به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: روبرتو بهترین مدافع راستی است که بارسا می‌تواند داشته باشد!مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۳ مهر ۱۳۹۵ (۲۱:۵۷) (۵۹۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


در مصاحبه پس از پیروزی 0-5 تیمش مقابل خیخون، انریکه از اهمیت استفاده از گوشه‌ها در بازی تیمش سخن گفت و به طور وِیژه به ستایش از سرجی روبرتو پرداخت. در این خبر می‌توانید گزیده صحبت‌های او در این مصاحبه را بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا برای دومین بار پیاپی، در یک بازی خارج از خانه در این فصل، 5 گل به ثمر رساند و این بار، حریفش تیمی نبود جز خیخون. گل‌های بارسا در این دیدار را، سوارز، رافینیا، آردا و نیمار (2) به ثمر رساندند. سه گل از این پنج گل، روی حرکات تیم از جناحین به ثمر رسید، و این مسئله‌ای بود که انریکه پس از بازی به آن اشاره کرد. درخشش سرجی روبرتو، دیگر نکته‌ای بود که توجه انریکه را به خود جلب کرد.

«در ابتدای بازی بسیار خوب کار کردیم، و توانستیم موقعیت‌های گل زیادی به وجود آوریم که در نهایت تا پایان نیمه نخست، برتری خوبی بدست آمد».

«در آغاز نیمه دوم، توپ را خوب مدیریت نمی‌کردیم. نتیجه 0-2 نتیجه مطمئنی نیست و خیخون می‌توانست به بازی باز گردد. اما از نحوه بازی تیم بسیار راضی هستم، تنها نکته منفی از نظر من، نحوه آغاز نیمه دوم بود».

«نتیجه بازتاب آنچه رخ داد، نیست. به نظر می‌آید که بازی آسانی بوده است، اما خیخون بازی بسیار پر فشاری را ارائه داد و در اکثر دقایق نیمه اول، حرکات هجومی تیم ما توسط بازیکنان آن‌ها، متوقف می‌شد. ما در ابتدای نیمه دوم ضعیف بودیم و قادر به کشتن بازی نبودیم - کارت قرمز اوضاع را تغییر داد و از آن زمان، توانستیم گل‌های دیگری هم به ثمر برسانیم».


«می توانید از میانه میدان بازی کنید اما این بستگی بسیار زیادی به تازگی و کیفیت فوتبال شما دارد، چرا که بازیکنان بسیاری از حریف، در آن نقطه جمع شده‌اند. بردن بازی به گوشه‌ها بسیار راحت‌تر است، موقعیت‌های بیشتری به وجود می‌آورد و ما به طور خاص، امروز در این ناحیه فوق‌العاده بودیم».

«یکی از دلایلی که ما بسیار در گوشه‌ها خوب بودیم، این است که در چنین دیدارهایی که حریف دفاع متراکم تری ارائه می‌دهد، برای مدافعین کناری حضور در حمله راحت‌تر است، و سرجی روبرتو نمایشی فوق‌العاده در سمت راست داشت. فکر نمی‌کنم هیچ مدافع راستی بهتر از سرجی روبرتو برای بارسا پیدا شود».


«بازیکنان مختلفی دارم و این مسئله به من گزینه‌های زیادی می‌دهد. بسته به اینکه با چه تیمی بازی می‌کنیم و کدام بازیکنانم در دسترس هستند، آن‌هایی را انتخاب می‌کنم که به موقعیت می‌خورند».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: انریکه: روبرتو بهترین مدافع راستی است که بارسا می تواند داشته باشد!
روبرتو اگه همینطور ادامه بده سمت راست براش تضمین شده است


یکشنبه، ۴ مهر ۱۳۹۵ (۱۱:۰۴)
 
pob1188
پاسخ به: انریکه: روبرتو بهترین مدافع راستی است که بارسا می تواند داشته باشد!
فقط ماسکرانو


یکشنبه، ۴ مهر ۱۳۹۵ (۱۰:۰۰)
 
iman_khatar
پاسخ به: انریکه: روبرتو بهترین مدافع راستی است که بارسا می تواند داشته باشد!
کاملا منطقی بود حرفاش


شنبه، ۳ مهر ۱۳۹۵ (۲۲:۲۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه: روبرتو بهترین مدافع راستی است که بارسا می تواند داشته باشد!
به این میگن مربی که می تونه اینطور استعداد یه بازیکن رو به اوج برسونه!


شنبه، ۳ مهر ۱۳۹۵ (۲۲:۰۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۸ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!