به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

10 گل در 2 بازی؛ وجهی دیگر از عظمت مسی، نیمار و سوارزآبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ (۱۷:۳۴) (۵۶۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت گل
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


کاتالان‌ها طی هفت روز گذشته دو بازی برگزار کردند و مجموعا 12 گل به ثمر رساندند که این سه مهاجم معروف، در 10 تای آنها مستقیماً دخیل بودند. گری لینکر آنها را هارلم گلوبتراترز فوتبال می‌نامد. در این خبر مروری داریم بر آخرین شاهکار MSN.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مسی، نیمار و سوارز بعد از ظهر شنبه، با درخشش خود، تیم لوئیز انریکه را که با ترکیبی آزمایشی به میدان آمده بود، به یک پیروزی پرگل رساندند. این ترکیب، به سرخیو بوسکتس استراحت داد، رافینیا را در سمت راست خط میانی و ماسکرانو را در سمت راست خط دفاعی به کار گرفت.

لگانس در اوایل بازی، با پرسینگ شدید کار می‌کرد و به نظر می‌رسید آبی و اناری‌ها باید در انتظار یک بازی پرفشار دیگر، همچون شکست مقابل آلاوز باشند تا اینکه MSN دست به کار شد؛ 15 دقیقه هم از سوت داور نمی‌گذشت که مسی هنوز به توپ نرسیده، آن را از دست داد و بلافاصله سوارز، در سمت راست زمین پا به توپ شد، در آن زمان تنها مسی و نیمار - از بازیکنان بارسا - به محوطه جریمه رسیده بودند. مرد اروگوئه‌ای توپ را برای هم‌تیمی آرژانتینی فرستاد و اجتناب ناپذیر بود که حساب کار 1-0 شود.

مقصر گل بعدی را شاید بتوان دفاع لگانس دانست؛ حدودا 15 دقیقه بعد از گل اول، یکی از مدافعان تیم میزبان توپ را لو داد و مسی را صاحب آن کرد، او نیز دو بازیکن را جا گذاشت و پاس گل قبلی سوارز را جبران کرد. شاید اشتباه حریف هدیه خوبی بود اما بارسا هنوز تشنه گلزنی و جبران شکست هفته گذشته‌اش بود.

مسی همچون دو گل قبلی، در گل سوم این بازی نیز نقش لیدر را ایفا کرد؛ او مهارت بی‌نظیر خود را در میانه زمین، با به پرواز درآوردن توپ بالای سر بازیکن حریف، نشان داد و سوارز را به توپ رساند، او نیز نیمار را که در موقعیت بهتری بود، صاحب توپ کرد تا نهایتاً گل سوم به ثمر بنشیند. یک گل تمام‌ام اس انی؛ مسی - سوارز - نیمار!

کانون هواداران بارسلونا در ایران

گری لینکر، مهاجم سابق بارسلونا و تیم ملی انگلستان در توییتر خود نوشت: «اوه، نگاه کنید چه کسی به لیست گلزنان پیوست، نیمار. MSN لقب مسخره‌ای است؛ آنها را باید هارلم گلوبتراترز فوتبال نامید».

این سه مرد شگفت یک بار دیگر سرنوشت ساز شدند زمانی که مسی یک بار دیگر، از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد؛ بدین ترتیب آمار نشان می‌دهد که از فصل 2014/15 و زمان شکل‌گیری رسمی MSN تاکنون، مجموعا 270 گل کاتالان‌ها توسط این خط حمله سه ضلعی به ثمر رسیده است.

بعد از گل پنجم بارسلونا، انریکه پاکو آلکاسر جوان را جایگزین سوارز کرد تا توانایی‌های او را نیز محک بزند. چندی بعد، لگانس نیز توسط کاشته گابریل، به گل رسید.

حال اتلتیکو مادرید حریف بعدی شاگردان مرد آستوریایی است و با فرم خوبی که این تیم اکنون دارد، پیروزی شاگردان سیمئونه بعید به نظر می‌رسد.

پی نوشت: هارلم گلوبتراترز یک تیم بسکتبال نمایشی است که ورزش، تئاتر و کمدی را تلفیق کرده است و به انجام بازیهای نمایشی در اقصی نقاط جهان می‌پردازد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
iman_khatar
پاسخ به: 10 گل در 2 بازی؛ وجهی دیگر از عظمت مسی، نیمار و سوارز
انگار بازی واسه این سه تا فقط تفریحه نه چیز دیگه امیدوارم نیمار مثل فصل قبل نباشه اول فصل عالی بود قدرت بدنی و ذهنی و حرکات بدون حاشیه ولی بعدش خیلی عالی نبود


دوشنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ (۰:۰۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: 10 گل در 2 بازی؛ وجهی دیگر از عظمت مسی، نیمار و سوارز
واقعا لنگه نداره MSN


یکشنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ (۱۷:۳۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۳ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!