به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تساوی 1-1 مقابل اتلتیکو مادرید؛ به روایت اعداد و ارقامآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱ مهر ۱۳۹۵ (۱۹:۲۷) (۵۶۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


شب گذشته، ارتش آبی و اناری پوش لوئیز انریکه، با تمام قوا به نبرد با پایتخت نشینان رفتند اما بخت با آنها یار نبود و کسب یک امتیاز، تنها چیزی بود که از این دیدار خانگی نصیبشان شد؛ در این خبر به بررسی نکات حائز اهمیت مصاف بارسا و اتلتیکو مادرید خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

با وجود اینکه، چهارشنبه شب شاهد یکی از مهم‌ترین بازی‌های لالیگا بودیم و انتظارات زیادی از آن داشتیم اما نیوکمپ تنها دو گل به خود دید. جدا از کم گل بودن، این دیدار حقایق و وقایع زیادی داشت که در ادامه آنها را به صورت آمار و ارقام خواهید خواند.

- ایوان راکیتیچ شب گذشته، برای یازدهمین بار با پیراهن بارسا، گل اول بازی را به ثمر رساند. این هافبک کروات مجموعا 19 بار برای این باشگاه گلزنی کرده است.

- دروازبان اتلتیکو مادرید، جان اوبلاک، 6 بار دروازه تیمش را از خطر فروپاشی نجات داد و در سوی مقابل، تراشتگن، 3 مهار برای بارسلونا انجام داد؛ این را نمی‌توان نقص دروازبان آلمانی دانست، بلکه باید از آن به عنوان نقطه عطف مدافعان و نیز مهاجمان بارسا (اشاره به 6 سیو اوبلاک) یاد کرد.

- بارسا در مصاف نیوکمپ، 719 پاس سالم (دقت پاس 84 درصدی) ارسال کرد، در حالی که تیم میهمان تنها 306 بار (دقت پاس 75 درصدی) موفق به انجام این کار شد.

- در میان تمام بازیکنان زمین، پیکه بیشترین میزان پاس دهی را داشت ( 96 پاس) در حالی که برای اتلتیکو، گابی با 41 پاس، پیشتاز بود.

- اینیستا و گابی، کاپیتان‌های دو تیم، بیشترین توپ ربایی را در بین بازیکنان زمین داشتند؛ هرکدام 10 بار.

- از بین 17 خطایی که بارسا مرتکب شد، 8 تای آنها متعلق به نیمار بود.

- کاتالان‌ها مجموعا 19 بار برای گشودن دروازه اوبلاک، تلاش کردند در حالی که مسی و نیمار هر کدام 5 بار این کار را انجام دادند و در بین بازیکنان روخی بلانکو نیز گریزمان و کاراسکو، با 9 شوت بهترین تیم خود در این امر بودند.

- در این دیدار دو بازیکن، کارآمد‌ترین عملکرد ممکن را با تک گل‌های خود ارائه دادند: راکیتیچ برای آبی و اناری‌ها و کوره آ برای قرمز و سفید‌ها.

- سرجی روبرتو با 6 سانتر از جناح راست، رکورد این امر در این دیدار را به نام خود ثبت کرد؛ بعد از او نیمار (4)، اینیستا (3)، جوردی آلبا و فیلیپه لوئیز (2) در این لیست قرار گرفتند.

- علی رغم اینکه لئو مسی تنها 59 دقیقه بازی کرد و ادامه بازی را به دلیل کشیدگی عضله ران خود از دست داد، 21 پاس ارسال کرد؛ بیشتر از 10 تا از 14 بازیکن سیمئونه که در این بازی به کار گرفته شدند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Sidarta
پاسخ به: تساوی 1-1 مقابل اتلتیکو مادرید؛ به روایت اعداد و ارقام
یعنی تو این بازی ماسکرانو خیلی سهل انگاری کرد واسه همین مساوی کردیم:(


جمعه، ۲ مهر ۱۳۹۵ (۱۲:۵۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: تساوی 1-1 مقابل اتلتیکو مادرید؛ به روایت اعداد و ارقام
افسوس که از این بازی برتر با بدشانسی محض و حماقت ماسکرانو بدون پیروزی بیرون اومدیم...


پنج‌شنبه، ۱ مهر ۱۳۹۵ (۱۹:۳۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۳ کاربر آنلاین است. (۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!