به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز انریکه: بازی مقابل اتلتیکو، هیچوقت آسان نیستمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ (۲۲:۰۰) (۶۰۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسلونا، در آستانه دیدار با تیم پایتخت نشین اسپانیا، طی مصاحبه‌ای از توانایی‌های بسیار این حریف لالیگایی سخن گفت. در این خبر مصاحبه کامل او را می‌خوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوئیز انریکه مارتینز، یک روز پیش از بازی هفته پنجم لالیگا و دیدار با اتلتیکو مادرید، با مطبوعات رو به رو شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. این مرد آستوریایی می‌داند که روخی بلانکوس به همان اندازه فصل قبل، تیم قدرتمندی هستند. او گفت: «آنها هنوز هم استاد ضدحمله و ضربه زنی هستند. آنها شانس کسب تمام جام‌ها را دارند و ما باید مقابل آنها همه کارها را به درستی انجام دهیم. باید اشتباهاتمان را کم کنیم و طبق برنامه بازی کنیم». انریکه در ادامه افزود: «هیچ کدام از بازی‌هایی که برابر اتلتیکو برگزار می‌شوند، آسان نیستند».

لوئیز انریکه طی سه فصل مربیگری در بارسا، هفت بار با اتلتیکو مادرید رو در رو شده است و تنها یکی از این بازی‌ها را واگذار کرده است. با این حال همان یک شکست در ویسنته کالدرون در فصل گذشته، موجب شد تا اتلتیکو بتواند بارسلونا را از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا کنار بزند. اما یک چیز در این مورد واضح است؛ اینکه لوئیز انریکه با رقیب چهارشنبه شب خود کاملاً آشنایی دارد.


او اذعان داشت: «آنها بازی‌های سخت خود را با موفقیت پشت سر گذاشتند و همچنین مهاجمان با کیفیت و تحرک پذیری دارند». و ادامه داد: «به احتمال زیاد، اثربخشی در برابر گل از نکات کلیدی این بازی خواهد بود. ما نیاز داریم مهاجمان آنها را مهار کنیم. این یک دیدار بین دو تیمی است که به خوبی یکدیگر را می‌شناسند و همین باعث می‌شود بازی هیجان انگیزتر شود».

بازی فردا شب

«امیدوارم هواداران نیوکمپ را پر کنند، زیرا این چیزی است که ما به آن نیاز داریم».

سرجیو بوسکتس

«من باید یکبار دیگر او را ستایش کنم. او برای تمام مربیانی که برایشان بازی کرده، شروع کننده بوده است، زیرا او جایگزین ناشدنی است».

توقع از MSN برای شکستن رکورد‌های بیشتر

«تعداد زیاد گل‌هایی که آنها به ثمر رسانده‌اند به کسب پیروزی‌های ما کمک کرده است اما چیزی که خود آنها می‌خواند، کسب جام هاست».


کیفیت منحصر به فرد نیمار

«او سبک بازی خود را دارد، یک سبک دیدنی و جذاب که ما دوست داریم آن را در بارسا ببینیم».

نیاز مسی و نیمار به استراحت

«من دوست دارم که آنها 90 دقیقه تمام بازی‌ها را در زمین حضور داشته باشند اما طبیعتا رخ دادن چنین اتفاقی امکان پذیر نیست. ما به دنبال هر فرصتی برای استراحت آنها هستیم. گاهی اوقات من در این مورد، پیش از بازی با آنها صحبت می‌کنم و گاهی در طول بازی این تصمیم را می‌گیرم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز انریکه : بازی مقابل اتلتیکو، هیچوقت آسان نیست
به امید خدا این بازیو سختو با پیروزی پشت سر می ذاریم!


چهارشنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ (۱:۱۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۶ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!