به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسلونا vs اسپانیولپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۴ آبان ۱۳۹۵ (۱۸:۳۹) (۶۹۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسا و اسپانیول، ساعت 00:00 بامداد فردا (به وقت ایران)، در فینال سوپر کاپ کاتالونیا، برای اولین بار در این فصل از رقابت‌ها، در ورزشگاه نیو استادی تاراگونا به دیدار یکدیگر خواهند رفت. در این خبر به بررسی اخبار و حواشی دو تیم خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا به دفاع از عنوانی خواهد رفت که در سال 2014، بعد از 90 دقیقه بازی کسب تساوی 1-1، با پیروزی در ضربات پنالتی، در جیرونا آن را تصاحب کرد. بعد از پیروزی شگفت انگیز 3-2 مقابل والنسیا، در شنبه همین هفته، لوئیز انریکه در بازی امشب، به بازیکنان ترکیب اصلی خود، که اخیرا به طور متناوب از آنها استفاده کرده بود، استراحت داده است؛ این بازیکنان اعم‌اند از تراشتگن، راکیتیچ، سرجیو بوسکتس، لوئیز سوارز، مسی، نیمار جونیور، ماسکرانو، دینیه، سرجی روبرتو و اومتیتی. این 11 بازیکن تا پنج شنبه در هیچ یک از تمرینات تیم حضور نخواهند داشت.

علاوه بر بازیکنان فوق، پیکه، اینیستا، رافینیا، جوردی آلبا، سیلسن و الیکس ویدال، به علت مصدومیت، این دیدار را از دست خواهند داد - ویدال در تمرینات صبح دیروز (دوشنبه) دچار مصدومیتی خفیف شد.

اما ماسیپ، دنیس سوارز، آردا، پاکو الکاسر، آندره گومز و متیو از بازیکنان تیم اصلی هستند که در کنار 12 بازیکن از تیم B، در سفر به تاراگونا، لوچو را همراهی می‌کنند - خوزه سوارز، پالنسیا، موخیکا، نیلی، مارلون، مویزس، مارتینز، سارساندس، آلنا، آلفارو، گومبائو و کاربونل.


در مقابل اسپانیول که آخرین بازی لالیگایی خود را با تساوی 3-3 مقابل ایبار به سرانجام رساند و اکنون در رده 16ام جدول رده‌بندی این لیگ قرار دارد، پیاتی و هرنان پرز خود را به علت آسیب دیدگی‌ای جزئی در همان بازی، در اختیار نخواهد داشت. علاوه بر آنها، اسکار دوراته و آلوارو در لیست مصدومین اسپانیول قرار دارد. اما در مجموع تیم دوم شهر بارسلون با تیم اصلی خود به این بازی خواهد آمد و تنها اسکار ملندو را از تیم جوانان خود به خدمت گرفته است.

اگرچه این تنها دومین دوره این رقابتها با فرمت جدید است که در آن این دو باشگاه بزرگ (بارسلونا و اسپانیول) بر سر یک جام مجزا با هم رقابت می‌کنند، اما تاریخ شکل‌گیری تورنومنتی که باشگاه قهرمان کاتالونیا را مشخص می‌کند به اوایل قرن بیستم باز می‌گردد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs اسپانیول
امیدوارم بازیکنای تیم ب خودی نشون بدن امشب!

چقدر خوبه بازیکنای اصلی تونستن چند روز استراحت کنن!


سه‌شنبه، ۴ آبان ۱۳۹۵ (۱۸:۴۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۱ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!