به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رافینیا: دوست داشتم هت تریک کنممصاحبه
فرستنده سجاد اسدی در تاريخ دوشنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۵ (۱۴:۲۸) (۴۵۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: مارکا
مترجم: سجاد اسدی / FCBarcelona.ir


رافینیا، با نمایش درخشانی که از خود در بازی برابر دپورتیوو به جای گذاشت، تحسین همگان را بر انگیخت. او در این بازی موفق شد تا دو بار دروازه حریف را باز کند. این هافبک برزیلی، پیرامون بازی شب گذشته مصاحبه‌ای انجام داد که در ادامه جزئیات آن را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در شب پیروزی 4-0 بارسلونا برابر لاکرونیا، رافینیا توانست دو بار دروازه حریف را باز کند. اگر او 20 دقیقه پیش از پایان بازی تعویض نمی‌شد، ممکن بود که بتواند سومین گل خود را نیز به ثمر برساند و هت تریک کند.

رافینیا که به عنوان بازیکن میانی در بازی شب گذشته حضور داشت، توانست خوش بدرخشد و در ترکیب 3-4-3 که سیستم مورد علاقه انریکه است، خود را ثابت کرد. با توجه به عملکرد خوب او بعید به نظر نمی‌رسد که انریکه در بازی برابر منچستر سیتی از او استفاده کند.

رافینیا به خبرنگاران گفت: «مسلما پس از به ثمر رساندن دو گل، دوست داشتم که گل سوم را نیز بزنم و هت تریک کنم». او در ادامه افزود: «پیروزی در این بازی، بعد از شکست برابر سلتاویگو، بسیار حائز اهمیت بود. از این به بعد بارسلونا می‌تواند با سه یا چهار مدافع بازی کند».

اگرچه که در این بازی کاتالان‌ها توانستند بر دپورتیوو فایق آیند، اما آلکاسر نتوانست باز هم تاثیر خاصی بر بازی بگذارد. الیکس ویدال نیز هنوز نتوانسته است خود را به انریکه ثابت کند. رافینیا پیرامون ویدال گفت: «او بازیکنی است که هر روز پیشرفت می‌کند و نقش مهمی در ترکیب تیم دارد». او درباره آلکاسر نیز گفت: «آلکاسر بازیکنی است که اگر اولین گل خود را به ثمر رساند، گلهای زیادی را پس از آن خواهد زد. او یک تمام کننده بسیار خوب است و همه به او اطمینان دارند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
hadimoghadam
پاسخ به: رافینیا: دوست داشتم هت تریک کنم
سلام دوستان دیدم اخبار جدید در سایت نیست گفتم که این خبر رو بزارم که همه به طرز فروختن بازیکنان جدید آشنا بشید:دنیس سال 2013 با مبلغ 1 میلیون یورو از سیتی به تیم دوم بارسلونا پیوست اما در قرارداد او بندهای عجیبی وجود داشت.

بارسا متعهد شده بود که اگر این بازیکن به تیم اول راه یابد، مبلغ 800 هزار یورو به سیتی پرداخت کند که این مساله امسال محقق شد. بارسا همچنین به ازای هر 10 بازی دنیس، 800 هزار یوروی دیگر نیز باید به سیتی پرداخت کند و این پروسه تا بازی شماره 100 وی نیز ادامه خواهد داشت؛ به طوریکه سیتی از 100 بازی دنیس برای بارسا، رقم 8.8 میلیون یورو عایدی خواهد داشت.



در این فصل دنیس تاکنون 9 بازی برای بارسا انجام داده و اگر چهارشنبه در نوکمپ برابر سیتی به میدان برود، بارسا باید دومین 800 هزار یوروی خود را به سیتیزن ها پرداخت کند که در نوع خود جالب توجه است.


دوشنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۵ (۱۶:۳۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: رافینیا: دوست داشتم هت تریک کنم
امیدوارم همین فرم خوب رو حفظ کنی طوری که تو بازیهای بزرگ هم بشه روت حساب کرد!


دوشنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۵ (۱۴:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۴ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!