به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آیا MSN رکوردهای قبلی خود را خواهد شکست؟ آمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ (۱۶:۵۳) (۷۱۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بازیکنان خط حمله مشهور بارسلونا، با به ثمر رساندن 17 گل در 7 بازی رسمی فصل جدید، عملکردی بهتر از همیشه را ارائه دادند؛ لازم به ذکر است که این رکورد در حالی کسب شده است که ضلع سوم این مثلث، نیمار، چهار بازی ابتدایی فصل را به دلیل حضور در بازی‌های المپیک، از دست داد. در این خبر نگاهی می‌اندازیم به سیر صعودی آمار گلزنی مثلث خط حمله بارسا.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اگر آنها بتوانند همین روند خوب را ادامه دهند، مطمئنا رکورد 122 گل زده در فصل 2014/15 و 131 گل زده در فصل 2015/16 خود را به 150 گل ارتقاء خواهند داد.

در اولین فصل شکل‌گیری این مثلث، سوارز تا 25 اکتبر سال 2014 در هیچ یک از بازی‌های بارسا شرکت نکرد - به دلیل حکم محرومیت فیفا - اما مسی و نیمار، در هفت بازی آغازین فصل، 11 گل به ثمر رساندند و در انتهای فصل دیدیم که طی 60 بازی، مجموعا 122 گل به نام MSN ثبت شده است.

در فصل 2015/16 علی رغم اینکه مسی، نیمار و سوارز در هفت بازی ابتدایی، تنها 8 گل به ثمر رساندند، اما در پایان، رکورد 131 گل در 62 بازی را ثبت کردند؛ 9 گل بیش از فصل اول!

در فصل سوم این همکاری، آنها تنها در هفت بازی، 17 گل به ثمر رساندند: مسی 8 گل، سوارز 7 گل و نیمار 2 گل. با این حساب آنها تاکنون 2.42 گل در هر بازی به ثمر رسانده‌اند و امتداد این روند گلزنی - با توجه به اینکه بارسا در این فصل احتمالا حدود 60 بازی برگزار خواهد کرد - می‌تواند به رکورد 150 گل زده ختم شود.

آیا این اتفاق محقق خواهد شد؟
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
iman_khatar
پاسخ به: آیا MSN رکوردهای قبلی خود را خواهد شکست؟
فصل پیش که بازی های آخر فصل خیلی موثر بود و این فصل هم ممکنه به خاطر تعویض های بیشتر رکورد نزنن و من هم ترجیح میدم همه تیم ها جلوی بارسا نتونن برنده باشن و بارسا موفقیت تیمی بیشتری داشته باشه


دوشنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ (۱۷:۰۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آیا MSN رکوردهای قبلی خود را خواهد شکست؟
به امید خدا که رکوردشون رو جاودانه تر می کنن!


دوشنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ (۱۶:۵۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۲ کاربر آنلاین است. (۲۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!