به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بازی رقیبان؛ تساوی سلتیک و منچستر سیتی در شب صدرنشینی بارسالیگ قهرمانان
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۵ (۱۵:۱۱) (۵۱۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


پیروزی 1-2 کاتالان‌ها مقابل حریف آلمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا، آن هم در شبی که دو هم گروهی دیگر آن‌ها با تساوی 3-3 رسیدند، آنها را با دو امتیاز اختلاف، به صدر جدول گروه C این رقابت‌ها رساند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شب گذشته، در حالی که بارسا مشغول نبرد با مونشن گلادباخ بود تا 6 امتیاز ممکن از دو بازی ابتدایی لیگ قهرمانان این فصل را تصاحب کند، سلتیک در گلاسکو توانست 3 گل به منچسترسیتی بزند و اگر چه پاسخ تمام گل‌هایش را دریافت کرد اما رکورد پیروزی‌های توقف ناپذیر پپ گواردیولا در جمع سیتیزن‌ها را شکست.

این بدان معنی است که بارسا در حال حاضر، با حداکثر امتیاز (6) در صدر گروه سوم قرار دارد و سرمربی سیتی‌ها، 19 اکتبر (28 مهر) با دو امتیاز کمتر به نیوکمپ باز می‌گردد.

شب خاطره انگیز پیروزی 7-0 مقابل اسکاتلندی‌ها در نیوکمپ هرگز فراموش نخواهد شد اما برای سفید و سبزپوشان گلاسکو کسب تساوی 3-3 بعد از آن شکست سنگین، قابل ستایش بود. تنها 3 دقیقه از سوت داور می‌گذشت که موسی دمبله، بازیکن فرانسوی سلتیک، دروازه آبی آسمانی پوشان را گشود - البته منچسترسیتی در این بازی پیراهن آبی و نارنجی خود را بر تن کرده بود. ده دقیقه بعد، در ادامه یک ضربه آزاد، فرناندینیو، بازی را به تساوی کشاند.


گل بعدی بازی مجددا به سود سلتیک به ثمر رسید؛ تیرنی از خارج محوطه جریمه، در سمت چپ زمین، توپ را مستقیما وارد دروازه انگلیسی‌ها کرد. دیوید سیلوا، در پاسخ به این گل، با جا گذاشتن دروازه حریف، مجددا کار را به تساوی کشاند.

گل اول نیمه دوم را، همچون نیمه نخست، موسی دمبله با یک قیچی برگردان، به ثمر رساند تا نتیجه به سود گلاسکویی‌ها پیش رود. 8 دقیقه بعد نیز، نولیتو ضربه برگشتی آگرو را، که توسط دروازبان سلتیک دفع شده بود، به گل تبدیل کرد.

این بازی در ادامه می‌توانست گل‌های بیشتری نیز داشته باشد اما شاگردان برندان راجرز و پپ گواردیولا اجازه عملی شدن آن را صادر نکردند. به همین سبب بازی 3-3 به اتمام رسید. اگرچه این نتیجه مورد نظر منچستری‌ها نبود اما همین یک امتیاز برای سلتیک، مقابل چنین تیم قدرت، ارزش بالایی داشت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بازی رقیبان؛ تساوی سلتیک و منچستر سیتی در شب صدرنشینی بارسا
بالاخره باد سیتی پپ خوابید که با بردن یه مشت تیم دوزاری جوگیر شده بودن! تیمی که بارسا بهش 7 تا زد رو هم نتونستن ببرن و با خوش شانسی نباختن!


پنج‌شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۵ (۱۹:۱۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۱ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!