به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آغاز کلاس‌های آکادمی خردسالان، با حضور فرزندان مسی، پیکه و سوارزآبی و اناری‌ها
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ سه‌شنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ (۱۵:۳۳) (۷۶۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Squawka
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


ستارگان فعلی تیم بارسا، جرارد پیکه، لئو مسی و لوییز سوارز، راه رسیدن به افتخار را برای فرزندان خود، با ثبت نام آن‌ها در مدرسه فوتبال بارسلونا، فراهم کردند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این سه بازیکن، جزء مهمترین بازیکنان ترکیب پر ستاره لوییز انریکه هستند، و حالا نوبت این است که باشگاه برنامه‌های بلند مدت خود را با فرزندان همین ستارگان آغاز کند. به گزارش ال موندو دپورتیوو، بنجامین سوارز، فرزند لوییز سوارز، این هفته به میلان پیکه و تیاگو مسی، پسران پیکه و مسی، در آکادمی خردسالان بارسا پیوست.

این برنامه به خصوص مخصوص کودکان 3 تا 5 سال است و هدف اصلی آن، آشنایی تدریجی کودکان با DNA بارساست. تیاگو، میلان و بنجامین، روزهای دوشنبه و چهارشنبه در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند و یک کادر فنی مخصوص، بر آموزش این کودکان که در حال حاضر 25 نفر هستند، نظارت دارند.


در این کلاس‌ها، اجازه ورود مطبوعات و خبرنگاران وجود ندارد، اما گزارش‌های رسیده حاکی از این است که فرانک کاربو، که اخیراً به عنوان مدیر جدید FCB Escola انتخاب شده است، این هفته به این سه کودک خاص، خوشامد گفته است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
maryam1370
پاسخ به: آغاز کلاس های آکادمی خردسالان، با حضور فرزندان مسی، پیکه و سوارز
ایشالا بچه هاشونم بتونن به موفقیت های بابا هاشون برسن و حتی بهتر هم بشن.


چهارشنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ (۱:۰۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۴ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!