به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسلونا vs دپورتیوو لاکرونیاپیش بازی
فرستنده علی صبوری در تاريخ شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۵ (۱۶:۴۵) (۵۳۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


دپورتیوو لاکرونیا حریف امروز بارسلونا که در آخرین دیدار خود در ورزشگاه نیوکمپ موفق به کسب نتیجه تساوی 2-2 مقابل کاتالان‌ها شد، می‌تواند حریف سرسختی برای این تیم پس از بازی‌های ملی باشد. در این خبر، نگاهی می‌اندازیم به اخبار و حواشی پیرامون دو تیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در پی اتمام بازی‌های ملی، لالیگا بار دیگر از سر گرفته می‌شود و بارسلونا امروز عصر راس ساعت 17:45 در خانه میزبان دپورتیوو لاکرونیا خواهد بود. این اولین دیدار کاتالان‌ها پس از شکست 4-3 خارج از خانه مقابل سلتاویگو است؛ شکستی که آن‌ها را از صدر جدول، به رتبه چهارم فرستاد. اگرچه علی رغم آن شکست، بارسا تنها 2 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و یک پیروزی در دیدار امروز عصر می‌تواند بار دیگر این تیم را در کورس قهرمانی قرار دهد.

اخبار دو تیم

بارسا بار دیگر توسط ویروس فیفا مورد حمله قرار گرفت و گزارشات نشان می‌دهد که سرخی روبرتو، یسپر سیلسن و جوردی آلبا همگی در جریان رقابت‌های مقدماتی جم جهانی مصدوم شده و قادر به حضور در این بازی نخواهند بود. از سوی دیگر، مسی، راکیتیچ و اومتیتی هیچکدام در اردوی تیم‌های ملی خود حاضر نشدند و در بارسلونا باقی مانند تا معالجات لازم در ارتباط با مصدومیتشان صورت گیرد و همین امر باعث پیشرفت روند بهبودیشان شده تا جایی که هر سه در لیست هجده نفره بازیکنان بارسا برای این بازی حاضرند.

لیست هجده نفره بارسا عبارت است از: ترشتگن، مسیپ، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، دنیس، توران، اینیستا، سوارز، مسی، نیمار، رافینیا، ماسکرنو، آلکاسر، دینیه، گومز، اومتیتی و متئو.

دپورتیوو نیز از داشتن دو بازیکن مصدوم خود یعنی خوان فران و خوسلو مَتو محروم است و خبر شوکه کننده دیگر برای این تیم نیز عدم حضور فیسل فجر بازیکن ملی‌پوش مراکشیشان در جمع بازیکنانی است که به کاتالونیا سفر کرده‌اند.

دیدگاه‌های مربیان

انریکه در نشست مطبوعاتی روز جمعه خود تاکید کرد که تنها بر روی این بازی تمرکز کرده است و در حال حاضر به هیچ وجه به دیدار میان هفته بارسا با من سیتی فکر نمی‌کند. او عنوان کرد: «با توجه به رتبه ما در جدول لالیگا، باید هرچه سریع‌تر امتیازات از دست رفته را جبران کنیم». او افزود: «این بازی درست بعد از بازی‌های ملی برگزار می‌شود و ما تنها دو روز برای آماده‌سازی فرصت داشته‌ایم، در حالی که تیم حریف دو هفته بر روی این بازی کار کرده است. اگرچه که قرار نیست در صورت نتیجه نگرفتن، از این موضوع به عنوان یک توجیه برای ناکامیمان استفاده کنیم». وی درباره احتمال بازی کردن مسی نیز گفت: «پس از صحبت با او در این باره تصمیم‌گیری می‌کنم».

گایزکا گاریتانو سرمربی دپور نیز درباره این بازی گفت: «در چنین بازی‌هایی برای نتیجه گرفتن، باید بهترین نمایشمان را ارائه دهیم، حریف رو به رویمان روز خوبی سپری نکند و اندکی نیز خوش شانس باشیم. به هر سه این موارد نیاز داریم، اما تنها روی مورد اول تسلط داریم. برای دو مورد دیگر باید ببینیم که حریف چگونه عمل می‌کند و این که سرنوشت چه برای ما رقم می‌زند».

فرم دو تیم

فرم نتیجه‌گیری اخیر بارسلونا در لالیگا چندان جالب توجه نبوده است. کاتالان‌ها در 5 بازی خیر خود در این رقابت‌ها، دو پیروزی پر گل مقابل لگانس و خیخون کسب کرده‌اند، دو شکست مقابل سلتا و آلاوز داشته‌اند و یک تساوی نیز برابر اتلتیکو مادرید به دست آورده‌اند. اگرچه که همه تیم‌های بالانشین جدول نیز امتیازات زیادی را از دست داده‌اند و بارسا همچنان فاصله کمی تا صدر جدول دارد.

دپورتیوو با 5 گل زده، در این فصل کمتر از هر تیم دیگری در لالیگا گلزنی کرده است، اما از سوی دیگر آن‌ها سومین خط دفاعی برتر لیگ را نیز در اختیار دارند. این آمار باعث شده تا دیدار‌های دپور در این فصل بسیار کم گل از آب در بیاید و در هیچکدام از آن‌ها بیشتر از یک گل از خط دروازه‌ها عبور نکند. این آمار باعث شده تا دپورتیوو هم اکنون با 8 امتیاز در میانه جدول قرار گرفته باشد.

تاریخچه رویارویی

آخرین باری که این دو تیم مقابل یکدیگر صف آرایی کردند، شش ماه قبل در ریازور بود که بارسا با نتیجه درخشان 8-0 حریف را در هم کوبید و سوارز در آن بازی به تنهایی 4 گل به ثمر رساند. یک فصل قبل از چنین نتیجه‌ای نیز بارسا در همین ورزشگاه 4-0 به برتری رسیده بود و این اولین رویارویی این دو تیم پس از صعود مجدد دپور به لالیگا بود. قبل از این نیز گالیسیایی‌ها در 17 رویارویی خود مقابل بارسا، تنها یک بار موفق به شکست این تیم شده بودند.

این نتایج بسیار برای بارسا درخشان بوده‌اند، اما دو دیدار اخیر این تیم برابر دپور در نیوکمپ سرنوشت کاملاً متفاوتی داشته است. هر دو این دیدار‌ها با نتیجه 2-2 به پایان رسیده‌اند و این باعث می‌شود که ما کاملاً حق را به انریکه بدهیم که در برابر تیمی که در دو فصل اخیر در خانه برای او و شاگردانش دردسر ساز بوده است، بسیار مراقب باشد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
hadimoghadam
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs دپورتیوو لاکرونیا
آخه خدایی به نظر شما ویدال اینقدر دول آورده که لیاقت بازی جلو دپور رو هم نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۵ (۱۷:۳۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs دپورتیوو لاکرونیا
نقل قول
peymanimpm نوشته:

من فقط نگرانیم بابت استاد متئو هست که هر موقع دفاع چپ بوده کلا اون سمت جاده ابریشم بوده
ای کاش دنیس سوارزو میذاشت تو ترکیب خیلی چشم نواز بازی میکنه

دقیقا. لرد بزرگ رو مهار کنیم بردیم.

به نظر میاد لوچو فعلا به رافینیا بیشتر از دنیس اعتماد داره.


شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۵ (۱۷:۲۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs دپورتیوو لاکرونیا
نقل قول
MehdiCulé نوشته:

ترکیب بازم عجیب و غریبه

هر ترکیبی غیر از ترکیب اصلی به نظرتون عجیب غریبه!


شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۵ (۱۷:۲۱)
 
peymanimpm
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs دپورتیوو لاکرونیا
من فقط نگرانیم بابت استاد متئو هست که هر موقع دفاع چپ بوده کلا اون سمت جاده ابریشم بوده
ای کاش دنیس سوارزو میذاشت تو ترکیب خیلی چشم نواز بازی میکنه


شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۵ (۱۷:۱۵)
 
hadimoghadam
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs دپورتیوو لاکرونیا
انریکه با این کارهاش باعث میشه ویدال رو هم مانند داگلاس و مونتویا و خیلی های دیگه مثل این چند سال مفت ومجانی بفروشیم .ای وای ای وای .بازیکنی که با 18میلیون گرفتیم .وکلی بازیکن که به ضرر تیم از دست دادیم و میدیم


شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۵ (۱۷:۱۰)
 
MehdiCulé
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs دپورتیوو لاکرونیا
ترکیب بازم عجیب و غریبه


شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۵ (۱۶:۵۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs دپورتیوو لاکرونیا
به امید خدا یه برد پر گل در انتظارمونه!


شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۵ (۱۶:۴۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۲ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!