به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

شماره دوم نشریه الکترونیکی نیوزکمپ منتشر شد!درباره سایت
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ دوشنبه، ۵ مهر ۱۳۹۵ (۲۰:۱۷) (۶۱۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir


در دنیای پر سرعت امروز، دهها سایت و پیج و کانال و ... 24 ساعت در 7 روز هفته، هر چیز مرتبط با بارسا و بارسایی‌ها را به سرعت در جهان منعکس می‌کنند، آن قدر که دعوای «اولین» بودن در انتشار اخبار و شایعات، کم کم به سوی از دست دادن معنا و محتوا حرکت می‌کند. در میان بمباران اطلاعاتی اما، آنچه هر روز بیشتر از قبل کیمیا شده - و بیشتر هم خواهد شد - محتوای با کیفیت و با غنای معنایی است؛ چیزی متفاوت، از نگاهی با زاویه دیدی منحصر به فرد، چیزی که کپی و پیست کردن و انتشار میلیونی‌اش در کسری از ثانیه، چندان میسر نباشد. نیوزکمپ می‌خواهد - و برای تحقق این خواسته سخت تلاش می‌کند - تا چنین محتوای کمیابی را در اختیار حرفه ای‌ترین آبی و اناری‌های پارسی قرار دهد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شماره دوم این نشریه نوپا، اکنون آماده پیشکش است. نگاهی متفاوت و حرفه‌ای به وقایع ماه اخیر آبی و اناری‌ها، بازنگری دگرباره به ورودی‌ها و خروجی‌های تابستانه بارسا، تورقی بر اوضاع غمناک کوپا آمریکا و داستان عجیب و غریب یورو 2016، نگاهی به جنبه‌های غیر فوتبالی - اغلب اقتصادی - حاکم بر دنیای فوتبال،‌گذاری به اذهان فوتبالی نوابغی چون ژاوی و انریکه، و روایتی کهنه از روزهای کهن تاریخ فوتبال و قصه پر هیجان روزهای آتی آن، بخش اصلی آن چیزی است که سعی کرده‌ایم تا کیفیتی در خور‌شان آبی و اناری‌های دوست داشتنی و هواداران پر شورشان داشته باشد. با نشریه حرفه ای‌های آبی و اناری همراه باشید!

کانون هواداران بارسلونا در ایران

مراجعه به صفحه نشریه الکترونیکی نیوزکمپ

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
The.Hundredth.One
پاسخ به: شماره دوم نشریه الکترونیکی نیوزکمپ منتشر شد!
تشکری ویژه دارم از جناب آقای سعید ایمنی (صاحب امتیاز و مدیر نشریه)، سجاد ایمنی (مدیر مسئول و مدیر طراحی) و همچنین اعضای محترم هیئت تحریریه آقایان امیر اروجی، کیاوش حسینی، سید سجاد زرگرنتاج، حسین محمدی، محمد صدرا نژادی و علیرضا صابری و نیز سرکار خانم مبینا پولایی بابت زحمات بی نظیر و خالصانه در طول این مدت

به امید موفقیت ایشان در تمامی عرصه های زندگی

امین سبحانی
سردبیر و مدیر تحریریه


دوشنبه، ۵ مهر ۱۳۹۵ (۲۰:۴۱)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: شماره دوم نشریه الکترونیکی نیوزکمپ منتشر شد!
ممنونم از زحمات بی دریغ این عزیزان


دوشنبه، ۵ مهر ۱۳۹۵ (۲۰:۲۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: شماره دوم نشریه الکترونیکی نیوزکمپ منتشر شد!
تشکر می کنم از تمام عوامل و دست اندرکاران این نشریه که واقعا با کیفیت بسیار عالی این کار رو بدون هیچ چشمداشت و عایدی مالی به پیش بردن.

خسته نباشین.


دوشنبه، ۵ مهر ۱۳۹۵ (۲۰:۱۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۳ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!