به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز انریکه: استراتژی خوب یک پیروزی خوب را برای ما به ارمغان آوردمصاحبه
فرستنده سجاد اسدی در تاريخ پنج‌شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۵ (۸:۴۸) (۴۸۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سجاد اسدی / FCBarcelona.ir

لوئیز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی برابر مونشن گلادباخ، از عملکرد خوب تیم حریف در دفاع تمجید کرد. در ادامه می‌توانید مشروح صحبت‌های انریکه در این کنفرانس را بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

انریکه در کنفرانس مطبوعاتی که پس از بازی برابر بروسیا مونشن گلادباخ برگزار شد، گفت: «گلادباخ آنگونه که ما انتظار داشتیم بازی نکرد. اما در پایان ما پیروزی منصفانه‌ای را به دست آوردیم».

پس از گل‌های آردا توران و پیکه، بارسلونا توانست به بازی برگردد و سه امتیاز مهم را کسب کند. در ادامه می‌توانید پاره‌ای از صحبت‌های انریکه در کنفرانس مطبوعاتی این بازی را بخوانید.

«ما گمان می‌کردیم که حریف با پرس شدید بازی می‌کند اما اینطور نبود. آنها در نیمه اول به خوبی دفاع کردند. اگرچه که ما توانستیم در نیمه نخست موقعیت‌های خوبی را روی دروازه گلادباخ ایجاد کنیم، اما آنها موفق شدند که به گل برسند».

«آنها بازی را با پنج دفاع مرکزی و دو دفاع کناری آغاز کردند اما توانستند در دفاع بسیار خوب عمل کنند. بسیاری از تیم‌ها زمانی که مقابل ما قرار می‌گیرند نحوه بازی خود را تغییر می‌دهند، و البته ما نیز به بازی برابر تیم‌هایی که بازی بسیار دفاعی به نمایش می‌گذارند، عادت کرده‌ایم. اما گلادباخ به خوبی توانست با دفاع خوب بازی را مدیریت کند»
.

«ما در نیمه دوم سیستم بازی خود را تغییر دادیم و بازیکنان تعویضی نیز بسیار خوب عمل کردند. ما شایسته پیروزی بودیم و تغییر سیستم نیز باعث پیروزی ما شد».

«آردا و رافینیا نمونه بازیکنانی هستند که یک تیم نیاز دارد. بازیکنانی که مهم نیست از ابتدا در ترکیب تیم قرار گیرند یا به عنوان بازیکن تعویضی؛ برای آنها زمان حضور در بازی اهمیتی ندارد!»


«ما شایسته پیروزی بودیم چرا که سخت تلاش کردیم و حریف نیز بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت؛ آنها مدت زیادی بود که در خانه خود شکست نخورده بودند».

«پیکه همچون تمام بازیکنان تیم عالی بازی کرد. او همیشه بازی خوبی از خود به نمایش می‌گذارد و نمایشی درخشان در بازی‌ها دارد. پیکه یکی از بازیکنان کلیدی تیم است؛ در دفاع بی‌نقص و در انتقال توپ به حمله عالی».


«همیشه در هر بازی باید درس‌هایی گرفت و هنوز زمینه‌های زیادی هست که باید در آنها پیشرفت کنیم».

«همه بازیکنان تیم اعتماد به نفس خوبی دارند و من از بابت عملکردشان خوشحالم».

«هدف ما صدرنشینی در گروه است، نه صعود. ما می‌خواهیم که به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کنیم، اگرچه که می‌خواهیم در تمام بازی‌ها پیروز شویم، اما می‌دانیم این کار راحتی نیست».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: لوئیز انریکه: استراتژی خوب یک پیروزی خوب را برای ما به ارمغان آورد
امسال بازیکن های نیمکت نشین خوبی داریم و عکس زمان پپ که تغییر سیستم زیاد خوب انجام نمیشد و کم میاوردیم ولی الان انریکه راه خوبی پیدا کرده


پنج‌شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۵ (۱۴:۴۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز انریکه: استراتژی خوب یک پیروزی خوب را برای ما به ارمغان آورد
نقل قول
«همیشه در هر بازی باید درس هایی گرفت و هنوز زمینه های زیادی هست که باید در آنها پیشرفت کنیم».

این لوچوی فوق العاده.


پنج‌شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۵ (۱۴:۱۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۲ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!