به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

وایوز: فدراسیون فوتبال آرژانتین، رسماً از باشگاه عذرخواهی کرده استمصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۳ مهر ۱۳۹۵ (۱۰:۳۹) (۵۳۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


سخنگوی باشگاه بارسلونا از عذرخواهی فدراسیون فوتبال آرژانتین، شایعات در مورد سوارز و همچنین موضع باشگاه در مورد بازگشایی پرونده قضایی نیمار، سخن گفت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

جوزپ وایوز، سخنگوی باشگاه بارسلونا، اظهار داشت که فدراسیون فوتبال آرژانتین بابت سخنان سرمربی تیم ملی این کشور در مورد مصدومیت لیونل مسی، عذرخواهی کرده است.

بائوزا روز پنجشنبه در مصاحبه‌ای باشگاه بارسلونا را به بی‌ملاحظه بودن در مورد مصدومیت مسی و بازی دادن او در تمامی بازی‌ها با وجود عدم آمادگی بدنی کامل، متهم کرده بود. اگرچه او روز بعد در مصاحبه‌ای دیگر اظهار داشت که تنها هدفش رسیدن به توافقی بین تیم ملی آرژانتین و باشگاه بارسلونا به منظور فراهم کردن بهترین وضعیت برای لیونل مسی بوده است و نمی‌خواهد «بر سر لیونل مسی با بارسلونا» بجنگد.

وایوز در این مورد گفت: «فدراسیون فوتبال آرژانتین با ما تماس گرفت و عذرخواهی خود را بابت صحبت‌های بائوزا اظهار داشت. آن‌ها گفتند که بائوزا قصد بدی از این حرف‌ها نداشته است. هم باشگاه بارسلونا و هم فدراسیون فوتبال آرژانتین تمایل دارند تا با همکاری کاری کنند که لیونل مسی هر چه زودتر به شرایط بازی برسد، زیرا همانطور که انریکه گفته است، مسی یک سفیر برای فوتبال محسوب می‌شود».


وایوز: «توافقی بر سر بازی نکردن سوارز در اروگوئه نداشته‌ایم!»

وایوز همچنین در ارتباط با شایعاتی که اخیراً مطبوعات اروگوئه در مورد توافق باشگاه و فدراسیون فوتبال اروگوئه مبنی بر بازی نکردن سوارز در یکی از بازی‌های ملی پیش رو، اظهار داشت: «این شایعات کاملاً بی‌اساس هستند. هیچ توافقی در مورد سوارز وجود نداشته است. اگر سرمربی تیم ملی اروگوئه او را فرا بخواند و او نیز از آمادگی برای حضور برخوردار باشد، همانند همیشه بازی خواهد کرد».

موضع بارسا در مورد پرونده نیمار

باشگاه بارسلونا مخالفت خود را با بازگشایی پرونده قضایی نیمار توسط دادگاه عالی، که به ادامه اتهام علیه نیمار سنیور، نیمار جونیور، ساندرو راسل باشگاه سانتوس و باشگاه بارسلونا رأی داده است، اظهار داشت.

قاضی پرونده که پیش از این رأی به مختومه شدن این پرونده داده بود، حالا می‌خواهد پرونده از نو به جریان بیفتد و دادگاه برگزار شود. باشگاه بارسلونا در تمامی مراحل تحقیقات این پرونده، همواره بی‌گناه شناخته شده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: وایوز: فدراسیون فوتبال آرژانتین، رسماً از باشگاه عذرخواهی کرده است
لعنتی ها دست بردار این حاشیه سازی ها نیستن.


شنبه، ۳ مهر ۱۳۹۵ (۱۴:۳۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۹ کاربر آنلاین است. (۳۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!