به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بازگشت مسی، اومتیتی و چند تن از بازیکنان ملی‌پوش به تمریناتتمرینات
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۵ (۱۵:۴۲) (۶۰۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


آندرس اینیستا، جرارد پیکه، سرجیو بوسکتس، دنیس سوارز، آندره گومز و لوکاس دینیه، پس از بازگشت از مسابقات ملی، به تمرینات آماده‌سازی تیم برای رقابت‌های لالیگا پیوستند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

با به اتمام رسیدن بازی‌های مقدماتی جام جهانی در وقفه فعلی رقابت‌های ملی، تعداد بازیکنان تیم اصلی که در تمرینات تیم حاضر می‌شوند، روز به روز افزایش می‌یابد. اما خبر مهمتری که امروز در تمرینات وجود داشت، بازگشت لیونل مسی و ساموئل اومتیتی، با وجود دریافت نکردن چراغ سبز پزشکان برای بازی، به تمرینات گروهی بود.

آندرس اینیستا، جرارد پیکه و سرجیو بوسکتس، پس از دیدار مقابل آلبانی به همراه تیم ملی اسپانیا، به باشگاه بازگشتند و در تمرینات حاضر شدند. دنیس سوارز نیز که به همراه تیم زیر 21 ساله‌های اسپانیا به مصاف استونی رفته بود، امروز در تمرینات حضور یافت.

آندره گومز پس از سفر به همراه تیم ملی پرتغال به جزایر فارو، امروز به همراه لوکاس دینیه، که در پیروزی ارزشمند فرانسه در خاک هلند روی نیمکت خروس‌ها نشسته بود، به بارسلونا بازگشتند.

اما در حال حاضر بازی‌های ملی به پایان رسیده‌اند و بازیکنان باید تمرکز خود را به طور کامل بر دیدار روز شنبه مقابل لاکرونیا در نیوکمپ، از هفته هشتم رقابت‌های لالیگا بگذارند. این دیدار رأس ساعت 17:45 به وقت ایران آغاز خواهد شد.

این تمرین، سومین تیم در طول این هفته بود، و با همراهی شش تن از بازیکنان تیم بارسای بی‌انجام شد. این بازیکنان، عبارت بودند از: وارو، نیلی، مویسس، مارلون، موجیکا و کاپتوم. روز بعد نیز تمرینات تیم در همین مکان و همین زمان (11:00 به وقت محلی) انجام خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: بازگشت مسی، اومتیتی و چند تن از بازیکنان ملی پوش به تمرینات
ایول مسی


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۵ (۱۵:۲۰)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: بازگشت مسی، اومتیتی و چند تن از بازیکنان ملی پوش به تمرینات
وقتی مسی هست، بارسا رنگ و بوی دیگه ای داره. نه تنها بارسا بلکه این حضور رو میشه در نحوه نتیجه گیری تیم ملی آرژانتین هم حس کرد.
آرژانتین بدون مسی هیچ گونه کارایی نداره و باید چشم به احمق هایی مثل هیگواین و آگوئرو داشته باشه


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۵ (۲۰:۰۵)
 
toraj
پاسخ به: بازگشت مسی، اومتیتی و چند تن از بازیکنان ملی پوش به تمرینات
نابغه تاریخ فوتبالو که میبینم کلی روحیه میگیرم. انشاالله که همه بازیکنان بارسا و لشگر یک نفره تیممون سلامت و تندرست باشن. به امید کسب سه گانه ای دیگر در این فصل.
FORCA BARCA


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۵ (۱۶:۱۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۶ کاربر آنلاین است. (۴۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!