به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

دامیر اسکومینا، دیدار مونشن گلادباخ و بارسا را سوت خواهد زدلیگ قهرمانان
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ سه‌شنبه، ۶ مهر ۱۳۹۵ (۱۱:۵۰) (۸۲۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Barca Blaugranes
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


یوفا اعلام کرد که دامیر اسکومینا، داور اسلوونیایی، وظیفه قضاوت دیدار دو تیم مونشن گلادباخ و بارسا از دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را به عهده خواهد داشت. این دیدار روز چهارشنبه در بروسیا پارک برگزار خواهد شد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این مرد چهل ساله در سال‌های اخیر به یکی از برجسته‌ترین داوران اروپا تبدیل شده است و در مسابقات مهم باشگاهی و ملی توسط یوفا مورد استفاده قرار گرفته است. از آن جمله می‌توان به قضاوت او در چهار بازی در یورو 2016، شامل دیدار یک چهارم نهایی بین دو تیم ولز و بلژیک اشاره کرد. او همچنین داور دیدار دو تیم انگلیس و ایسلند بود که در نهایت با حذف تحقیرآمیز انگلیس به اتمام رسید.

در فصل گذشته لیگ قهرمانان، اسکومینا در شش بازی قضاوت را بر عهده داشت که مهمترین آن‌ها دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان بین دو تیم رئال مادرید و منچستر سیتی در برنابئو بود. او همچنین در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل گذشته، یکی از دیدارهای حریف بارسا، مونشن گلادباخ، را سوت زد که در نهایت با برتری این تیم مقابل سویا خاتمه یافت.

اسکومینا تنها یک بار در لیگ قهرمانان برای بارسا قضاوت کرده است و آن هم دیداری است که هیچ یک از هواداران بارسا نمی‌خواهند آن را به یاد بیاورند: دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل 2012/13 مقابل بایرن، که تیم آلمانی با پیروزی 0-3 در نیوکمپ، راهی فینال شد.


بنابراین اسکومینا یک دیدار برای مونشن گلادباخ سوت زده که با پیروزی این تیم مقابل حریف اسپانیایی همراه بوده، و تنها قضاوت او بر بازی بارسا، منجر به شکست ما مقابل یک تیم آلمانی شده است. بله، اوضاع خوب به نظر نمی‌رسد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: دامیر اسکومینا، دیدار مونشن گلادباخ و بارسا را سوت خواهد زد
لطف خوب داوری کن. مرسی.


سه‌شنبه، ۶ مهر ۱۳۹۵ (۱۶:۳۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۶ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!