به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ماسکرانو: منچسترسیتی سطح بازی خود را افزایش داده استمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۵ (۲۳:۱۷) (۵۷۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


سیتیزن‌ها، فرداشب در نیوکمپ به مصاف کاتالان‌ها خواهند رفت و خاویر ماسکرانو، که همین امروز قرارداد خود را تا سال 2019 با بارسلونا تمدید، پیش از بازی به مصاحبه با رسانه‌ها پرداخت. در این خبر مصاحبه او را می‌خوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این مرد آرژانتینی معتقد است: «با توجه به اینکه سیتی در این فصل وضعیت خود را بهبود داده است، این [دیدار چهارشنبه شب] یک بازی فوق‌العاده خواهد بود». پپ گواردیولا، چهارشنبه شب برای دومین بار به عنوان سرمربی به نیوکمپ می‌آید و ماسکرانو درباره او نیز اظهار داشت: «گواردیولا تاثیر زیادی در زندگی من داشته است؛ اول به دلیل اینکه مرا به این باشگاه آورد و دوم به این دلیل که در طول دو سالی که با هم کار کردیم، چیزهای زیادی به من آموخت».

مصاف بارسا vs سیتی، تقابل سه تن از آرژانتینی‌های لالیگا نیز خواهد بود: مسی و ماسکرانو vs سرخیو آگوئرو. شماره 14 بارسلونا آگوئرو را دوست خوب و حریف خطرناک خود بر شمرد و در موردش گفت: «به واسطه مهارت خوبی که تمام کنندگی دارد، او یکی از بهترین بازیکنان در داخل محوطه جریمه است و نیز دارای کیفیتی همه جانبه است».

ماسکرانو در رابطه با تمدید قرارداد با بارسا نیز ابراز خوشحالی کرد و گفت: «بارسلونا باشگاهی است که من بخش زیادی از زندگی حرفه‌ای خود را در آن سپری کرده‌ام و به آن افتخار می‌کنم، چرا که بازی کردن در باشگاهی پیروزی خواه و رقابت طلبی چون بارسا، کار آسانی نیست».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: ماسکرانو: منچسترسیتی سطح بازی خود را افزایش داده است
اصلا چی باعث شده فکر کنی حق داری نظر بدی کچل؟


سه‌شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۵ (۵:۳۴)
 
hadimoghadam
پاسخ به: ماسکرانو: منچسترسیتی سطح بازی خود را افزایش داده است
معلومه که باید چنین روحیه ای داشته باشی، با این سن در بارسا بودن و قرارداد امضا کردن منم باشم عشق و حال میکنم. الانم که انریکه هواخواهش هست. احتمالا میخواد بعد خداحافظی دستیار یا مربی تیم بشه!بااینهمه نفوذی که داره


دوشنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۵ (۲۳:۴۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۴ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!