به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی؛ سیستم چرخشی لوئیز انریکه، کاراتر از همیشه!آمار و ارقام
فرستنده سجاد اسدی در تاريخ سه‌شنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ (۱۰:۴۱) (۸۲۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: ESPN
مترجم: سجاد اسدی / FCBarcelona.ir

بارسلونا فصل گذشته تنها در 15 روز، در لیگ قهرمانان حذف شد و جایگاه خود را در صدر لالیگا از دست داد. همه این‌ها لوئیز انریکه را به فکر این انداخت تا حتی بیش از حالت معمول، از سیستم چرخشی استفاده کند.


اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان برای بارسا مشکل ساز شد و همین حال، والنسیا، رئال سوسیداد و رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا بارسلونا را با سختی مواجه کردند. خستگی مفرط بازیکنان اصلی بارسا منجر شد تا در مقطعی از فصل بارسلونا با مشکلات متعدد و مهمی مواجه شود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اما در این فصل، انریکه با به خدمت گرفتن بازیکنان جدید و قوت بخشیدن به نیمکت خود، از مهره‌های خوبی برخوردار است. به همین دلیل نیز انریکه بها و فرصت زیادی به همه بازیکنان تیم داد؛ به طوریکه تنها جوردی ماسیپ است که در هیچ بازی از ابتدا در ترکیب بارسا قرار نگرفته، و تمامی بازیکنان دیگر بارسا حداقل یک بار بازی را از ابتدا شروع کرده‌اند.

حتی سوارز، بوسکتس و مسی نیز دقایق کمتری را در میادین حضور داشتند، اما نتایج -فارغ از بازی برابر آلاوز- نشان دهنده تاثیر مثبت سیستم چرخشی بر عملکرد این فصل بارسلونا بوده است.

در هفت بازی رسمی انجام شده در این فصل، 62.23 % شاهد قرار گرفتن ترکیب ایده آل تیم در زمین بوده‌ایم؛ این در حالی است که فصل گذشته، این میزان در حدود 73.14 % بوده است.

به نظر می‌رسد با ارائه بازی خوب از سوی بازیکنان تیم مثل توران، اومتیتی و دنیس سوارز، شاهد ادامه یافتن پیاده‌سازی سیستم چرخشی در تیم باشیم.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بررسی؛ سیستم چرخشی لوئیز انریکه، کاراتر از همیشه!
چقدر خوبه که امسال نیمکت خوبی داریم و دست لوچو حسابی بازه!


سه‌شنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ (۱۵:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۸ کاربر آنلاین است. (۳۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!