به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوییز انریکه چگونه جای خالی روبرتو را در دیدار مقابل دپورتیوو پر خواهد کرد؟آنالیز فنی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۵ (۱۳:۰۵) (۸۶۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Barca Blaugranes
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بارسا روز شنبه با دیدار مقابل دپورتیوو لاکرونیا در هفته هشتم لالیگا، به زمین فوتبال باز می‌گردد و لوییز انریکه به دلیل مصدومیت مدافع راست اصلی تیم، سرجی روبرتو، با چالش جدیدی برای انتخاب یازده بازیکن اصلی خود روبروست. چه کسی تصور می‌کرد که چنین جمله‌ای روزی نوشته شود؟


کانون هواداران بارسلونا در ایران

روبرتو برای بازی مقابل منچستر سیتی در لیگ قهرمانان که چهارشنبه بعدی در نیوکمپ برگزار می‌شود، حاضر خواهد بود، اما رسماً به دیدار مقابل لاکرونیا نخواهد رسید، و این به دو دلیل، خبر خوبی نیست: روبرتو احتمالاً در حال حاضر با ثبات‌ترین بازیکن ترکیب بارساست، و به دلیل تمام مسائل مربوط به الکس ویدال، جانشین خوبی برای او وجود ندارد.

که در واقع به همین دلیل است که انریکه، طبق گزارشات، در حال امتحان کردن چیزهای جدیدی در تمرینات است. ما به طور دقیق نمی‌دانیم که آن چیزهای جدید، چه هستند، اما در ادامه به دو گزینه‌ای که انریکه می‌تواند از آن‌ها در دیدار مقابل لاکرونیا استفاده کند، اشاره می‌کنیم.

گزینه اول: سه مدافع، استایلِ لگانس

ترکیب زیر، نتیجه‌ای فوق‌العاده در دیدار خارج از خانه مقابل لگانس داشت و یکی از بهترین نمایش‌های بارسا در این فصل بود. روبرتو در آن دیدار استراحت کرد و الکس ویدال هم در لیست هجده نفره حضور نداشت. بنابراین ما و حتی کل تیم، با چینش جدید لوییز انریکه، سورپرایز شدیم؛ در آن دیدار سه مدافع میانی در ترکیب قرار گرفتند و آلبا و رافینیا نقش گوش‌های چپ و راست تیم را بازی کردند. آلبا در حال حاضر مصدم است، بنابراین، دینیه جانشین او خواهد شد و رافینیا در سمت راست خواهد ماند.


لیونل مسی در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرد و استراحت کردن لوییز سوارز هم محتمل است، بنابراین آردا و آلکاسر می‌توانند به همراه نیمار، مثلث خط حمله تیم را تشکیل دهند. سرجیو بوسکتس می‌تواند با آندرس اینیستا یا آندره گومز در مرکز زمین قرار بگیرد و جرارد پیکه و ساموئل اومتیتی، دو تن از مدافعان مرکزی تیم خواهند بود. انریکه می‌خواهد به ماسکرانو استراحت بدهد، بنابراین اگر تصمیم او به استفاده از سیستم 3-4-3 باشد، جرمی متئو (نــــه!) می‌تواند جای خالی سومین مدافع را پر کند. پیکه در سمت راست، متئو در سمت چپ و اومتیتی در مرکز خط دفاع حاضر خواهند شد.

حتی این احتمال هم وجود دارد که اومتیتی در سمت راست خط دفاع قرار بگیرد، و از آنجایی که انریکه پیش از این از بازیکنان چپ پا برای مدافع راست بهره برده است، این مسئله چندان شوک آور نخواهد بود. با این وجود، ترکیب بالا محتمل‌ترین ترکیب است و تنها شبهه وارد به آن، حضور یا عدم حضور ماسکرانو می‌باشد.

گزینه دوم: به الکس ویدال بازی بده، لطفاً!

واقعاً این آخرین شانس الکس ویدال برای اثبات خودش است، و مقابل لاکرونیای نسبتاً ضعیف، چرا او را امتحان نکنیم؟ این مسئله چینش تیم را برای همه، از جمله ویدال، آشنا نگه خواهد داشت و او می‌تواند به جلو برود و در حمله یک فاکتور باشد. با وجود اینکه در دفاع شکننده ظاهر می‌شود، اما از آنجایی که دپور بهترین مهاجم خود، لوکاس پرز، را به آرسنال فروخته است، این مسئله چندان اهمیتی پیدا نمی‌کند.


همچنین بدون مسی - که احتمالاً چند دقیقه در نیمه دوم وارد زمین می‌شود - الکس ویدال شانس دریافت توپ‌های بیشتری دارد. لئو معمولاً با هر مدافعی که نامش دنی آلوز نیست، چندان راحت نیست، اما رافینیا و آردا در صورت حضور ویدال در زمین، به او بیشتر پاس می‌دهند.

نظر شما در مورد جانشین روبرتو در دیدار شنبه چیست؟
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوییز انریکه چگونه جای خالی روبرتو را در دیدار مقابل دپورتیوو پر خواهد کرد؟
به نظرم میشه یه شانس دیگه به ویدال داد!


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۵ (۰:۲۷)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: لوییز انریکه چگونه جای خالی روبرتو را در دیدار مقابل دپورتیوو پر خواهد کرد؟
هر کی می خواد باشه اون ماسکرانو بی عرضه نباشه


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۵ (۱۳:۰۹)
 
hadimoghadam
پاسخ به: لوییز انریکه چگونه جای خالی روبرتو را در دیدار مقابل دپورتی...
خدایی خیلی نامردیه اگه انریکه به ویدال بازی نده. حداقل باید تا نیم فصل یک تعداد بازی بهش بده که موقع فروش تیمهای دیگه موفت و مجانی ازمون نگیرند


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۵ (۱۲:۱۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۳ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!