به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لگانس 1-5 بارسلونا؛ به روایت اعداد و ارقامآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ (۱۰:۳۴) (۵۷۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


مسی، نیمار و سوارز روز گذشته (شنبه) در حالی دروازه لگانس را در بوتارک گشودند که چهار روز پیش، همین کار را مقابل سلتیک انجام داده بودند. در این خبر آمار و حقایق حائز اهمیت این دیدار با بررسی کرده‌ایم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شاگردان انریکه ساعت 15:30 (به وقت ایران) روز گذشته، 5 بر 1 لگانس را مغلوب کردند که در این بین، مسی، نیمار و سوارز، مجموعا چهار گل و رافینیا نیز یک گل به ثمر رساندند. این 16امین باری بود که هر سه عنصر MSN در یک بازی گلزنی می‌کردند.

این پنجاهمین باری بود که مارک آندره تراشتگن، با پیراهن بارسلونا در دروازه قرار می‌گرفت. او در این مدت، 44 گل دریافت کرد؛ کمتر از یک گل در هر بازی!

لیونل مسی و لوئیز سوارز با گلزنی در این بازی، در کنار روبن کاستروی بتیس و آنتوان گریزمان اتلتیکو، به صدر جدول گلزنان لالیگا رسیدند.

رافینیا با زدن گل پنجم بازی، هفتمین گل لالیگایی کارنامه فوتبالی خود را به ثبت رساند - چهار بار در سلتا و سه بار در بارسا.

لوئیز انریکه در این بازی تیم خود را با سه مدافع به نام‌های جرارد پیکه، خاویر ماسکرانو و ساموئل اومتیتی، روانه میدان کرد. مدافع کاتالانی 12 بار توپ ربایی کرد و 18 بار آن را دفع کرد، ماسکرانو به ترتیب 10 و 14 بار و اومتیتی نیز 9 و 13 بار این کار را انجام دادند.

جرارد پیکه با ارسال 78 پاس صحیح، قبل از ماسکرانو با 48 پاس، برترین پاسور میدان شد. این دو مدافع همچنین بیشترین پاس (18) را با یکدیگر رد و بدل کردند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
18 پاس رد و بدل شده بین پیکه و ماسکرانو

بارسلونا در این دیدار تنها 7 خطا انجام داد اما دو کارت زرد (راکیتیچ و نیمار) دریافت کرد. در مقابل، لگانس 27 خطا انجام داد و چهار کارت زرد (بوستینزا، مدیانی، ویکتور دیاز و عمر راموس) دریافت کرد.

گلی که مسی در دقیقه 15ام این بازی وارد دروازه لگانس کرد، اولین گلی بود که این تیم در ورزشگاه خانگی خود در لالیگا دریافت می‌کرد. از زمان تاسیس این باشگاه، این اولین باری است که آنها به لیگ برتر اسپانیا صعود می‌کنند، آنها در برابر اتلتیکو مادرید، به تساوی 0-0 دست یافتند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: لگانس 1-5 بارسلونا؛ به روایت اعداد و ارقام
نقل قول
گلی که مسی در دقیقه 15ام این بازی وارد دروازه لگانس کرد، اولین گلی بود که این تیم در ورزشگاه خانگی خود در لالیگا دریافت می کرد.

مالک تمام رکوردها!


یکشنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ (۱۵:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۱ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!