به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز انریکه: همه چیز طبق برنامه پیش رفتمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۵ (۲۳:۱۹) (۵۸۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

سرمربی بارسلونا، پس از پایان بازی برابر لاکرونیا انریکه اعلام کرد که از عملکرد بازیکنان رضایت کامل را دارد. در ادامه می‌تواند مصاحبه لوچو را مشاهده کنید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

علی رغم اینکه گالیسیایی‌ها در دو سفر اخیر خود به نیوکمپ، موفق به کسب دو امتیاز شده بودند، اما شاگردان لوئیز انریکه، که کمتر از یک هفته، از تیم‌های ملی خود باز می‌گشتند، این بار مقابلشان ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند.

سرمربی آبی و اناری پوشان بعد از کسب پیروزی 4-0 مقابل دپورتیوو، در مصاحبه با خبرنگاران گفت: «ما آنچه را که بازی به آن نیاز داشت را می‌شناختیم و بازیکنانمان نیز به آن‌ها عمل کردند». مرد آستوریایی ادامه داد: «حریف نتوانست هیچ موقعیتی روی دروازه ایجاد کنند اما ما موفق به انجام این کار شدیم. این چیزی بود که ما می‌خواستیم و آن را عملی نیز کردیم». در ادامه سایر نقطه نظرات انریکه را با یکدیگر می‌خوانیم.

«قصد داشتیم تا با سه بازیکن به دفاع آن‌ها حمله کرده و از این تاکتیک برای ایجاد فضا در کناره‌ها استفاده کنیم».

«داشتن بازیکنانی با سطح کیفی بالا روی نیمکت، از نکات کلیدی این فصل تیم است».

«در این بازی ما می‌خواستیم اشتباهاتی که در فصل گذشته [مقابل دپورتیوو] انجام داده بودیم را تکرار نکنیم و با به ثمر رساندن گل چهارم در اوایل نیمه دوم کار را یک سره کردیم».

«ما مسی را مجدداً در اختیار گرفتیم و همه دیدند که او خیلی زود بعد از ورود به زمین، بهترین سطح بازی خود را به نمایش گذاشت».

«من هیچ تردیدی در مورد پاکو آلکاسر ندارم، او موقعیت‌هایی ایجاد می‌کند اما بدشانس است. من روزهای ابتدایی بازیکنان بزرگی چون لوئیز سوارز را به یاد دارم که به چه مشقتی گل اول خود را به ثمر رساندند و شما تنها به اعداد نگاه می‌کنید».

«این فوق‌العاده است که بازیکنانی مانند رافینیا می‌توانند بیش از یک بار گلزنی کنند، این متغیرها می‌توانند کمک بزرگی به تیم و سایر بازیکنان کنند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز انریکه: همه چیز طبق برنامه پیش رفت
نقل قول
hadimoghadam نوشته:

خدا که نیست که بگیم تمام کارهاش درسته.مجانی فروختن مونتویا و داگلاس و دلوفو ومونیر و..... اینها اشتباه نیست، پس چیه. الانم که با بیرون انداختن ویدال 18میلیونی احتمال صد در صد نیم فصل باید مفت بدیم تیمهای دیگر.

خدا نیست، اشتباهم می کنه، اما اینکه بگیم چیزای ساده رو اندازه ما نمی فهمه خنده داره!

کی تا حالا داگلاس و مونیر شدن ستاره؟

برای ویدال هم حتما دلیلی داشته. ما که از اتفاقات تیم خبر نداریم، اما لوچو نشون داده با بازیکنا صرفا بر اساس عملکرد فنی برخورد می کنه. لابد سطح انتظارشو بر آورده نکرده.


یکشنبه، ۲۵ مهر ۱۳۹۵ (۱۵:۱۸)
 
hadimoghadam
پاسخ به: لوئیز انریکه: همه چیز طبق برنامه پیش رفت
خدا که نیست که بگیم تمام کارهاش درسته.مجانی فروختن مونتویا و داگلاس و دلوفو ومونیر و..... اینها اشتباه نیست، پس چیه. الانم که با بیرون انداختن ویدال 18میلیونی احتمال صد در صد نیم فصل باید مفت بدیم تیمهای دیگر.


یکشنبه، ۲۵ مهر ۱۳۹۵ (۱۰:۰۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز انریکه: همه چیز طبق برنامه پیش رفت
نقل قول
جمله آخر انریکه چیزی بود که با نگاه به اعداد و ارقام این بازی می توان به آن پی برد اما او بدون در اختیار داشتن چنین آماری، اینگونه سخن گفت.

انقدر لوچو تو کارش دقیق و بی نظیره. اون وقت یه سری ایرادات کودکانه که ناشی از ناآگاهیه ازش می گیرن!


شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۵ (۲۳:۲۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۷ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!