به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سیمونه: نیمار خارق العاده است!مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ (۹:۲۳) (۷۴۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: ESPN
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


در آستانه مصاف روز چهارشنبه بارسا و اتلتیکو در نیوکمپ، دیگو سیمونه در مصاحبه‌ای به دفاع از نیمار در جریان انتقادات اخیر از او بابت حرکات «تحقیرآمیزش» پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

نیمار 24 ساله، در جریان دیدار روز شنبه تیمش مقابل لگانس، با حرکات خود مراتب عصبانیت بازیکنان میزبان را فراهم کرد و پس از آن شدیداً مورد انتقاد قرار گرفت. یکی از این منتقدین، میشل لادروپ، یکی از اسطوره‌های باشگاه بارسلونا است.

ملی‌پوش برزیلی، پیش از این نیز در دیدارهای گذشته مقابل اتلتیکو، به خاطر حرکاتش با توپ، شدیداً مورد انتقاد و حمله قرار گرفته بود. یکی از دیدارها، بازی دو تیم در کوپا دل ری سال 2015 بود که فرناندو تورس و گابی، رسماً عصبانیت و ناراحتی خود را از حرکات تکنیکی و «تحقیرآمیز» نیمار، نشان دادند.

سیمونه در کنفرانس خبری پیش از این بازی، اظهار داشت که نیمار سبک زندگی و فوتبال منحصربفرد خودش را دارد و نکته مهم در این باره این است که او با این سبک می‌تواند به تیم‌های حریف ضربه بزند: «نیمار یک بازیکن خارق العاده است. او پس از اینکه در دو بازی اول تیمش در المپیک شدیداً مورد انتقاد هموطنانش بود، قهرمانی المپیک را برای آن‌ها به ارمغان آورد. او در بارسا جای مناسبی برای بروز استعدادش پیدا کرده است. هر کسی استایل مخصوص به خود را در بازی دارد. او حتی در زندگی شخصی‌اش هم مورد انتقاد قرار گرفته است... او از زندگی‌اش لذت می‌برد، می‌خواند، می‌رقصد... و تیم‌ها را نابود می‌کند. آن‌ها می‌توانند از او انتقاد کنند، او آنجا که باید، جوابشان را خواهد داد».


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در پنج سال حضورش در اتلتیکو، سیمونه دو بار موفق به حذف بارسا از لیگ قهرمانان شده است و همینطور در سال 2013/14، با متوقف کردن بارسا در نیوکمپ در روز پایانی، قهرمانی لالیگا را بدست آورد. اما تیم او هیچگاه در 90 دقیقه نتوانسته بارسا را در نیوکمپ شکست دهد.

سیمونه در این باره می‌گوید: «اگر ما پیروز نشدیم، به این دلیل است که لیاقت پیروزی در 90 دقیقه را نداشتیم. یک تساوی در لیگ قهرمانان داشتیم و همینطور یک دیدار که با گل فالکائو پیش افتادیم اما در نهایت 4-1 شکست خوردیم. آن‌ها در مجموعِ این بازی‌ها، از ما بهتر بودند. هنوز هم فکر می‌کنم آن‌ها بهترین تیم دنیا هستند. فوتبال فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهند و چه به صورت تیمی و چه به صورت انفرادی، می‌توانند تفاوت رقم بزنند. اینکه آن‌ها فصل گذشته قهرمان لیگ قهرمانان نشدند، چیزی را تغییر نمی‌دهد».


در دیدارهای اخیر، لوییز انریکه ترکیب‌های متفاوتی را راهی میدان کرده است و حتی در دیدار مقابل لگانس، آن‌ها با سه مدافع وارد زمین شدند، اما سیمونه می‌گوید که انتظار یک ترکیب کامل را دارد و سرنوشت بازی را کارآمد بودن دو تیم در محوطه جریمه یکدیگر مشخص خواهد کرد.

او در این مورد گفت: «آن‌ها همیشه هویت و فلسفه خود را به همراه دارند. ماسکرانو را در مرکز دفاع خواهند داشت و تمام بازیکنان معمولِ دیگر. سرجی روبرتو در سمت راست، فرصت‌های هجومی بیشتری در اختیارشان قرار می‌دهد. بقیه چیزها، مانند همیشه خواهد بود. بازی در محوطه‌های جریمه سرنوشت ساز خواهد بود، نه در میانه میدان. آن‌ها قدرت هجومی بی‌نظیری دارند و ما اگر خوب دفاع کنیم، شانس‌های خودمان را خواهیم داشت. میانه میدان تنها برای انتقال بازی است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: سیمونه: نیمار خارق العاده است!
نقل قول
ماسکرانو را در مرکز دفاع خواهند داشت

یعنی معلومه امید اصلیش برا این بازی همینه.


چهارشنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ (۱۶:۵۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۶ کاربر آنلاین است. (۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!