به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

چهار پیشنهاد فوق‌العاده که نیمار آن‌ها را برای ماندن در بارسا رد کردآبی و اناری‌ها
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ دوشنبه، ۱۹ مهر ۱۳۹۵ (۹:۵۵) (۵۷۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: The Sun
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


نیمار در حالی در تابستان قرارداد خود با بارسا را تمدید کرد، که چندین پیشنهاد فوق‌العاده از تیم‌های مختلف اروپایی داشت، اما انتخاب او در نهایت بارسا بود.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مهاجم برزیلی در تابستان قرارداد خود را با تیم کاتالانی تا سال 2021 تمدید کرد، و مبلغ بند جدایی خود را تا 250 میلیون یورو بالا برد. این در حالی بود که پاریس سنت ژرمن، رئال مادرید، منچستر یونایتد و منچستر سیتی، نیمار را به هدف اصلی خود در تابستان تبدیل کرده بودند و حاضر بودند تا 190 میلیون یورو برای این انتقال بپردازند.

مسئولان رئال مادرید، رقیب اصلی بارسلونا، با مدیربرنامه‌های بازیکن 24 ساله تماس گرفتند و نظر او را در مورد احتمال ترک نیوکمپ به مقصد برنابئو پرسیدند. این انتقال می‌توانست همه را به یاد انتقال فیگو، کاپیتان وقت بارسلونا، به رئال مادرید بیندازد - فیگو بارسا را در سال 2000، با مبلغ 45 میلیون یورو به مقصد رئال مادرید ترک کرد.


پی اس جی نیمار را به هدف شماره یک خود تبدیل کرده بود و می‌خواست او را به ستاره اول تیم در پروژه قهرمانی در لیگ قهرمانان تبدیل کند. قهرمانان فرانسه، در چهار دوره اخیر لیگ قهرمانان تنها موفق به رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی شده‌اند. الخلیفه، مالک باشگاه پی اس جی، حتی به نیمار پیشنهاد تأسیس یک هتل در برزیل به نام خودش را، داده بود.

اد وودوارد، رئیس باشگاه منچستر یونایتد نیز، خود را آماده کرده بود تا هر مبلغ پیشنهادی از سوی باشگاه‌های دیگر را شکست بدهد و نیمار را به لیگ جزیره بیاورد. اما در مورد پیشنهاد منچستر سیتی، نیمار حتی حاضر به صحبت با فران سوریانو، مدیر اجرایی باشگاه منچستر سیتی، در مورد احتمال انتقال به این تیم و کار با پپ گواردیولا، نشد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Daughter.of.Eve
پاسخ به: چهار پیشنهاد فوق العاده که نیمار آن ها را برای ماندن در بارسا رد کرد
نیمار جایی نمیره شاهزادمونه


دوشنبه، ۱۹ مهر ۱۳۹۵ (۲۰:۵۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: چهار پیشنهاد فوق العاده که نیمار آن ها را برای ماندن در بارسا رد کرد
دمش گرم واقعا. خیلی با ارزشه که پول براش مهمترین چیز نیست!


دوشنبه، ۱۹ مهر ۱۳۹۵ (۱۲:۱۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۷ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!