به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رونالدینیو و تنها حسرت در دوران بازیگری‌اش!مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ دوشنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۵ (۲۳:۱۱) (۶۲۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت گل
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


مرد برزیلی اذعان داشت که می‌خواست زمان بیشتری را در کنار وارث شماره 10 خود در بارسا بازی کند و معتقد است که ستاره آرژانتینی نیاز به اثبات چیز بیشتری برای بهترین بودن در دنیا ندارد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

رونالدینیو می‌گوید تنها یک حسرت در دوران ورزشی‌اش داشته و آن هم بیشتر بازی نکردن در کنار لیونل مسی، ستاره بارسا بوده است. مسی که بعدها پنج بار توپ طلا را از آن خود کرد، در زمان خروج رونالدینیو از بارسا در سال 2008، در حال اثبات خود به عنوان ستاره نخست تیم بود، و سال گذشته در مصاحبه‌ای اظهار داشت که رونالدینیو پیش از رفتنش از بارسا، از او خواسته بود تا پیراهن شماره 10 او را به تن کند.

در حالی که رونالدینیو ابتدا به میلان و سپس به کشورش برزیل رفت، لیونل مسی ابتدا به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا و سپس به عنوان بهترین گلزن تاریخ رقابت‌های لالیگا رسید. رونالدینیو در گفتگو با Gulf News گفت: «من به هر چیزی که می‌خواستم رسیده‌ام و از آن بابت بسیار خوشحالم. البته که دوست داشتم بیشتر در کنار مسی بازی می‌کردم. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است و من از اینکه در گام‌های نخستینش در بارسا در کنارش بودم و پاس گل اولش برای بارسا را فراهم کردم، بسیار خوشحالم».

«دیدن او که به چنین بازیکن بزرگی تبدیل شده است، مرا به این فکر وا می‌دارد که چقدر فوق‌العاده می‌شد، اگر می‌توانستم بیشتر در کنار او بازی کنم. اما در آن زمان، دوره من در بارسا به سر آمده بود و زمان آن رسیده بود که بروم و چیزهای جدید تجربه کنم و اهداف جدید برای خودم به وجود بیاورم. بنابراین باشگاه را ترک کردم».


او ادامه داد: «مسی بازیکن شگفت انگیزی است و آرژانتین در جام جهانی بعدی یکی از شانس‌های اصلی کسب قهرمانی است. او هر روز نشان می‌دهد که بهترین بازیکن دنیاست. هر هفته او در سطحی بازی می‌کند که نشان می‌دهد تا چه اندازه خوب است. بنابراین نیاز چندانی برای او وجود ندارد که با قهرمان شدن در جام جهانی، بزرگی خود را ثابت کند».

«اما به عنوان یک دوست، همانطور که برای باقی دوستانم، برای او آرزوی بهترین‌ها را دارم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
peymanimpm
پاسخ به: رونالدینیو و تنها حسرت در دوران بازیگری اش!
کسی که تیما نابود رایکارد بود که دوسال آخر مربی گریش با اون همه ستاره هیچ جامی نگرفت دوسال رفت و برگشت نتونست رئالو ببره(تساوی3-3 و باخت 2-0 تو سال اول و باخت 1-0 و 4-1 تو سال دوم) هیچوقت اون صحنه یادم نمیره که تو برنابئو تونل بستن ستاره هامون که تیم رئال که قهرمان شده بود بیاد رد بشه)
پویول-مارکز-آبیدال-زامبروتا-یحیی توره-ژاوی-اینیستا-مسی-رونالدینیو-اتوئو-هانری-دکو این همه ستاره تو تیممون داشتیم و رایکارد نابود کرد تیمو عوضش پپ همون ستاره ها را گرفت با یکی دوتا تغییر 6گانه گرفت


چهارشنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۵ (۱۰:۵۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: رونالدینیو و تنها حسرت در دوران بازیگری اش!
افسوس که بدشانس بود و مثل توره و خیلی ستاره های دیگه به پست پپ خورد و نابود شد... درست مثل داستان دردناک ریوالدو و فن خال...


سه‌شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۵ (۰:۲۷)
 
San.Andres
پاسخ به: رونالدینیو و تنها حسرت در دوران بازیگری اش!
نسبتاً مصاحبه غم انگیزی بود. به هر حال رونالدینیو نقش غیر قابل انکاری تو تاریخ باشگاه داره، و خیلی ها، از جمله خود من، به خاطر اون بوده که بارسایی شدن. اسطوره روزهای کودکی


سه‌شنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۵ (۰:۲۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۵ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!