به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

حرکتی شگفت انگیز از نیمار که هیچ گاه فراموش نخواهد شدآبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۵ مهر ۱۳۹۵ (۲۳:۱۹) (۶۱۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


سرجیو گونزالس، پسر 22 ساله‌ای که در آستوری ناوا متولد شده است، روز شنبه، برای دیدن بازی تیم شهرش، اسپورتینگ خیخون، همراه خواهرش به ورزشگاه ال مولینون رفته بود، مثل همیشه! او گاها برای تماشای تمرینات این تیم نیز به ورزشگاه می‌رود و جایگاه مربوط به معلولین می‌نشیند زیرا در دوران نوزادی (5 ماهگی)، دچار سکته خفیفی شد که باعث معلولیت پای راست و دست چپ او گردید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

به گفته سرجیو، نیم ساعت بعد از اتمام نیمه اول بازی، چنین اتفاقی افتاد: «نیمار به جایی که من نشسته بودم نگاه کرد و من با دستم، روی پیراهنم شکل امضا را کشیدم، این کار، علامتی است که در بین بازیکنان رواج دارد».

با اتمام 45 دقیقه‌ای که برای سرجیو طولانی‌تر از حد معمول سپری شد، اتفاقی افتاد که خود او آن باور نمی‌کرد: «حقیقت این است که من انتظار نداشتم که او حتی مرا بعد از بازی به خاطر بیاورد. وقتی بازی تمام شد خواهرم گفت از اینجا برویم و من به او گفتم تا نیمار را نبینم، از اینجا نمی‌روم».

بعد از بازی نیمار، به همراه پسر دیگری که در آغوش داشت به سمت گونزالس دوید: «نیمار آمده بود تا پیراهنش را به من بدهد، با من دست داد و چشمک زد». او افزود: «او [نیمار] در کنار مسی و لوئیز سوارز از بازیکنان مورد علاقه من در بارسا هستند».

پیام تشکر دیروز سرجیو گونزالس: «هنوز نمی‌توانم اتفاقی که افتاده است را باور کنم. من آن [پیراهن] را در یک جعبه می‌گذارم تا سالم باقی بماند».

حال خانواده سرجیو، بسیار خوشحال هستند، به ویژه خواهرش که اکنون یک نگرانی هم دارد؛ آنها می‌خواهد از نیمار تشکر کنند اما هنوز موفق نشده‌اند. او - خواهر سرجیو - برای این کار تلاش زیادی کرده است: من از طریق شبکه‌های اجتماعی تلاش کردم اما او هر روز، پیام‌های زیادی دریافت می‌کند.

حال اسپورت این فرصت را در اختیار آنها گذاشته است: «من می‌خواهم توسط شما [روزنامه اسپورت] پیام تشکر خود را برای نیمار بفرستم؛ برای پیراهن بسیار سپاسگزارم. این چیزی است که هرگز فراموش نمی‌کنم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: حرکتی شگفت انگیز از نیمار که هیچ گاه فراموش نخواهد شد
از یه بارسایی جز این انتظاری دیگه ای نمیره.


سه‌شنبه، ۶ مهر ۱۳۹۵ (۲۱:۰۲)
 
messi-.10
پاسخ به: حرکتی شگفت انگیز از نیمار که هیچ گاه فراموش نخواهد شد
دمش گرم انسانیت به خرج داده


سه‌شنبه، ۶ مهر ۱۳۹۵ (۱۰:۲۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: حرکتی شگفت انگیز از نیمار که هیچ گاه فراموش نخواهد شد
نه واقعا ازش انتظار نداشتم.


سه‌شنبه، ۶ مهر ۱۳۹۵ (۰:۱۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۷ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!