به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ مونشن گلادباخ vs بارساپیش بازی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۷ مهر ۱۳۹۵ (۱۷:۱۱) (۴۷۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


شاگردان انریکه امشب در بروسیا پارک به مصاف مونشن گلادباخ می‌روند، و هدفی جز پایان دادن به نوار 11 پیروزی پیاپی میزبان در خانه، ندارند. در این خبر نگاهی می‌اندازیم به وضعیت دو تیم پیش از این بازی.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان 2016/17، در حالی به مصاف مونشن گلادباخ می‌رود که برای حفظ صدرنشینی، تنها باید به نوار 11 پیروزی پیاپی آلمانی‌ها در خانه، پایان دهد. این دیدار از ساعت 22:15 به وقت ایران در بروسیا پارک برگزار خواهد شد. بارسا در هفته نخست این رقابت‌ها، با پیروزی 7-0 مقابل سلتیک، قاطع‌ترین پیروزی خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان را بدست آورد، اما شروع بسیار خوب مونشن گلادباخ در این فصل، به این معناست که بارسا به هیچ عنوان کار آسانی در بروسیا پارک، پیش رو ندارد.

اخبار دو تیم

لئو مسی به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران، که هفت روز پیش در دیدار مقابل اتلتیکو تشدید شد، در این بازی بارسا را همراهی نخواهد کرد. دیگر مصدوم تیم، ساموئل اومتیتی است که او هم به مدت مشابه باید دور از میادین باشد. لیست کامل بازیکنان تیم که در آلمان حاضر شده‌اند، از این قرار است: تراشتگن، سیلسن، ماسیپ، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، دنیس، آردا، اینیستا، سوارز، نیمار، رافینیا، ماسکرانو، آلکاسر، آلبا، دینیه، روبرتو، گومز، ویدال و متئو.


از سوی دیگر، گلادباخ با شبهات زیادی در مورد حضور برخی از بازیکنان مصدوم خود، پا به این میدان خواهد گذاشت: رافائل، که یکی از اصلی‌ترین مهاجمان تیم است، به دلیل ناراحتی از ناحیه کشاله ممکن است به این بازی نرسد. همینطور حضور ممدو دوکو و جوئل مرو در هاله‌ای از ابهام است. این در حالی است که جوزپ دریمیک و آلوارو دومینگز، به طور قطع به این بازی نخواهند رسید.

نقطه نظر مربیان

لوییز انریکه روز سه شنبه در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت کرد و گلادباخ را در خانه تیمی «ترسناک» خواند. او همچنین در مورد سبک بازی آن‌ها، گفت: «بدون توپ، آن‌ها شدیداً پرس می‌کنند و به راحتی توپ را از دست نمی‌دهند. به همین جهت ما باید به خوبی در نقاط مختلف زمین حضور داشته باشیم. در هنگام در اختیار داشتن توپ، آن‌ها می‌دانند که چه باید بکنند و خوب بازی می‌کنند. در کناره‌ها بسیار خطرناکند، چرا که بازیکنان سرعتی زیادی در ترکیب دارند».

شوبرت نیز، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی، اینگونه بارسا را توصیف کرد: «آن‌ها یکی از بهترین تیم‌های دنیا هستند. بسیار تمایل داشتیم که مسی را در بروسیا پارک ببینیم، اما، حتی بدون او، بارسا تیمی بسیار، بسیار قدرتمند است».

فرم دو تیم

بارسا نخستین دیدار خود لیگ قهرمانان این فصل را با پیروزی 7-0 مقابل سلتیک در نیوکمپ پشت سر گذاشت. آن‌ها همچنین در دو دیدار اخیر خارج از خانه خود، به دو پیروزی 1-5 و 0-5 به ترتیب مقابل لگانس و خیخون دست یافتند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

دیدار نخست مونشن در لیگ قهرمانان چندان طبق نقشه پیش نرفت و منچستر سیتی با هدایت گواردیولا، موفق به پیروزی 4-1 مقابل این تیم شد. اما آلمان‌ها در هنگام حضور در قلعه خود، تیمی متفاوتند، و این نکته که آن‌ها از 23 ژانویه 2016 تا به حال در یازده بازی خانگی خود، یازده پیروزی بدست آورده‌اند، گواهی بر این مدعاست. آخرین شکست آن‌ها در این ورزشگاه، مقابل دورتموند و با نتیجه 1-3 بوده است.

تاریخچه

این نخستین دیدار دو تیم در رقابت‌های اروپایی خواهد بود، اما بارسا دیدارهای اخیر خود در آلمان را فراموش نخواهد کرد. آن‌ها در سه دیدار قبلی خود در این کشور، موفق به پیروزی نشده‌اند؛ دو شکست مقابل بایرن و تساوی فصل گذشته مقابل بایر لورکوزن با نتیجه 1-1.

اما اوضاع گلادباخ در تقابل با تیم‌های لالیگایی، وخیم‌تر است. آن‌ها در 9 بازی اخیر خود مقابل نمایندگان اسپانیا، تنها یک پیروزی کسب کرده‌اند، شش بار شکست خورده‌اند و دو بار هم به تساوی رسیده‌اند. اگرچه آن یک پیروزی، آخرین مصاف آن‌ها با یک تیم اسپانیایی بود، آن هم در دور گروهی لیگ قهرمانان فصل قبل، که با پیروزی 4-2 آن‌ها مقابل سویا در خانه همراه بود.


پخش زنده

این دیدار رأس ساعت 22:15 به وقت ایران در ورزشگاه بروسیا پارکِ شهر مونشن گلادباخ آلمان برگزار خواهد شد، و شما می‌توانید این دیدار را به طور مستقیم، از شبکه ورزش سیما تماشا کنید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Heavenly.Girl
پاسخ به: پیش بازی؛ مونشن گلادباخ vs بارسا
به امید پیروزی


چهارشنبه، ۷ مهر ۱۳۹۵ (۲۱:۵۸)
 
9VECTOR9
پاسخ به: پیش بازی؛ مونشن گلادباخ vs بارسا
اصلا بازی آسونی نیست ، رکورد نباختن توی خونه شون اینو نشون میده!
به امید برد!


چهارشنبه، ۷ مهر ۱۳۹۵ (۱۷:۲۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ مونشن گلادباخ vs بارسا
به امید خدا با یه بازی خوب و یه برد قاطع از آلمان بر می گردیم!


چهارشنبه، ۷ مهر ۱۳۹۵ (۱۷:۱۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۹ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!