به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اخبار مهم هفته‌ای که گذشت!اخبار هفته
فرستنده امین سبحانی در تاريخ شنبه، ۳ مهر ۱۳۹۵ (۱:۲۹) (۴۴۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
امین سبحانی
FCBarcelona.ir


هفته‌ای که گذشت، با پیروزی پر گل بارسا برابر لگانس و تساوی تلخ با طعم مصدومیت بهترین بازیکن تاریخ در نیوکمپ همراه بود. آبی و اناری‌ها همچنین 20اُمین سال حضور آندرس اینیستا - جادوگر بی‌همتای دنیای فوتبال - در بارسلونا را نیز به فال نیک گرفتند. حال زمان آن است که مروری داشته باشیم بر مهمترین اخبار منتشر شده در اف سی بارسلونا دات آی آر، در هفته‌ای که گذشت؛ با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ششمین هت تریک مسی در لیگ قهرمانان اروپا؛ باز هم رونالدو جا ماند!

ستاره آرژانتینی بارسلونا، با 29 سال سن، تاکنون مجموعا 36 هت تریک با پیراهن بارسا به ثمر رسانده است که در این بین، 6 تای آنها در جریان بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رسیده است. در این خبر نگاهی می‌اندازیم به آمار هت تریک‌های بهترین بازیکن تاریخ.

پیروزی پر گل بارسا در زمین تیم جسور لگانس [ لگانس 1 - بارسا 5 ]

تیمهایی مثل لگانس شایسته تقدیرند، تیمهایی که اگرچه می‌دانند توان مقابله با تیمی مثل بارسا را ندارند، اما ترجیح می‌دادند فوتبال خودشان را بازی کنند تا اینکه با ارائه بازی دفاعی و تخریب بازی حریف، سعی در کسب نتیجه داشته باشند. بارسا موفق شد در برابر تیم جسور لگانس به یک پیروزی پر گل دیگر دست یابد، تا با فرمی خوب، چهارشنبه میزبان اتلتیکو در نیوکمپ باشد.

ماسکرانو و رویارویی با چالش اومتیتی

بعد از یک سال جستجو، حال بارسلونا صاحب یک مدافع به نام ساموئل اومتیتی شده است که در هفته‌های آغازین حضور خود در نیوکمپ، نشان داد که می‌تواند رقیب خوبی برای خاویر ماسکرانو در پست دفاع چپ باشد.

20 سال جادوی اینیستا در 10 فریم!

باور اینکه از روز ورود آندرس اینیستا به لاماسیا، 20 سال می‌گذرد، سخت است اما حقیقت دارد. شاید اگر تنها یک اعتراض در مورد این ملی‌پوش اسپانیایی وارد باشد، این است که چرا بیش از این گل نمی‌زند. اینیستا یک پلی میکر خلاق است اما غریزه گلزنی در او چندان مشاهده نمی‌شود؛ خب هیچ کس کامل نیست!

دنیس سوارز، آماده تبدیل شدن به ستاره جدید بارسلونا

شاید تا چند سال پیش، هیچ هوادار بارسا امید این را نداشت که روزی بتوان برای فوق ستاره‌هایی مثل ژاوی و اینیستا، جانشین مناسبی پیدا کرد، اما ستاره‌های جوانی مثل سرخی روبرتو و دنیس سوارز، این امید را در دلها زنده کردند. در این مقاله نگاهی می‌اندازیم به نحوه جایگیری آنها در تیم و پر کردن جایگاه بزرگان پا به سن گذاشته.

نوستالژی: 16 سال پیش لئو مسی 13 ساله به لاماسیا پیوست

بهترین بازیکن تاریخ، با ورود به بارسلونا، این باشگاه را نیز همراه با خود بالا برد و به آن اعتبار بخشید تا امروز بتوانیم او را جزو با تعصب‌ترین - اگر نگوییم با تعصب‌ترین! - بازیکنان تاریخ فوتبال بنامیم. به عصر لئو خوش آمدید!

بررسی؛ سیستم چرخشی لوئیز انریکه، کاراتر از همیشه!

بارسلونا فصل گذشته تنها در 15 روز، در لیگ قهرمانان حذف شد و جایگاه خود را در صدر لالیگا از دست داد. همه این‌ها لوئیز انریکه را به فکر این انداخت تا حتی بیش از حالت معمول، از سیستم چرخشی استفاده کند. در این مقاله با چگونگی جرای این نقشه از سوی سرمربی باهوش کاتالانها آشنا می‌شوید!

7 راز از بارسلونای جدید انریکه

در این مقاله می‌توانید 7 راز مهم از بارسای منعطف و غیر قابل پیش بینی لوئیز انریکه را بخوانید. با ما همراه باشید.

توقف بارسا در خانه؛ تکرار درخششهای ماسکرانو... [ بارسا 1 - اتلتیکو 1 ]

شاید بارسا شانس اصلی پیروزی‌اش را زمانی از دست داد که خبر مصدومیت اومتیتی به گوش رسید. بدون حضور اومتیتی، ماسکرانویی که یک تنه بارسا را در برابر آلاوز زمینگیر کرده بود، یکبار دیگر با یک اشتباه بچگانه باعث شد تا اتلتیکویی که کاری جز 90 دقیقه دفاع نکرده بود، به گل برسد. مصدومیت مسی و افت روحی ناشی از آن باعث شد بارسا نتواند پیروزی را بدست بیاورد.

مصدومیت سه هفته‌ای مسی

لیونل مسی در دیدار برابر اتلتیکو، در نیمه دوم احساس ناراحتی کرد و جای خود را به آردا توران داد. طبق اعلام باشگاه، ستاره آرژانتینی دچار کشیدگی در ناحیه عضله ران پای راست خود شده است و سه هفته دور از میادین خواهد بود.

به امید هفته‌ای سرشار از موفقیت برای بارسا!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۶ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!