به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

حضور پررنگ بارسایی‌ها در مسابقات مقدماتی جام جهانیملی‌پوشان
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۵ (۱۷:۳۹) (۴۸۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


در حالی لوپتگی، سرمربی تیم ملی اسپانیا، آلبا، پیکه، روبرتو، بوسکتس و آندرس اینیستا را برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی به تیم ملی دعوت کرده است، که بازیکنان دیگر بارسا هم، تیم‌های خود را در این مسابقات، در منطقه اروپا و آمریکای جنوبی، همراهی خواهند کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لالیگا به زودی با یک هفته تعطیلی مواجه خواهد شد و علتش هم رقابت‌های تیم‌های ملی در مناطق مختلف دنیا برای صعود به جام جهانی 2018 روسیه است. طبیعتاً، برخی بازیکنان بارسا به تیم‌های ملی خود دعوت شده‌اند.

اسپانیا باید به مصاف ایتالیا و آلبانی برود، و لوپتگی، دروازبان سابق بارسا، پنج تن از بازیکنان بارسا را به اردوی تیم ملی فراخوانده است. این پنج بازیکن، عبارتند از: جرارد پیکه، سرجی روبرتو، جوردی آلبا، سرجیو بوسکتس و آندرس اینیستا. دنیس سوارز نیز پیراهن تیم ملی اسپانیا را می‌پوشد، تنها با این تفاوت که او در تیم زیر 21 ساله‌های اسپانیا، در رقابت‌های انتخابی یورو 2017، به مصاف سن مارینو می‌رود.


دیدیه دشام نیز لیست بازیکنان فراخوانده شده به تیم ملی فرانسه برای دو مصاف سخت با بلغارستان و هلند اعلام کرده است. لوکاس دینیه در این لیست حاضر است. یسپر سیلسن نیز، به تیم ملی هلند دعوت شده و به جز بازی مقابل فرانسه، باید به مصاف بلاروس برود.

پرتغال اما دو دیدار - حداقل روی کاغذ - آسان پیش رو دارد. حریفان قهرمان اروپا در این هفته، آندورا و جزایر فارو خواهند بود. آندره گومز، در لیست دعوت شده برای این دو دیدار حضور دارد و به احتمال فراوان در ترکیب تیمش قرار خواهد گرفت.

ایوان راکیتیچ نیز، در دو دیدار تیم ملی کرواسی مقابل تیم ملی تازه تأسیس شده کوسوو، و سپس فنلاند، حاضر خواهد بود.

در سوی دیگر اقیانوس اطلس، ده تیم منطقه آمریکای جنوبی تقریباً به نیمه راه ماراتن نفسگیر مقدماتی جام جهانی رسیده‌اند. برزیل، که حضوری مداوم در جام جهانی داشته است، به همراه نیمار دو دیدار با قعرنشینان جدول رده‌بندی، بولیوی و ونزوئلا، خواهد داشت.


لوییز سوارز و اروگوئه که به دنبال حفظ صدرنشینی خود هستند، باید به مصاف ونزوئلا و کلمبیا بروند. آرژانتین نیز، که لیونل مسی مصدوم را در اختیار ندارد، به همراه ماسکرانو با پرو و پاراگوئه دیدار خواهد کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: حضور پررنگ بارسایی ها در مسابقات مقدماتی جام جهانی
امیدوارم این ویروس فیفا باز گریبانگیرمون نشه و مصدوم ندیم.


شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۵ (۱۷:۵۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۳ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!