به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آلکاسر: باید از تمام جهات پیشرفت کنممصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۵ (۱۵:۳۹) (۵۱۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Barca Blaugranes
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


پاکو آلکاسر، یکی از غافلگیرکننده‌ترین موارد در نقل و انتقالات تابستان در اسپانیا بود، چرا که ستاره والنسیا تنها 48 ساعت پیش از پایان بازه نقل و انتقالاتی، به بارسا پیوست. بارسا به دنبال یک مهاجم چهارم بود، و خرید آلکاسر به این منظور، رضایت مربیان، مدیران و هواداران بارسا را در پی داشت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اما باید اذعان داشت که پاکو چندان در بارسا خوب نبوده است. او در سه دیدار نخستش با بارسا موفق به گلزنی نشد و نمایشی بسیار ضعیف در دیدار بارسا مقابل مونشن گلادباخ در لیگ قهرمانان، که به عنوان یار اصلی در ترکیب قرار داشت، ارائه کرد. او به هیچ وجه نتوانست در این بازی مؤثر ظاهر شود، پنجاه دقیقه بازی کرد و به هیچ عنوان مانند یک خرید 30 میلیون یورویی به نظر نرسید.

اگرچه برخلاف اکثر فوتبالیست‌ها که از انتقاد شدن دل خوشی ندارند و چندان به انتقاد از خودشان هم تمایل ندارد، پاکو کاملاً آگاه است که نیاز به پیشرفت دارد. او در گفتگو با موندو دپورتیوو، به اهمیت این مسئله اشاره کرده است: «اگر آن‌ها به این باور رسیدند که من می‌توانم در اینجا بازی کنم و مرا جذب کردند، به خاطر توانایی‌هایم در زمین و تلاش هرروزه‌ام بوده است. اما بیشتر از همه، من می‌خواهم پیشرفت کنم و راه حلی برای برآمدن از پس چیزهایی که در آن خوب نیستم بیابم، و تبدیل به فوتبالیست بهتری بشوم».


«برای سطح باشگاه بارسا، من در حال حاضر نیاز دارم که در همه چیز پیشرفت داشته باشم. من چند نکته منفی در بازی خود دارم و چند توانایی مثبت. اما وقتی شما به باشگاهی به بزرگی بارسا می‌پیوندید، همیشه چیزهایی برای بهبود وجود دارند. و چیزی که باعث می‌شود به این مسئله برسید، تلاش سختِ هرروزه است».

نیت خالصانه آلکاسر کاملاً مشهود است و این نکته، بسیار اهمیت دارد. وقتی یک بازیکن آگاه است که باید بهتر شود، تمام تلاشش را برای این کار انجام می‌دهد. و وقتی آن بازیکن استعدادهای پاکو آلکاسر را در اختیار داشته باشد، قطعاً به بازیکن بهتری بدل خواهد شد، که در نهایت به کمک بارسا خواهد آمد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: آلکاسر: باید از تمام جهات پیشرفت کنم
قطعا با زمان کافی، خودشو پیدا می کنه و می درخشه.


شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۵ (۱۶:۵۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۶ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!