به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

دفاع کلمنته از جرارد پیکهمصاحبه
فرستنده سجاد اسدی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۰ مهر ۱۳۹۵ (۱۷:۳۸) (۴۸۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: سجاد اسدی / FCBarcelona.ir

پس از صحبت‌های پیکه مبنی بر خداحافظی‌اش از تیم ملی اسپانیا پس از جام جهانی 2018 در پی حواشی ایجاد شده توسط مطبوعات برای او، خاویر کلمنته، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا، از او و تصمیم «شجاعانه»اش دفاع کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

خاویر کلمنته، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا، از حرکت شجاعانه پیکه در خداحافظی از تیم ملی پس از جام جهانی 2018 دفاع کرد. پیکه پس از انتخاب پیراهنی که روی آن لوگو اسپانیا حک نشده بود، مورد آماج انتقادات مردمان متعصب اسپانیا قرار گرفت. اگرچه پیکه ثابت کرد که او تقصیری در این امر نداشته و لباس او غیر عمدی بدون پرچم اسپانیا بوده است. با این اوصاف، حجمه واکنش‌هایی که علیه پیکه انجام شد، بسیار ناعادلانه بود.

کلمنته که با تیم ملی اسپانیا در سال‌ها 1994 و 1998 در جام جهانی حضور داشت، به طرفداری از پیکه پرداخت و اذعان داشت که پیکه کار درست را انجام داده است. او پیرامون این مسئله گفت: «جرارد پیکه بازیکن شجاعی است و حرف‌هایی را که بقیه نمی‌زنند را می‌زند. او هرچه احساس کند نیاز است را به زبان می‌آورد و با صداقت تمام حرف می‌زند. همین صداقت گاهی باعث می‌شود که عده‌ای از افراد ناراحت شوند. اگر پیکه تیم ملی را به دلیل این انتقادات بیجا ترک کند، من به او حق می‌دهم و صداقتش را تحسین می‌کنم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: دفاع کلمنته از جرارد پیکه
دمش گرم.


سه‌شنبه، ۲۰ مهر ۱۳۹۵ (۲۰:۲۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۶ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!