به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تساوی با اتلتیکو؛ شانس یعنی باور داشته باشید که خوش شانس هستید!آنالیز فنی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ جمعه، ۲ مهر ۱۳۹۵ (۱۵:۰۰) (۷۰۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Grup14
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بازی جذاب مقابل اتلتیکو که پس از قرعه کشی رقابت‌های لالیگا همه در انتظارش بودند، تبدیل به دوئل بر سر مرگ و زندگی شد، وقتی بارسا بدترین شکست خانگی خود پس از باخت مقابل هرکولس را در این فصل مقابل آلاوز تجربه کرد، در حالی که در هر دو بازی، ماسکرانو با اشتباهاتش سرنوشت بازی را رقم زد. رئال مادرید پس از سه هفته با سه امتیاز بیشتر به صدر رفت و از دست دادن امتیاز بیشتر برای تیمی که به نظر می‌رسید از باخت خانگی قبلی بیشتر از خود هواداران ناراحت است، یک گزینه محسوب نمی‌شد. خوشبختانه برای ما، رئال مادرید دو ساعت زودتر بازی کرد، در خانه مقابل ویارئال متوقف شد، و به همین دلیل ما فکر کردیم...


کانون هواداران بارسلونا در ایران

سخت است که این بازی را یک فرصت سوزی از سوی بارسا ندانیم: اتلتیکو فاصله زیادی با بهترین فرمش داشت؛ اینیستا یکی از آن شب‌هایی را تجربه می‌کرد که حتی با وجود مسی در زمین، بهترین بازیکن تیم است؛ پیکه و ماسکرانو طوری در کنار هم بازی می‌کردند که ما اصلاً به نبود اومتیتی فکر نکردیم؛ سرجی روبرتو با دویدن‌ها و قطع توپ‌های کلیدی‌اش، نقشی فراتر از یک مدافع راست را بازی می‌کرد؛ و راکیتیچ با یک ضربه سر زیبا در انتهای نیمه نخست دروازه اتلتیکو را باز کرد تا نمایشِ هنوز عالی‌اش را کامل کرده باشد. و سپس نیمه دوم آغاز شد.

و سپس موج بدشانسی از راه رسید. یکی از بدترین دیدارهایی، به لحاظ شانس، که از بارسا در دو دهه اخیر به عنوان یک هوادار دیده بودم. و بدترین از زمان دو دیدار رفت و برگشت مقابل چلسی در نیمه نهایی 2012. چیزی که نمی‌توان آن را جز کابوس خواند.

اومتیتی برای نخستین بار در طول دوران بازیگری‌اش در جلسه تمرینی پیش از بازی مصدوم شد و فرم شگفت انگیزش از زمان آمدن به نیوکمپ را به حالت تعلیق درآورد؛ بوسکتس به دلیلی که آنفولانزا خوانده شد مجبور شد که نیمه دوم از زمین بیرون برود؛ مسی دوباره از ناحیه کشاله ران مصدوم شد و سه هفته یا بیشتر از میادین به دور خواهد بود، او نیز در پیش چشم تماشاگرانی که نام او را با آن آهنگ مخصوص می‌خواندند، تعویض شد. اگر این‌ها کافی نیست، یک خطای بچگانه از سوی بارسا، لایی تورس به پیکه، سر خوردن ماسکرانو در بدترین زمان ممکن و گل کوریا، کار را به تساوی کشاند.


تیم برای چند دقیقه شکننده ظاهر شد و سپس با قدرت خود را برای حمله بازیافت؛ نیمار شروع به ایجاد موقعیت کرد، آندره گومز بازی خوبی در عمق انجام داد و به مشکلات بارسا هنگام بازی در عقب زمین و یا هنگام جلو رفتن، اضافه نکرد، اما ضربه کاری زده شده بود و بارسا نمی‌توانست یک گل دیگر به ثمر برساند - گلی که می‌توانست برخلاف تمام شواهد، تبدیل به شبی خاطره انگیز شود؛ درست مانند شب قهرمانی بارسا در جام حذفی مقابل سویا، چند ماه قبل از این بازی.

یک پرسش وجود دارد که باید از انریکه پرسید و آن اینکه چرا او آلکاسر را به جای توران به میدان نفرستاد و مرد ترکیه‌ای را در جایی بازی گرفت که کاملاً در آن ضعف نشان می‌دهد، در حالی که می‌توانست سرجی روبرتو را در آن قسمت به کار گیرد و درست مانند بازی مقابل لگانس با سه مدافع بازی کند؟ فرصتی از دست رفته برای مهاجم چهارم تیم که خود را اثبات کند، و مطمئناً سود حضور او از ضررش بیشتر بود. و این تنها نکته بازی مقابل اتلتیکو بود که نمی‌توان به شانس ربطش داد.

خبر خوب اینکه، پیکه یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و به همراه اومتیتی یکی از بهترین زوج‌های دفاعی دنیا را خواهند ساخت و در این مورد شکی وجود ندارد. جری دیگر نیازی به پوشش ماسکرانو نخواهد داشت، سرجی روبرتو به فرم فوق‌العاده‌اش ادامه می‌دهد، و آلبا هم کم کم در فاز هجومی پیشرفت می‌کند. نویدبخش یک خط دفاعی فوق‌العاده در آینده‌ای نزدیک.


می توانستیم به فاصله یک امتیازی رئال مادرید برسیم، اما دوباره فاصله سه امتیاز است. هنوز مطمئنم که بدون شانس، رقیب اصلی ما قادر نخواهد بود که تمام طول فصل را در صدر بماند، اما با در نظر گرفتن این نکته که 2016 چطور دارد با آن‌ها رفتار می‌کند و ما چقدر در بازی شب گذشته بدشانس بودیم، امیدوارم که 2017 سال بهتری برای ما باشد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
borselan
پاسخ به: تساوی با اتلتیکو؛ شانس یعنی باور داشته باشید که خوش شانس هستید!
چرا بعضیها فکر میکنن که از انریکه بیشتر میفهمن؟


دوشنبه، ۵ مهر ۱۳۹۵ (۱۱:۰۰)
 
hadimoghadam
پاسخ به: تساوی با اتلتیکو؛ شانس یعنی باور داشته باشید که خوش شانس هست...
اتفاقا فرق میکنه، آرداتوران در پست نیما راحت بازی میکرد.تیم ما نیاز به برد داشت میتونستیم تغییر سیستم بدیم و با با 4-4-2ویا 3-5-2بازی میکردیم


جمعه، ۲ مهر ۱۳۹۵ (۱۸:۱۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: تساوی با اتلتیکو؛ شانس یعنی باور داشته باشید که خوش شانس هستید!
نقل قول
iman_khatar نوشته:

آقا سعید من فکر میکنم آردا در پست نیمار بود که خوب بازی میکرد تا پست مسی والا این چیزیه که من دیدم

فرق زیادی نمی کنه چپ یا راست. منظور همون وینگر لب خطه.


جمعه، ۲ مهر ۱۳۹۵ (۱۷:۳۸)
 
iman_khatar
پاسخ به: تساوی با اتلتیکو؛ شانس یعنی باور داشته باشید که خوش شانس هستید!
آقا سعید من فکر میکنم آردا در پست نیمار بود که خوب بازی میکرد تا پست مسی والا این چیزیه که من دیدم


جمعه، ۲ مهر ۱۳۹۵ (۱۶:۴۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: تساوی با اتلتیکو؛ شانس یعنی باور داشته باشید که خوش شانس هستید!
نقل قول
یک پرسش وجود دارد که باید از انریکه پرسید و آن اینکه چرا او آلکاسر را به جای توران به میدان نفرستاد و مرد ترکیه ای را در جایی بازی گرفت که کاملاً در آن ضعف نشان می دهد، در حالی که می توانست سرجی روبرتو را در آن قسمت به کار گیرد و درست مانند بازی مقابل لگانس با سه مدافع بازی کند؟ فرصتی از دست رفته برای مهاجم چهارم تیم که خود را اثبات کند، و مطمئناً سود حضور او از ضررش بیشتر بود. و این تنها نکته بازی مقابل اتلتیکو بود که نمی توان به شانس ربطش داد.

به نظرم خیلی سوال بی معنی ایه! آلکاسر مهاجم نوکه، سوارز که مصدوم نشده بود آلکاسر بیاد که البته هنوز هم خودشو آماده نشون نداده. بعدم یعنی چی آردا اونجا ضعف نشون میده؟! آردا تو پست مهاجم کنار یعنی درست پست مسی این فصل عالی بوده و این بی شک بهترین تعویض ممکن بود!


جمعه، ۲ مهر ۱۳۹۵ (۱۵:۵۷)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: تساوی با اتلتیکو؛ شانس یعنی باور داشته باشید که خوش شانس هستید!
حس خوبی بهم داد خوندش.
بخونید آروم میشید ... از تلخی دو امتیاز از دست رفتمون یکم کاسته میشه. مثبت و منطقی به نتیجه بازی رسید.


پنج‌شنبه، ۱ مهر ۱۳۹۵ (۲۰:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۴ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!