به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

دلیلی برای ترس از نبود مسی وجود ندارد! آمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۳ مهر ۱۳۹۵ (۱۶:۱۲) (۵۴۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


شاگردان لوئیز انریکه تاکنون 13 برد، 2 تساوی و تنها یک شکست در دوران غیبت ستاره تیمشان، لیونل مسی، کسب کرده‌اند. آنها بارها در مقاطع مختلف نشان داده‌اند که در نبود مرد آرژانتینی، قادر به ارائه عملکرد خوب خود هستند. در این خبر نگاهی می‌اندازیم به آمار بارسای انریکه در غیاب مسی.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در دوران مربیگری لوئیز انریکه، مسی مجموعا 16 بازی را از دست داده است اما تیم این مرد آستوریایی، در این بازی‌ها نتایج چشمگیری را رقم زده است: 13 برد، 2 تساوی (جام حذفی فصل گذشته، مقابل ویانووسه و والنسیا) و یک شکست (لالیگای فصل گذشته، مقابل سویا).

سه امتیازی که سویا در آن دیدار از بارسا سلب کرد، شکسته شدن نوار شکست ناپذیری تیم بعد از 39 بازی پیاپی را به دنبال داشت و همچنین اولین شکست آنها بعد از هفتمین بازی بدون مسی بود؛ کسی در پیروزی 4-0 در سانتیاگو برنابئو به میدان بازگشت.

بارسلونا در این 13 برد بدون مسی، مجموعا 49 گل به ثمر رسانده است و این حکم اصلی آنها برای رسیدن به عنوان قهرمانی لالیگا بود. در بین تمام بازیکنان، سوارز و نیمار، نزدیک‌ترین دوستان ستاره آرژانتینی، هر کدام با به ثمر رساندن 11 گل، بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند. البته بسیاری از آبی و اناری پوشان، جای خالی مسی را با ارسال پاس گل پر می‌کردند. راکیتیچ، کسی که تک گل تساوی با اتلتیکو مادرید را به ثمر رساند، در بازی‌هایی که بارسا بدون شماره 10 خود در مستطیل سبز حضور پیدا کرد، سه بار گلزنی کرده است.

این یعنی کاتالان‌ها، حتی در نبود ستاره تیمشان نیز می‌توانند برابر حریفان خود ایستادگی کنند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: دلیلی برای ترس از نبود مسی وجود ندارد!
این نبوغ لوچوی بزرگ رو نشون میده که تیمش حتی به بهترین بازیکن تاریخ هم وابسته نیست!


شنبه، ۳ مهر ۱۳۹۵ (۱۶:۱۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۱ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!