به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ والنسیا vs بارساپیش بازی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۱ آبان ۱۳۹۵ (۱۵:۱۰) (۳۹۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بارسا در حالی امروز - شنبه - به والنسیا می‌رود تا در مستایا میهمان تیم نخست این شهر باشد، که تنها دو روز از پیروزی خیره کننده‌اش مقابل منچستر سیتی در لیگ قهرمانان، تا این دیدار که از چارچوب هفته نهم رقابت‌های لالیگا از ساعت 17:45 دقیقه به وقت ایران برگزار می‌شود، فرصت ریکاوری و آماده‌سازی داشته است. هر آنچه که باید در مورد این دیدار بدانید را، در این خبر خواهید یافت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا امروز در دیداری خارج از خانه که از حساسیت خاصی برخوردار است، از ساعت 17:45 به وقت ایران، در مستایا به مصاف والنسیا می‌رود. این در حالی است که کاتالان‌ها همین چند روز پیش حریف انگلیسی و قدرتمند خود را در دیداری به یاد ماندنی، با چهار گل بدرقه کردند. اگرچه، فاصله تنها دو روزه‌ای که بین این دو دیدار وجود داشته، سبب شده است تا بارسا زمان بسیار کوتاهی برای آماده‌سازی خود داشته باشد.

والنسیا به دنبال حفظ نتایج خوب اخیر خود، که تحت هدایت سرمربی جدید این تیم، چزاره پراندلی، بدست آمده، می‌باشد. پیش از کسب نخستین برد خانگی در دوران حضور سرمربی ایتالیایی در والنسیا، آن‌ها اسپورتینگ خیخون را هفته گذشته در ال مولینون شکست دادند.


اخبار دو تیم

لوییز انریکه آخرین جلسه تمرینی تیم پیش از مصاف مستایا را در سیوتات اسپورتیوا رهبری کرد. لوچو مجبور به اعمال برخی تغییرات نهایی شد، چرا که آردا توران و رافینیا، به دلیل مصدومیت در تمرینات، به جمع مصدومان پیشین تیم، یعنی پیکه، جوردی آلبا و سیلسن پیوستند و شانس حضور در این دیدار را از دست دادند. بنابراین لیست هجده نفره تیم برای این دیدار، شامل سرجی روبرتو که دوباره وضعیت خوب خود را بدست آورده است، و کارلس آلنیا از تیم بی‌ می‌باشد.


پراندلی اما بیست بازیکن را برای این دیدار فراخوانده است که مدافع سابق بارسا، مارتین مونتایا، و همینطور مونیر ال حدادی، که به صورت قرضی از بارسا در والنسیا بازی می‌کند، شامل آن می‌شوند.

نقطه نظر مربیان

انریکه، در آستانه دیدار روز شنبه با خبرنگاران صحبت کرد و در مورد این بازی، خونسرد و مطمئن به نظر می‌رسید. او هر گونه اعتراض به شلوغی تقویم بارسا را بیهوده دانست و گفت: «لیست بازی‌ها تغییرپذیر نیستند، بنابراین نگرانی در این مورد برای من وجود ندارد». او همچنین در مورد چالش قرار گرفتن در مقابل تیمی با سرمربی جدید، گفت: «تقریباً با یک والنسیای ناشناخته روبرو می‌شویم، چرا که پراندلی مدت زمان کوتاهی است که به این تیم آمده است».

با این وجود، انریکه بر اوضاع این بازی مسلط به نظر می‌رسد. او معتقد است که اگر مسی یکی دیگر از آن روزهای خوبش را پیش رو داشته باشد، بارسا توقف ناپذیر خواهد بود: «آیا مربیان می‌دانند چگونه باید مسی را متوقف کرد؟ کسی به اندازه گواردیولا او را نمی‌شناسد و او با این حال سه گل به ثمر می‌رساند».

پراندلی از خطراتی که ستاره آرژانتینی برای او و تیمش دارد آگاه است و این گونه او را توصیف می‌کند: «هیچ راهی وجود ندارد که با آن بتوان مسی را متوقف ساخت. این فانتزی فوتبال و رؤیایی است که هر هوادار جوان فوتبال، آن را در سر می‌پروراند. بازی در مقابل او، یک افتخار است». اگرچه سرمربی ایتالیایی به دنبال برپا ساختن سازوکار دفاعی مناسبی در مقابل قهرمان اسپانیاست: «در مقابل بارسا کار سختی پیش رو داریم، اما لحظات خودمان را هم خواهیم داشت و برای بارسا مشکلاتی ایجاد خواهیم کرد».


فرم دو تیم

بارسا در حالی پا به این بازی می‌گذارد که همین چند روز پیش در دیداری به یادماندنی، منچستر سیتی مدعی را در هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، با چهار گل به خانه فرستاد. با نگاهی عمیق‌تر، در میابید که بارسا در پنج بازی از شش بازی اخیر خانگی خود پیروز بوده و از فوریه 2007، در مستایا بازنده نبوده است. چهار پیروزی و پنج تساوی، نتایج بارسا در این دیدارها بوده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

والنسیا در این فصل اوضاع خوبی نداشته است و در حال حاضر در جایگاه پانزدهم جدول قرار دارد. آن‌ها در هشت بازی ابتدایی خود 15 گل دریافت کرده‌اند و تنها یکی از چهار دیدار خانگی خود را برده‌اند - شکست مقابل اتلتیکو، بتیس و لاس پالماس، و پیروزی خفیف مقابل آلاوز. اما در این دیدار خانگی سرمربی جدید خود را روی نیمکت می‌بینند، و در بازی هفته گذشته مقابل خیخون در خارج از خانه، پیروز بوده‌اند.


تاریخچه

دو تیم از زمان نخستین دیدار خود در 1924، 118 بار به مصاف هم رفته‌اند که سهم هر کدام 45 پیروزی و 28 تساوی بوده است. بازی آخر دو تیم، فصل گذشته در نیوکمپ برگزار شد که مسی در آن پانصدمین گل دوران ورزشی‌اش را به ثمر رساند. اگرچه آن دیدار در نهایت با گل به خودی راکیتیچ و گل سانتی مینا، با نتیجه 1-2 به سود میهمان خاتمه یافت. در بازی رفت فصل گذشته، سوارز ابتدا بارسا را پیش انداخت و مینا در لحظات پایانی پیروزی را از بارسایی‌ها ربود.

پخش زنده

این دیدار، امروز - شنبه - از ساعت 17:45 دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه مستایا شهر والنسیا آغاز می‌شود، و شما می‌توانید آن را به طور مستقیم از شبکه ورزش سیما، تماشا کنید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
BRAIN
پاسخ به: پیش بازی؛ والنسیا vs بارسا
وقتشه اومتیتی خط دفاعی رو بیشترخودش کنترل کنه.همیشه والنسیا تو زمین خودش خوب بوده و خوب بازی کرده.


شنبه، ۱ آبان ۱۳۹۵ (۱۶:۲۲)
 
hadimoghadam
پاسخ به: پیش بازی؛ والنسیا vs بارسا
بازی بسیار سخت و پیچیده ای هست باید منتظر تاکتیکو استراتژی انریکه بود


شنبه، ۱ آبان ۱۳۹۵ (۱۶:۱۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ والنسیا vs بارسا
بازی بسیار سختیه اما به امید خدا با درخشش مسی و به امید سوتی ندادن ماسکرانو / متئو بازی رو می بریم!


شنبه، ۱ آبان ۱۳۹۵ (۱۵:۱۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۴۹ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۴۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!