به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

والنسیا 2 - بارسلونا 3؛ به روایت اعداد و ارقامآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲ آبان ۱۳۹۵ (۲۲:۵۵) (۷۳۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


پیروزی 3-2 مقابل والنسیا، با گل‌های زیادی که داشت، رکوردهای زیادی را نیز ماندگار کرد. در این خبر به ذکر آمار و ارقام به ثبت رسیده در مصاف مستایا خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لیونل مسی با دابل و لوئیز سوارز با تک گل خود مقابل والنسیا، در حال حاضر - هر کدام با 7 گل - برترین گلزنان لالیگا محسوب می‌شوند.

با احتساب برد شنبه شب، حالا کاتالان‌ها رکورد 11 بازی بدون شکست در مستایا را به ثبت رساندند؛ آنها طی یازده بازی اخیر خود در ورزشگاه خانگی والنسیا، 7 تساوی و 4 پیروزی کسب کرده‌اند.

نیمار که در مصاف با منچسترسیتی، 150امین بازی خود با پیراهن بارسلونا را به نمایش گذاشته بود؛ در این دیدار به باشگاه صدتایی‌های لالیگا پیوست.

اکنون دیگو آلوز دروازبانی است که بیش از سایر هم پستی‌های خود از لئو مسی گل دریافت کرده است (19). مرد آرژانتینی نیز از بین 4 پنالتی‌ای که مقابل این دروازبان برزیلی نصیبش شده، سه تای آنها را به گل تبدیل کرده است.


در این بازی، آبی و اناری پوشان 560 پاس بین خود رد و بدل کردند و این در حالی است که بازیکنان میزبان، تنها موفق به ارسال 191 گل برای یکدیگر شدند. در این میان، خاویر ماسکرانو با 83 پاس ارسالی، پیشتاز است.

بارسا با این پیروزی، به تیمی تبدیل شد که بیشترین پیروزی لالیگایی را در مستایا کسب نموده است (33 پیروزی).

ماسکرانو 292 امین بازی خود با پیراهن بارسلونا را به نمایش گذاشت؛ این یعنی برابری با رکورد فیلیپ کوکوی هلندی. پیش از آن دو، مسی با 589 بازی و دنی آلوز با 391 بازی، در صدر قرار دارند - در بین بازیکنان غیر اسپانیایی.

مونیر در این بازی، برای اولین بار مقابل باشگاه سابق خود گلزنی کرد. او مجموعا 10 گل در 45 بازی را در کارنامه خود می‌بیند.

مسی اکنون با 8 گل زده مقابل والنسیا در مستایا، رکورد بیشترین گلزنی در این ورزشگاه را به نام خود ثبت کرده است. بعد از او نیز، به ترتیب سزار (7)، دی استفانو و هیگواین (6) قرار دارند. شایان ذکر است که با احتساب گل‌هایی که لئو در تمام مسابقات وارد دروازه والنسیا کرده (22 گل)، از رکورد 20 گل زارا نیز پیشی گرفته است.


ساموئل اومتیتی با 10 و به دنبال او راکیتیچ با 9 توپ ربایی، بیش از سایر بازیکنان حاضر در زمین موفق به انجام این عمل شدند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: والنسیا 2 - بارسلونا 3؛ به روایت اعداد و ارقام
پیروزی دقیقه آخر خیلی چسبید دم همشون گرم.


پنج‌شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۵ (۲۲:۰۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: والنسیا 2 - بارسلونا 3؛ به روایت اعداد و ارقام
فوق العاده است!


یکشنبه، ۲ آبان ۱۳۹۵ (۲۳:۳۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۶ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!