگا
عالی بود
با تشکر از آقا سجاد


پنج‌شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۵ (۱۳:۳۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۶ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!