به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسا و 53 دقیقه کابوس وار بروسیا پارک!آنالیز فنی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۵ (۱۶:۵۵) (۷۷۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


کمتر از یک ساعت برای سرمربی بارسا کافی بود تا بفهمد که نمی‌تواند دو شماره 9 را در کنار هم قرار دهد...


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا پاکو آلکاسر را به خدمت گرفت تا جانشینی برای لوییز سوارز باشد. یک جانشین با قیمت طلا: تقریباً 40 میلیون یورو. اما او خریداری نشد تا به همراه سوارز در ترکیب قرار بگیرد. زیرا، با تقریب خوبی، آن‌ها بازیکنانی با شباهت‌های بسیار هستند. هر دوی آن‌ها شماره 9 هستند و یکدیگر را تکمیل نمی‌کنند. در آلمان، این مسئله روشن شد.

53 دقیقه طول کشید تا لوییز انریکه به اشتباه خود پی ببرد. اشتباه او که سوارز و آلکاسر را در کنار هم قرار داد و نیمار هم در یک ترکیب نسبتاً عجیبِ 4-3-1-2، پشت سر آن‌ها قرار گرفت. در آن 53 دقیقه، بارسا، بارسا نبود. آن‌ها نه چندان راحت به نظر می‌رسیدند. گم شده بودند. و، با وجود اینکه فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند، قادر به انجام این کار نبودند.


اگرچه، بروسیا مونشن گلادباخ قادر به این کار بود. پرس آن‌ها جواب داد و سرجیو بوسکتس (مردی که معمولاً اشتباه نمی‌کند) به آن‌ها اجازه داد که گل نخست بازی را روی یک ضد حمله برق آسا به ثمر برسانند.

بازگشت به بازی در آلمان، کار آسانی نیست. خصوصاً مقابل تیمی که 11 بازی اخیرش در خانه را با پیروزی پشت سر گذاشته است. بارسا تلاش کرد. آن‌ها به اصل خود بازگشتند. سپس رافینیا به جای آلکاسر وارد زمین شد، و توران به جای راکیتیچ، که شب آرامی را سپری می‌کرد، به میدان آمد. دو تغییر پیش از رسیدن به دقیقه شصت. حرکتی غیر عادی از سوی لوییز انریکه. اما دو تغییری که در بازگشت بارسا به بازی، بسیار مهم بودند.

و در این لحظه، آن‌ها تأثیری که انتظار می‌رفت را بر بازی گذاشتند. اول از همه، آردا گلزنی کرد. یک گل دیدنی. و سپس جرارد پیکه، البته با کمی کمک از سوی دروازبان تیم آلمانی، یان سومر. اما سه امتیاز، سه امتیاز است. و بارسا تنها در سی و هفت دقیقه، پیروز بازی شد. سی و هفت دقیقه‌ای که آن‌ها مانند بارسا بازی کردند. بدون تغییر تاکتیکی خاصی. به همان نحو که همواره بازی می‌کردند. و به همان نحوه که همواره پیروز می‌شدند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: بارسا و 53 دقیقه کابوس وار بروسیا پارک!
به آمار وقتی میشه استناد کرد که شرایط دو تیم بارسای پپ و لوچو یکسان باشه. همه میدونیم که ضرباهنگ یا ریتم بازی بارسای پپ خیلی منظم تر و سریع تر بود. به اصطلاح بارسایی ها تیکی تاکای بارسای اون زمان محشر بود. البته خوب اون زمان حضور ژاوی تو این مسئله واقعا نقش زیادی داشت. اگه به آماره که همین آمار میگه پنالدو بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپاست. اما واقعا اینطوره؟؟!!!!! این آدم به مالمو و شاختار و ولفسبورگ اونم پنالتی و دروازه خالی زدهو اکثر دقایق بازی حتی در مقابل تیمهای درجه دو اروپا محو بوده.


جمعه، ۹ مهر ۱۳۹۵ (۱۷:۵۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسا و 53 دقیقه کابوس وار بروسیا پارک!
نقل قول
toraj نوشته:

انریکه با این ترکیب چیدناش نشون داده که حالا حالاها مونده تا به گورادیولای بزرگ برسه. بارسای پپ یه چیز دیگه بود. البته ما همیشه بارسایی هستیم چه با پپ چه بدون پپ!

هم آمار اینو نشون داده و هم کیفیت بازی که بارسای انریکه یه سر و گردن بهتر از بارسای پپ ه!


جمعه، ۹ مهر ۱۳۹۵ (۵:۲۱)
 
toraj
پاسخ به: بارسا و 53 دقیقه کابوس وار بروسیا پارک!
انریکه با این ترکیب چیدناش نشون داده که حالا حالاها مونده تا به گورادیولای بزرگ برسه. بارسای پپ یه چیز دیگه بود. البته ما همیشه بارسایی هستیم چه با پپ چه بدون پپ!


جمعه، ۹ مهر ۱۳۹۵ (۳:۰۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسا و 53 دقیقه کابوس وار بروسیا پارک!
قطعا اون تصمیمی که انریکه می گیره خیلی با فکر و درک بیشتریه از کسایی که تماشاچی هستن و خیلی تفاوت فوتبال واقعی و فیفا رو درک نمی کنن! بهتر از هرکس شرایط تیم و تمرین و بازیکنا رو می دونه و قطعا سواد و دانش و تجربه ش با کسایی که نقدای کودکانه می کنن قابل قیاس نیست. منتها وقتی کسی نتونه نبوغ تاکتیکی انریکه رو درک کنه، بعضی تصمیماتشم نمی تونه درک کنه!

همون کسایی که وقتی سرجی روبرتوی هافبک رو برد دفاع راست گذاشت شروع کردن از درک محدود خودشون غر زدن! اما زمان تو این چند ساله ثابت کرده که انریکه خیلی بهتر از منتقداش می فهمه چی کار داره می کنه!


پنج‌شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۵ (۱۹:۱۲)
 
hadimoghadam
پاسخ به: بارسا و 53 دقیقه کابوس وار بروسیا پارک!
در اینکه مربی خوبیه شکی نیست و اینکه نیاز به سعی و خطا داره هم قبول ولی بعضی از جاها زیاده روی میکنه، بنظرم همه میدونیم که آلکاسر جانشین سوارز هست اگر هم قراره که تعقیر تاکتیک بده بهتره اول بازی بانفرات درست و حسابی بیاد و بعد از اینکه دو سه گل پیش افتادیم این کارها رو بکنه.


پنج‌شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۵ (۱۸:۳۹)
 
9VECTOR9
پاسخ به: بارسا و 53 دقیقه کابوس وار بروسیا پارک!
نقل قول
53 دقیقه طول کشید تا لوییز انریکه به اشتباه خود پی ببرد. اشتباه او که سوارز و آلکاسر را در کنار هم قرار داد و نیمار هم در یک ترکیب نسبتاً عجیبِ 4-3-1-2، پشت سر آن ها قرار گرفت. در آن 53 دقیقه، بارسا، بارسا نبود. آن ها نه چندان راحت به نظر می رسیدند. گم شده بودند. و، با وجود اینکه فرصت هایی برای گلزنی داشتند، قادر به انجام این کار نبودند.

نقل قول
کمتر از یک ساعت برای سرمربی بارسا کافی بود تا بفهمد که نمی تواند دو شماره 9 را در کنار هم قرار دهد...



نمیدونم کی می خواد دست از این کار های مسخرش برداره این انریکه ی کم تجربه!
تو بازی با آلاوز تازه صعود کرده هم دقیقا با این ترکیب چیدن های عجیب الخلقه ش سر تیمو برید... حالا نزدیک بود دیشب هم این اتفاق بیوفته!
آقا تو خدای تا کتیک .. فقط دست بردار!


پنج‌شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۵ (۱۷:۰۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۳ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!